Ο George Russell ανέλυσε το ζήτημα που τον εμπόδισε από την διεκδίκηση της Pole Position στο Las Vegas!
Ο Βρετανός έδειχνε σε εξαιρετική φόρμα στο ανέλπιστα βρεγμένο Las Vegas Strip Circuit, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε FP3, Q1 και Q2, δείχνοντας ικανός να διεκδικήσει επί ίσοις όροις την 3η φετινή του Pole. Όμως, ένα ξαφνικό πρόβλημα στο power steering (Υδραυλική υποβοήθηση τιμονιού) τον δυσκόλεψε στο τέλος του Q3, στερώντας του τη δυνατότητα να εκκινήσει απ’ την πρώτη σειρά την εκκίνησης.
Το πρόβλημα εμφανίστηκε ξαφνικά, προκαλώντας πανικό στον Russell, που αμέσως φώναξε μέσω του team radio «Δεν ξέρω τι συμβαίνει με το τιμόνι, κάτι έχει σπάσει μπροστά. Γαμώτο!». O μηχανικός του, Marcus Dudley, υποψιάστηκε βλάβη, την οποία ο Russell έσπευσε να διαψεύσει. Καθώς το πρόβλημα επιδεινωνόταν, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον γρήγορο γύρο του και να αρκεστεί στην 4η θέση για το Grand Prix, κάτι που χαρακτήρισε «κρίμα» δεδομένου της δυναμικής που είχε δείξει.

«Το Q3 δεν πήγε καλά για εμάς, αλλά στην πραγματικότητα είχα κάποιο πρόβλημα με το τιμόνι στους τρεις τελευταίους γύρους», είπε ο Russell μετά την ολοκλήρωση των κατατακτηρίων. «Ήταν σαν να είχα χάσει την υποβοήθηση. Δεν νομίζω ότι θα είχαμε πάρει την pole, γιατί δεν είχα καλή αίσθηση του αυτοκινήτου, αλλά είναι αρκετά ενοχλητικό όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Δυσκολευόμουν πολύ να στρίβω στις στροφές. Δεν ξέρω ποιο ήταν το πρόβλημα, αλλά απλά δεν πήγε καλά στο Q3, ενώ το Q1 και το Q2 ήταν αρκετά σταθερά».
«Η 4η θέση δεν είναι προφανώς η ιδανική θέση, αλλά έχουν συμβεί πολλά σε αυτή την πίστα», πρόσθεσε. «Ήταν μια πολύ δύσκολη διαδικασία, οπότε προφανώς θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερα. Αλλά είναι σίγουρα μια καλή θέση για να παλέψουμε».
Όσον αφορά τις συνθήκες που δημιουργήθηκαν στην πίστα λόγω της βροχής, ο Russell όπως και οι άλλοι οδηγοί παραδέχτηκαν ότι δεν ήταν ευχάριστες. «Ναι, ήταν αρκετά φρικτό. Δεν ήταν καθόλου διασκεδαστικό, αλλά είναι μια ωραία πρόκληση. Δεν θέλεις να είναι το ίδιο κάθε εβδομάδα». Ο οδηγός της Mercedes διαφώνησε επίσης με τα σχόλια πολλών συναδέλφων του, που είπαν ότι αυτές ήταν οι πιο δύσκολες συνθήκες.
Ο 27χρονος αναφέρθηκε στο Grand Prix της Τουρκίας του 2020, όπου οι οδηγοί χρησιμοποίησαν ενδιάμεσα ελαστικά μέχρι να γίνουν ουσιαστικά σλικ.

«Νομίζω ότι αυτό ισχύει πιθανώς για τους οδηγούς που δεν είχαν οδηγήσει στην Τουρκία το 2020. Όλοι γνώριζαν ότι θα ήταν δύσκολο. Κανένα ελαστικό δεν έχει σχεδιαστεί για αυτόν τον τύπο πίστας».
Όταν ρωτήθηκε αν υπάρχει λύση για τη βελτίωση των συνθηκών αγώνων, ο Russell τόνισε ότι η έλλειψη πρόσφυσης γύρω από το Las Vegas δεν έχει καμία σχέση με τα μείγματα της Pirelli.
«Πιστεύω ότι η δουλειά της Pirelli θα ήταν πολύ πιο εύκολη αν όλες οι άσφαλτοι ήταν ομοιόμορφες», είπε ο Russell. Υπάρχουν ήδη αρκετές μεταβλητές, όπως η θερμοκρασία, η διαρρύθμιση της πίστας, το υψόμετρο, τα επίπεδα αεροδυναμικής πίεσης και τα μείγματα ελαστικών. Επομένως, το να προστεθεί μια ακόμη μεταβλητή, όπως η άσφαλτος, φαίνεται λίγο περιττό».
Ready to battle for valuable points. The fight for P2 in the Constructors’ continues 💪 pic.twitter.com/FJi48t5RFA
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) November 22, 2025
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!








