Ο Kimi Raikkonen λέει ότι η ομάδα του αντιλήφθηκε ένα θέμα με την εμπρός πτέρυγα της C38 στο Κινεζικό Grand Prix, αλλά δεν ήταν σε θέση να κατασκευάσει μία ανταλλακτική εγκαίρως για τον αγώνα του Baku.
Ο Raikkonen αποκλείστηκε από τις κατατακτήριες δοκιμές στο Αζερμπαϊτζάν και εκκίνησε για αυτό το λόγο από το pit lane, αφού η εμπρός πτέρυγα της Alfa Romeo απέτυχε σε μία δοκιμασία εκτροπής, η οποία επίσης υποχρέωσε την ομάδα να κάνει μια αλλαγή στις προδιαγραφές του γάντζου ρύθμισης πτερυγίων στη μπροστινή πτέρυγα.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους μετά τον αγώνα του Baku, ο Raikkonen αποκάλυψε ότι η Alfa Romeo είχε ήδη αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα με την εμπρόσθια πτέρυγα της στην Κίνα, όπου τερμάτισε ένατος, αλλά δεν μπορούσε να δημιουργήσει μία νέα αεροτομή εγκαίρως για το επόμενο Grand Prix.
«Προφανώς δεν σκοπεύαμε να ξεκινήσουμε από το pit lane, αλλά έτσι κατέληξε», είπε ο Raikkonen. «Ειλικρινά δεν ξέρω τι συνέβη, ήρθε ένα μήνυμα σήμερα το πρωί πως ξαφνικά αυτό [η μπροστινή αεροτομή] δεν είναι νόμιμο».
«Στο τελευταίο αγώνα, το θέμα που είχα στο τέλος του ήταν πως έσπασε ένα κομμάτι της μπροστινής πτέρυγας και χάσαμε κάθετη δύναμη, οπότε μάλλον κάτι παρόμοιο συνέβη».
«Δυστυχώς γνωρίζαμε το θέμα αυτό μετά το τελευταίο αγώνα αλλά δεν είχαμε χρόνο να φτιάξουμε μία καινούργια. Το αξίζουμε αυτό, σίγουρα δεν μας κάνει ταχύτερους, αλλά είναι αυτό που είναι και ελπίζουμε ότι είναι δίκαιο για όλους μετά».
Παρά το γεγονός ότι έπρεπε να εκκινήσει από το pit lane, ο Raikkonen ανέκαμψε τερματίζοντας στη 10η θέση, μπαίνοντας στη βαθμολογούμενη δεκάδα στο τέλος του αγώνα για τέταρτη συνεχόμενη φορά με την Alfa Romeo.
«Πήραμε ένα βαθμό, καλύτερο από το τίποτα, αλλά ήταν δύσκολο, δεν είχα αρκετή πρόσφυση», δήλωσε ο Raikkonen. «Δεν νομίζω ότι έχουμε κάνει πραγματικά τα ελαστικά να δουλέψουν καλά, να πάρουμε αρκετή πρόσφυση από αυτά. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε».
Ο Φινλανδός επωφελήθηκε από τη κλήση της ομάδας του να αλλάξει τα μαλακά ελαστικά μόλις στον έκτο γύρο, κάνοντας το pit stop του τόσο νωρίς στον αγώνα ώστε να του επιτρέπει να περάσει μπροστά από αρκετούς αντιπάλους του.
«Τα μαλακά ήταν εντάξει, κάναμε λίγους γύρους, αλλά τότε όταν όλοι ήταν ο ένας πίσω από τον άλλο, οδηγούσαμε τόσο αργά ώστε ήταν καλύτερα να σταματήσουμε και να περάσουμε μπροστά τους, νομίζω ότι κάναμε το σωστό και απλώς προσπάθησα να κάνω τα ελαστικά να λειτουργήσουν, έπρεπε να προφυλάξουμε και τα φρένα αρκετά».
«Νομίζω ότι αυτός ο ένας βαθμός είναι το καλύτερο που θα μπορούσαμε να πετύχουμε σήμερα, οπότε θα το πάρουμε. Πιστεύω ότι ο επόμενος αγώνας θα είναι ευκολότερος για εμάς».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!