Οι αγωνοδίκες έδωσαν τη δική τους ερμηνεία γύρω από το συμβάν ανάμεσα σε Oscar Piastri, Kimi Antonelli και Charles Leclerc, όπου και θεώρησαν υπαίτιο τον Αυστραλό, δίνοντάς του ποινή 10 δευτερολέπτων.
Στον 6ο γύρο του χθεσινού, συναρπαστικού αγώνα στο Autodromo Jose Carlos Pace, ο τέταρτος Piastri επιχείρησε κατά την επανεκκίνηση μετά από αυτοκίνητο ασφαλείας να περάσει από την εσωτερική της Στροφής 1 τους Antonelli και Leclerc, με τρία μονοθέσια κατά πλάτος στο σημείο αυτό. Στόχος του, ασφαλώς, να βρεθεί άμεσα 2ος, κυνηγώντας κατόπιν τον teammate του, Lando Norris.
Ο Piastri, ωστόσο, είχε ένα μπλοκάρισμα, ενώ ακολούθησε επαφή με τον Antonelli, που έκανε τον Ιταλό σάντουιτς, μιας και έπεσε κατόπιν ο ίδιος πάνω στην SF-25 του Leclerc, προκαλώντας σοβαρές ζημιές στον Μονεγάσκο που εγκατέλειψε επί τόπου.
Τόσο ο Antonelli όσο και ο Piastri συνέχισαν κανονικά, με τον πρώτο να κερδίζει δύο θέσεις στην πίστα και τον οδηγό της Mercedes να επανεισέρχεται 3ος.
Κατόπιν εξέτασης του συμβάντος, οι αγωνοδίκες εκτιμησαν πως για το συμβάν ευθύνεται ο οδηγός της McLaren, δίνοντάς του ποινή 10 δευτερολέπτων, την οποία και εξέτισε κατά το πρώτο του pitstop. Η συγκεκριμένη ποινή συνέβαλε τα μέγιστα ώστε ο οδηγός να τερματίσει στην 5η θέση, χάνοντας την 2η που είχε μέχρι το σημείο της ποινής. Επίσης, δόθηκαν και δύο βαθμοί ποινής στη Superl licence του.
Στο πόρισμά τους οι αγωνοδίκες έκριναν πως ο Piastri δεν ήταν τόσο παράλληλα με τον Antonelli ώστε να έχει δικαίωμα στη Στροφή, ενώ σημείωσαν επίσης πως ο Αυστραλός μπλόκαρε, στην προσπάθειά του να αποφύγει την κίνηση αυτή.
“Στην επανεκκίνηση κατόπιν αυτοκινήτου ασφαλείας, στον 6ο γύρο, το #81 (Piastri) επιχείρησε να προσπεράσει το #12 (Antonelli) από την εσωτερική της Στροφής 1. Κάνοντάς το αυτό, το #81 δεν κατάφερε να πετύχει την απαιτούμενη επικάλυψη πριν και κατά το apex, καθώς ο εμπρός άξονάς του δεν ήταν πλάι στον καθρέφτη του #12, όπως ορίζεται από τις Οδηγίες Προτύπων Οδήγησης για προσπεράσεις από την εσωτερική σε μια στροφή”.
“Το #81 μπλόκαρε τα φρένα του καθώς προσπάθησε να αποφύγει την επαφή, επιβραδύνοντας, όμως δεν το κατάφερε, έχοντας επαφή με το #12. Η επαφή αυτή προκάλεσε δευτερεύουσα επαφή ανάμεσα στο #12 και το #16 (Leclerc), ο οποίος βρισκόταν από την εξωτερική και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει απ’ τον αγώνα, συνεπεία του συμβάντος”.
“Το #81 θεωρείται, λοιπόν, πλήρως υπαίτιο για την επαφή. Η χρονική ποινή 10 δευτερολέπτων και 2 βαθμοί ποινής θεωρούνται ενδεδειγμένη τιμωρία και συνεπής βάσει των πρόσφατων προηγούμενων σχετικών περιπτώσεων”.
Edge-of-the-seat action at the restart! 🤯#F1 #BrazilGP pic.twitter.com/MWBDDhog5t
— Formula 1 (@F1) November 9, 2025
Πέφτοντας στην 5η θέση, ο Αυστραλός είδε τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Norris, να εκτοξεύεται στους 24 βαθμούς, ενώ απομένουν τρεις γύροι για το πέρας της σεζόν. Για τον Norris, ήταν η 7η νίκη του φέτος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!








