Ο Charles Leclerc παραδέχτηκε ότι η Ferrari γνώριζε ότι το Silverstone θα ήταν μία από τις “χειρότερες πίστες” της, όπου και τελικά δυσκολεύτηκε πολύ να μετατρέψει τις επιδόσεις της στις κατατακτήριες σε βάθρο και καλούς βαθμούς.
Η χθεσινή ημέρα είδε την Ferrari να παίρνει ένα από τα χειρότερα αποτελέσματα της για φέτος, με τον Leclerc να τερματίζει στην 9η θέση και τον Carlos Sainz στην 10η θέση, παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε από τη δεύτερη σειρά εκκίνησης.
Not an easy day in Silverstone 🇬🇧 #BritishGP #F1 pic.twitter.com/3cCI9dN7Ix
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) July 9, 2023
Ο Leclerc δήλωσε στα μέσα ενημέρωσης, ότι η Ferrari ήταν προετοιμασμένη για έναν δύσκολο αγώνα:
“Γνωρίζαμε ότι αυτή η πίστα θα ήταν μία από τις χειρότερες πίστες μας, ακριβώς λόγω των στροφών υψηλής ταχύτητας. Αυτή είναι μία από τις αδυναμίες του μονοθεσίου.”
Ο Μονεγάσκος μπήκε στα pits μετά από μόλις 18 γύρους για σκληρά ελαστικά και βρέθηκε στη μέση του grid, ενώ στη συνέχεια επέστρεψε στα μεσαία ελαστικά όταν βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, λόγω της εγακατάλειψης του Magnussen.
Στην επανεκκίνηση, δυσκολεύτηκε να φτάσει τους οδηγούς με τα μαλακά ελαστικά γύρω του, κάτι που εξήγησε ότι οφειλόταν στην έλλειψη ρυθμού τους!
“Ειλικρινά, το να μην έχουμε ρυθμό μας βάζει σε μια κατάσταση όπου στη συνέχεια είναι πολύ δύσκολο να διαχειριστούμε την οποιαδήποτε κατάσταση δημιουργηθεί. Οπότε στη συνέχεια μοιάζει με κακή τύχη,” δήλωσε ο Μονεγάσκος για την εικόνα της Scuderia στην Μεγάλη Βρετανία.
“Ο συγχρονισμός του αυτοκινήτου ασφαλείας δεν ήταν σίγουρα ο καλύτερος για εμάς και ήταν ωφέλιμος για πολλούς άλλους οδηγούς. Αλλά στο τέλος έτσι είναι η ζωή. Απλά δεν είχαμε τον ρυθμό,” σχολίασε για το συμπέρασμά του μετά την λήξη του αγώνα.
Ο Leclerc πρόσθεσε ότι η χρονική στιγμή του Αυτοκινήτου Ασφαλείας ήταν ατυχής και επέτρεψε σε άλλους να μπουν στα pit για καλύτερα ελαστικά, παρά το γεγονός ότι η Ferrari μπήκε αρχικά στα pit νωρίτερα για να καλύψει τον George Russell.
Ο ίδιος εξήγησε: “Δεν είναι ότι φθείραμε τα ελαστικά περισσότερο από τους άλλους, απλά η Mercedes και η McLaren ήταν πιο δυνατές από εμάς.”
“Κατάφερα να κρατήσω τον George πίσω μου στο πρώτο μέρος του αγώνα, μετά κάναμε pit για να μην μπει ο George στα pits και να μας κάνει το undercut, αλλά αυτό ήταν πολύ νωρίς,” συνέχισε.
“Στη συνέχεια είχαμε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας μόλις άρχισα να πιέζω με την σκληρή γόμα και μας έκαναν το undercut οι περισσότεροι από τους υπόλοιπους οδηγούς,” ανέφερε σχετικά με το timing του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Ενώ η Ferrari περίμενε ότι η McLaren θα ήταν δυνατή μετά το αποτέλεσμα που κατάφερε να πετύχει ο Lando Norris στην Αυστρία, ο Leclerc δήλωσε ότι η ομάδα του Woking ξεπερνά κάθε προσδοκία με την απόδοσή της.
“Γνωρίζαμε ότι η McLaren είναι δυνατή στις στροφές υψηλής ταχύτητας, το είδαμε αυτό στην Αυστρία,” είπε για τα χαρακτηριστικά της αναθεωρημένης MCL60.
“Περιμέναμε να είναι δυνατοί εδώ, αλλά πιθανώς όχι τόσο δυνατοί όσο αυτό που είδαμε,” σχολίασε στο κλείσιμο των δηλώσεών του ο Leclerc, που μετά το κακό αποτέλεσμα στο Silverstone έπεσε πάλι στην 7η θέση της κατάταξης στο πρωτάθλημα οδηγών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!