To F1fan.gr ζήτησε από τον Jenson Button να σχολιάσει το πως μοιράζεται η δουλειά ανάμεσα στα δύο εργοστάσια Woking (McLaren) και Sakura (Honda) έτσι ώστε παρά τις ασταμάτητες βάρδιες κατά τη διάρκεια του χειμώνα στην Μεγάλη Βρετανία, το αποτέλεσμα της δουλειά του έτερου εργοστασίου δείχνει να περιορίζει την ομάδα.
«Δε θα το έλεγα περιορισμό. Η εργασία ήταν flat-out κατά τη διάρκεια του χειμώνα.»
Οπότε νοιώθεις ότι το αποτέλεσμα της εργασίας από το τμήμα του κινητήρα θα είναι καλό για αυτή τη σεζόν;
«Είναι σίγουρα μία καλή βελτίωση. Ακόμα έχουμε αρκετά που πρέπει να κάνουμε πριν να είμαστε σωστά ανταγωνιστικοί. Σε σχέση με το deployment της μονάδας ERS είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός αλλά μας φέρνει αρκετά κοντά στους άλλους κατασκευαστές κινητήρων. Όσον αφορά την ισχύ, έχουμε ακόμα δρόμο να κάνουμε, αλλά επίσης και όσον αφορά την αεροδυναμική με το αυτοκίνητο έχουμε δρόμο να κάνουμε, έτσι υπάρχει χώρος για βελτίωση και υπάρχει δουλειά που γίνεται αυτή τη στιγμή. Το σημαντικό είναι ότι έχουμε οδηγησιμότητα με τον κινητήρα, έτσι μπορούμε να βελτιωθούμε πιο γρήγορα, που είναι καλό αυτό. Αεροδυναμικά, ναι έχουμε κάποιες βελτιώσεις από το χειμώνα μέχρι τώρα, αλλά και πάλι χρειαζόμαστε και άλλο. Θα θέλαμε να έχουμε περισσότερη κάθετη δύναμη σε κάθε αγώνα, όχι απλά κάθετη δύναμη, αλλά αξιοποιήσιμη κάθετη δύναμη.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!