Με την 7η θέση και τους 6 βαθμούς του Lando Norris θα αποχωρήσει η McLaren από το Spa, μιας και ο έτερος οδηγός της, Carlos Sainz, δεν κατάφερε καν να εκκινήσει τον αγώνα, λόγω οριστικής αστοχίας στο σύστημα εξάτμισης.
Για δεύτερη σερί χρονιά, ο Carlos Sainz δεν κατάφερε να αγωνιστεί με τη McLaren στο Spa. Πέρυσι, αν και είχε βρεθεί στο grid της εκκίνησης, δεν μπόρεσε να συμπληρώσει ούτε έναν γύρο. Φέτος, τα πράγματα ήταν χειρότερα, μιας και δεν εκκίνησε καν τον αγώνα, εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα εξάτμισης της MCL35 του.
Διαφορετική ήταν η ιστορία για τον έτερο οδηγό της ομάδας, Lando Norris. Ο Βρετανός, αν και έκανε μια σχετικά κακή εκκίνηση, κάτι που γενικά είναι μειονέκτημά του, ανέκαμψε σταδιακά μέσα στον αγώνα, παίρνοντας την καρό σημαία από την 7η θέση, με προοπτικές ίσως και για κάτι καλύτερο.
Ας δούμε όμως τι είχαν να πουν οδηγοί και ομάδα για την εμφάνιση στο Spa.
Carlos Sainz, DNS:
“Είμαι εξαιρετικά απογοητευμένος που δεν έτρεξα για δεύτερη σερί χρονιά εδώ στο Βέλγιο. Εκκινώντας από την 7η θέση και βλέποντας πώς εκτυλίχθηκε ο αγώνας, σίγουρα χάσαμε μια καλή ευκαιρία να πάρουμε πολλούς βαθμούς και να έχουμε ένα ωραίο αποτέλεσμα. Έτσι, δεν είμαι καθόλου χαρούμενος”.
“Είναι ο δεύτερος κινητήρας με θέματα φέτος και ο εκνευρισμός μου που έχασα βαθμούς ξανά είναι τεράστιος. Πραγματικά νιώθω πως μέχρι στιγμής δεν κάνουμε τη σεζόν που μας αναλογεί. Ωστόσο, πρέπει να βάλουμε αυτή την ιστορία πίσω μας και να εστιάσουμε την προσοχή μας στη Monza από αύριο. Θα συνεχίσουμε”.
Lando Norris, 7ος:
“Είχα έναν καλό αγώνα εν τέλει: από τη 10η στην 7η θέση, έτσι είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Ήταν δύσκολη εκκίνηση, δεν ξέρω τί συνέβη στο τέλος της πίσω ευθείας, υπήρχε λίγο νερό ή λίγο λάδι στην πίστα ή κάτι άλλο και πραγματικά έχασα εντελώς το πίσω μέρος. Αυτό με έριξε μερικές θέσεις περισσότερο απ’ όσο θα ήθελα, αλλά ο υπόλοιπος αγώνας ήταν πολύ καλός”.
“Έλεγξα τον ρυθμό μου όταν έπρεπε, γνωρίζοντας πως οι Racing Point και οι Renault ήταν γρήγορος όταν είχαμε παρόμοια διάρκεια ζωής στα ελαστικά. Γνώριζα πως ίσως μπορέσω να προσπεράσω και αυτό έκανα. Ένιωσα πως το μονοθέσιο ήταν δυνατό, γινόταν όλο και καλύτερο προς το τέλος του αγώνα και καταφέραμε να ανεβούμε λίγο με καλό ρυθμό. Ένας ακόμα γύρος και θα μπορούσα να είχα κάνει και κάτι για την 6η θέση, αλλά είμαι χαρούμενος και για την 7η”.
Andreas Seidl, επικεφαλής της ομάδας:
“Ήταν ημέρα περιορισμού ζημιών σήμερα. Παρά το γεγονός ότι είχαμε καλό μονοθέσιο εδώ, μπορέσαμε να πετύχουμε μονάχα 6 βαθμούς. Ο αγώνας του Carlos τελείωσε πριν καν ξεκινήσει με αστοχία στη μονάδα ισχύος στον αναγνωριστικό του γύρο για το grid, κάτι που μας ανάγκασε να εγκαταλείψουμε πριν την εκκίνηση. Ο Lando δυστυχώς έχασε δύο θέσεις κατά τον πρώτο γύρο, οι οποίες περιόρισαν τον αγώνα του”.
“Στα θετικά, ο Lando οδήγησε εξαιρετικά και πάλεψε να ανέβει στην 7η θέση. Αυτό το αποτέλεσμα μας ανέβασε πάλι στην 3η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, παίρνοντας περισσότερους βαθμούς από τη Racing Point και τη Ferrari. Η ομάδα στο garage και πίσω στο MTC έκανε εξαιρετική δουλειά και έμεινε προσηλωμένη μετά την μεγάλη απογοήτευση με τον Carlos και εκτέλεσε τέλεια τις στρατηγικές στον αγώνα του Lando, στις οποίες εντάσσεται και το καλό pitstop που είχαμε”.
“Αύριο θα τα αφήσουμε όλα πίσω μας και θα ετοιμαστούμε για το Ιταλικό Grand Prix. Είδαμε εδώ πως είμαστε ανταγωνιστικοί στις πίστες με χαμηλή κάθετη δύναμη, κάτι που θα πρέπει να μας φέρει σε καλή θέση για μάχη με τους κοντινότερους αντιπάλους μας στη Monza”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!