Το 63ο μονοθέσιο που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τη Scuderia Ferrari για να λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 γεννιέται από αλλαγές στους κανονισμούς που είναι χωρίς προηγούμενο σε αυτή την κατηγορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Γενικά, κατά το παρελθόν, οι κανονισμοί πηγαίναν στην κατεύθυνση της επιβράδυνσης των αυτοκινήτων. Ωστόσο, φέτος, οι αλλαγές κανονισμών πηγαίνουν προς την αντίθετη κατεύθυνση, δηλαδή τα αυτοκίνητα έχουν περισσότερη αεροδυναμική κάθετη δύναμη και περισσότερο μηχανική πρόσφυση.
Αεροδυναμική φιλοσοφία: Στο θέμα αυτό, η ομάδα της Gestione Sportiva επικέντρωσε τις προσπάθειές της για την εξεύρεση του σωστού συμβιβασμού μεταξύ κάθετης δύναμης και αεροδυναμικής αντίστασης. Τα νέα ελαστικά της Pirelli είναι πολύ πιο πλατιά από ό, τι στο παρελθόν, κατά 6 εκατοστά το καθένα μπροστά και 8 στο πίσω μέρος. Αυτή η αυξημένη μετωπική περιοχή αποτελεί ένα «φρένο» στην κίνηση προς τα εμπρός, όπως και η αύξηση της κάθετης δύναμης που προέρχεται από των προδιαγραφών του 2017 εμπρός πτέρυγα, πάτωμα και διαχύτη. Από την άλλη, ο συνδυασμός της κάθετης δύναμης και του μεγαλύτερου αποτυπώματος από τα ελαστικά μεταφράζεται σε αυξημένη πρόσφυση, οδηγώντας σε υψηλότερες ταχύτητες στις στροφές.
Σασί: Υπάρχουν αρκετές διαφορές μεταξύ της SF70H και των Ferrari από το πρόσφατο παρελθόν: η πιο μακριά μύτη και η σχήμα βέλους πτέρυγα είναι συνέπεια των κανονισμών, όπως είναι το προφανής πτερύγιο στο κάλυμμα του κινητήρα και τα πιο πολύπλοκα αεροδυναμικά προσαρτήματα μπροστά από τις εισαγωγές αέρα στα sidepods, των οποίων το ασυνήθιστο σχήμα σχεδιάστηκε σε αρμονία με την δομή του μπροστινού μέρος με τις οδηγίες κατά της πρόσκρουσης. Ορατός στο μπροστινό μέρος είναι ένας αγωγός που έχει ένα αεροδυναμικό ρόλο, ενώ πίσω από τον οδηγό, το στεφάνι το οποίο ενσωματώνει την εισαγωγή αέρα του κινητήρα έχει επανασχεδιαστεί πλήρως. Ενημερωμένη επίσης είναι η διάταξη ανάρτησης, η οποία εξακολουθεί να διατηρεί ένα σχέδιο ράβδου ώθησης στο μπροστινό μέρος με ράβδους έλξης στο πίσω μέρος. Τα παξιμάδια του τροχού έχουν επανασχεδιαστεί ώστε να διευκολυνθεί το έργο των μηχανικών κατά την αλλαγή των τροχών κατά τη διάρκεια των pit-stop. Τέλος, επίσης, σε συνάρτηση με την αναμενόμενη αύξηση της απόδοσης του τρέχοντος έτους, τα συστήματα πέδησης και υδραυλικού τιμονιού και έχουν αναβαθμιστεί.
Μονάδα ισχύος: Σε αντίθεση με τα αεροδυναμική, όταν πρόκειται για την μονάδα ισχύος, έχουμε λίγες αλλαγές στους κανονισμούς. Η κυριότερη αφορά την ποσότητα του καυσίμου που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια του αγώνα: με την προβλεπόμενη αύξηση των επιδόσεων, με ένα μεγαλύτερο ποσοστό από κάθε γύρο να δαπανάται σε υψηλές στροφές κινητήρα, η επιτρεπόμενη ποσότητα καυσίμου έχει αυξηθεί από 100 σε 105 κιλά, αν και ο ρυθμός ροής είναι ακόμα στα 100 κιλά/ώρα. Ο κινητήρας «062» είναι ένα σαφές βήμα προόδου σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, όσον αφορά το κυνήγι επιδόσεων. Η διάταξη μερικών από των μηχανικών εξαρτημάτων της μονάδας υβριδική ενέργειας έχει αναθεωρηθεί, ενώ άλλες περιοχές διατήρησαν μια παρόμοια διάταξη με το αυτοκίνητο του 2016. Στο μέτωπο των αθλητικών κανονισμών, η κατάργηση του συστήματος «μαρκών-αναβάθμισης» επιτρέπει στις ομάδες περισσότερο χώρο για την ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της σεζόν.
Κινητήρας
Χωρητικότητα 1600 cc
Μέγιστες στροφές 15.000
Υπερτροφοδότηση Ένα Turbo
Ροή καυσίμου 100 kg / hr max
Χωρητικότητα καυσίμου 105 kg
V6 διαμόρφωση 90 °
Κύλινδροι 6
Διάμετρος Κυλίνδρου – 80mm
Διαδρομή Εμβόλου – 53mm
Βαλβίδες ανά κύλινδρο 4
Ψεκασμός 500 bar-άμεσος
ERS Σύστημα
Ενέργεια μπαταρίας (ανά γύρο) 4 MJ
MGU-K ισχύς 120 kW
MGU-K μέγιστες στροφές 50.000 σ.α.λ.
MGU-H μέγιστες στροφές 125.000 σ.α.λ.
Τεχνικά δεδομένα
Σασί και με ανθρακονήματα και σύνθετη κυψελοειδή δομή
Διαμήκης κιβώτιο ταχυτήτων της Ferrari
Σερβο-ελεγχόμενο υδραυλικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
Ημιαυτόματο σειριακό και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων με quick shift
Αριθμός ταχυτήτων: 8 + όπισθεν
Brembo δισκόφρενα αεριζόμενα ανθρακονημάτινα (εμπρός και πίσω)
Μπροστά ράβδος ώθησης, ράβδος έλξης στο πίσω μέρος
Βάρος με νερό, λιπαντικά και τον οδηγό στα 728 κιλά
Ζάντες ΟΖ (εμπρός και πίσω) 13″
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!