Ο Max Verstappen λέει ότι είχε «βαρεθεί αρκετά» κατά τη διάρκεια του Grand Prix της Formula 1 του Μονακό, καθώς «δεν αγωνιζόταν πραγματικά» λόγω των στρατηγικών των ελαστικών και της δυσκολίας στο προσπέρασμα.
Ο πιλότος της Red Bull ξεκίνησε και τερμάτισε στην έκτη θέση, καθώς το σύνολο του top 10 παρέμεινε αμετάβλητο, σε έναν αγώνα χωρίς δράση μετά την κόκκινη σημαία στον πρώτο γύρο που προκλήθηκε από τη σύγκρουση του Sergio Perez με τους δύο οδηγούς της Haas, η οποία επέτρεψε όλους τους υπόλοιπους οδηγοί να αλλάξουν ελαστικά και να κερδίσουν ένα δωρεάν pitstop.
Παρά το γεγονός ότι ο Verstappen ήταν ένας από τους λίγους οδηγούς που επέλεξε μια δεύτερη αλλαγή ελαστικών, καλύπτοντας την προσπάθεια undercut του Lewis Hamilton έναν γύρο νωρίτερα και φτάνοντας γρήγορα στο πίσω μέρος της Mercedes του George Russell, δεν μπορούσε να βρει τρόπο να περάσει ακόμα και με ένα τεράστιο πλεονέκτημα ελαστικών.
«Μετά την κόκκινη σημαία η στρατηγική μας καταστράφηκε καθώς έπρεπε να βάλουμε το μεσαίο μέχρι το τέλος καθώς όλοι είχαν μία ελεύθερη αλλαγή, και αυτό σήμαινε ότι έπρεπε να σώσουμε πολλά», εξήγησε ο Verstappen.
«Απλώς προσπάθησα να ακολουθήσω τον George και ήμασταν τόσο χαμένοι από το ρυθμό προσπαθώντας να διαχειριστούμε τα ελαστικά. Αυτό είναι φυσικά αρκετά βαρετό εκεί έξω, οδηγώντας κυριολεκτικά με μισό γκάζι στις ευθείες σε ορισμένα σημεία, μια σχέση υψηλότερη από ό,τι θα κάναμε συνήθως και τέσσερα δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό, οπότε δεν είναι πραγματικά αγώνας».
Παρά το γεγονός αυτό, ο Verstappen αποδέχτηκε ότι είναι μέρος των αγώνων στο GP του Μονακό με τη διάταξη της πίστας και νιώθει ότι μόνο αν αλλάξει αυτή, θα βοηθήσει στη βελτίωση της δράσης.
«Πρώτα θα ήθελα να προσπαθήσω, αν υπάρχουν δυνατότητες, να αλλάξω μερικά πράγματα», είπε. «Επειδή θα κάνει τον ενθουσιασμό ακόμα καλύτερο.
«Συνολικά το Σαββατοκύριακο είναι πολύ καλό, απλά η Κυριακή είναι λίγο βαρετή δυστυχώς, αλλά το σκηνικό είναι ακόμα υπέροχο. Αν μπορούμε να βρούμε έναν τρόπο να αγωνιστούμε λίγο καλύτερα, γιατί όχι; Αυτή θα ήταν η λύση που προτιμούσα. Ναι [στις αλλαγές διάταξης], γιατί δεν μπορείς να προσπεράσεις αυτήν τη στιγμή. Αν ζητήσουν τη γνώμη μου [για τις αλλαγές] θα προσπαθήσω να δω τι είναι δυνατό, αλλά εξαρτάται επίσης από ποιους δρόμους θα πάρουμε».
Σε συνδυασμό με την παρθενική εντός έδρας νίκη του Leclerc στο Μονακό, ο Verstappen είδε το προβάδισμά του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 να μειώνεται στους 31 βαθμούς έναντι του οδηγού της Ferrari, ενώ το πλεονέκτημα της Red Bull στους κατασκευαστές της F1 μειώνεται στους 24 βαθμούς έναντι της ιταλικής ομάδας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!