H ομάδα της Mercedes αποκάλυψε τη W15, το τελευταίο μονοθέσιο με το οποίο θα τρέξει ο Lewis Hamilton για λογαριασμό των Ασημί Βελών, με την εκδήλωση να γίνεται σήμερα στο παγωμένο Silverstone.
Το φετινό μονοθέσιο, ήδη από τις φωτογραφίες, δείχνει ιδιαίτερα διαφορετικό από τον προκάτοχό του, τη W14. Τόσο αυτή, όσο και η W13 δεν αποδείχτηκαν και τα καλύτερα “χαρτιά” της Mercedes τις τελευταίες δύο σεζόν, με την ομάδα να χάνει την κυριαρχία που απολάμβανε από την αρχή της υβριδικής εποχής.
Η W13 ταλαιπωρήθηκε από αρκετό porpoising, στην πρώτη χρονιά των ground effect μονοθεσίων, καταφέρνοντας να φέρει μόνο μια νίκη, στο Interlagos με τον George Russell. Το 2023, η W14 κατάφερε να φέρει τα Ασημί Βέλη στη δεύτερη θέση στους Κατασκευαστές, ωστόσο καμία νίκη δεν ήρθε στο Brackley.
Επίσης, τον περασμένο Απρίλιο η Mercedes πέρασε και μια περίοδο εσωτερικών ανακατατάξεων, με τον Mike Elliott να παίρνει τον ρόλο του CTO και τον James Allison να επιστρέφει στο προσκήνιο, ως τεχνικός διευθυντής. Τον Οκτώβριο, ωστόσο, ο Elliott ανακοίνωσε την αποχώρησή του από το Brackley.
Η W15, άρα, είναι το πρώτο μονοθέσιο που στη νέα εποχή σχεδιάζεται υπό την επίβλεψη του Allison, και εκ πρώτης όψεως δείχνει πως είναι αρκετά παραλλαγμένο από τους προκατόχους του, στην προσπάθεια της ομάδας να βρεθεί πιο κοντά στην κυριαρχική Red Bull.
“Αλλάζουμε φιλοσοφία”, δήλωσε πρόσφατα επί του θέματος ο Toto Wolff. “Απομακρυνόμαστε εντελώς από το πώς είχαμε διατάξει το σασί, την κατανομή του βάρους και τη διαχείριση του αέρα”.
“Κυριολεκτικά, σχεδόν κάθε εξάρτημα έχει αλλάξει επειδή μόνο εάν κάνουμε αυτό, θεωρώ πως έχουμε μια ευκαιρία”.
“Θα μπορούσαμε ξανά να το κάνουμε λάθος. Έτσι, ανάμεσα στο να μην πάρουμε τα αναμενόμενα, να βελτιωθούμε σημαντικά και να κάνουμε μεγάλο βήμα και το να διαγωνιζόμαστε στην κορυφή, όλα είναι πιθανά”.
Αυτό που φάνηκε εκ πρώτης όψεως από τη W15 είναι ότι η ομάδα δείχνει να έχει περάσει στην αντεπίθεση, με αρκετές λεπτομέρειες να τραβούν τα βλέμματα, ήδη από σήμερα.
Μεγάλη εντύπωση προκάλεσε η ριζική αλλαγή στο εμπρός ρύγχος του μονοθεσίου, με τη μύτη πλέον να είναι κοντύτερη και να τερματίζει στο δεύτερο οριζόντιο στέλεχος της πτέρυγας, και όχι ακριβώς στην κεντρική οριζόντια πλακέτα, όπως πέρυσι. Ακόμα, αλλαγές παρατηρούνται και στα πτερύγια της εμπρός πτέρυγας, όπου η Mercedes δείχνει να παίρνει μια αρκετά δημιουργική ερμηνεία στους κανονισμούς. Το ανώτερο πτερύγιο της εμπρός πτέρυγας, βλέπουμε πως διαχωρίζεται σε δύο μέρη (με μπλε και κόκκινα βέλη). Αμφότερα απαιτούν την ύπαρξη του άλλου ώστε να θεωρούνται νόμιμα από τη FIA.
Η Mercedes προχώρησε σήμερα στο shakedown της στη μικρή χάραξη του Silverstone, με τους Hamilton και Russell να κάνουν συνολικά 15 km δράσης. Η filming day, η οποία θα γίνει στο Bahrain, περιλαμβάνει 200 km αγωνιστικά, λίγο πριν την έναρξη των χειμερινών δοκιμών, στην πίστα του Sakhir.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!