Η BMW M Motorsport αποκάλυψε τον σχεδιασμό και το επίσημο όνομα του μονοθέσιου LMDh με το οποίο θα συμμετέχει στην νέα κατηγορία GTP του πρωταθλήματος WeatherTech για το IMSA την επόμενη χρονιά.
Η BMW M Hybrid V8 διαθέτει ένα μακρύ μπροστινό μέρος που είναι ένα κοινό στοιχείο σύνδεσης όπου το συναντάμε στα αυτοκίνητα δρόμου που κατασκευάζονται από τον Γερμανό κατασκευαστή.
Στην BMW όπως και σε όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής ‘M’ υπάρχει ένα λογότυπο για την επέτειο των 50 χρόνων στο καπό, διπλά φώτα όπως φαίνονται στις φωτογραφίες, οι καθρέφτες ‘hook’ της μάρκας M και ένα μοτίβο των συνηθιμένων παραθύρων Hofmeister.
Η αρχική ανακοίνωση του προγράμματος ανέφερε την ονομασία του μονοθέσιου ως “BMW M LMDh” ωστόσο αυτό έχει ενημερωθεί και το όνομα του έχει να κάνει σχέση με τις βασικές λεπτομέρειες του συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Όπως είχε γίνει αναφορά, ο κινητήρας της BMW στο νέο αγωνιστικό πρωτότυπο με τον κινητήρα 4-λίτρων V8 turbo προέρχεται από την παλιά μονάδα P66 με την οποία αγωνίστηκε στο DTM.
Αυτό θα συνδυαστεί με τις προδιαγραφές του υβριδικού συστήματος που χρησιμοποιείται από όλους τους κατασκευαστές LMDh.
“Η πιο απαιτητική δουλειά και μεγαλύτερη πρόκληση για την ομάδα σχεδιασμού ήταν ότι το πρωτότυπο έπρεπε να είναι αποκλειστικά αναγνωρίσιμο ως αυτοκίνητο της BMW M Motorsport,” δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της BMW M Franciscus van Meel.
“Και μπορώ να πω σε όλους τους υποστηρικτές μας, ότι μόλις μια ματιά είναι αρκετή για να επιβεβαιώσεις ότι η BMW M Hybrid V8 είναι της BMW. Έχει ξεκάθαρα τα γονίδια της BMW M.
“Επίσης αγαπώ το livery με το camouflage όπου αντιπροσωπεύει την εξαιρετική ιστορία της μάρκας στην Βόρεια Αμερική.
“Συγχαρητήρια στα τμήματα σχεδιασμού και αεροδυναμικής της BMW M Motorsport και στην Dallara για την εξαιρετική δουλειά.
“Ανυπομονώ αρκετά για να δω την BMW M Hybrid V8 σύντομα στην πίστα.”
Η BMW M Hybrid V8 έχει αποκαλύψει ένα livery camouflage για τις δοκιμές όπου θα ανανεωθεί στην παρουσίαση του επίσημου αγωνιστικού προγράμματος για την κατηγορία GTP σε συνεργασία με την Team RLL.
Στο συγκεκριμένο camouflage υπάρχουν φωτογραφίες αξιοσημείωτες των αγωνιστικών μοντέλων της BMW όπως η BMW 3.0 CSL του 1976, η M1/C του 1981, η BMW 32i Turbo του 1987, η BMW GTP του 1986, η M3 E36 GTS-2, η Z4 GTLM και η M8 GTE.
“Η δουλειά της ο ομάδας μου ήταν να κάνει την BMW M Hybrid V8 να μοιάζει με BMW, και αρπάξαμε κάθε ευκαιρία να το κάνουμε αυτό ωστε να είναι αποδοτικό και στην πίστα,” σχολίασε ο υπεύθυνος του BMW Group Designworks Global Automotive Michael Scully.
“Ο σχεδιασμός έχει στις ρίζες του το DNA της BMW, για ουσιαστικές και αποτελεσματικές επιδόσεις, έχει αποφασιστικό χαρακτήρα που παραπέμπει στην ικανότητα της σύνδεσης μεταξύ της BMW και της ισχύς turbo, τώρα ενώνεται με ένα βελτιστοποιημένο υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
“Το livery camouflage γιορτάζει τα 50 χρόνια της M τιμώντας τα καλύτερα αυτοκίνητα της μεγάλης ιστορίας της BMW στους αγώνες IMSA ενώ ο μοναδικός μανδύας της BMW M Hybrid V8 σε συνδυασμό με την εξαιρετική γεωμετρία και τις τεχνολογίες θα είναι καθοριστικά για την εξέλιξη του προγράμματος στην πίστα.
“Εάν κοιτάξετε πιο κοντά θα δείτε αρκετούς νικητές από τον 24ωρο αγώνα της Daytona, καθώς και το πρώτο μονοθέσιο της κατηγορίας GTP του IMSA το 1981, την BMW M1/C.
“Θα ακολουθήσουμε αυτό το camouflage με τα έργα ζωγραφικής στο livery που αποτελεί παράδειγμα του δυναμισμού και του ενθουσιασμού για τον ανταγωνισμό που υπάρχει με το υβριδικό σύστημα και την ηλεκτροκίνηση.”
Η BMW είναι γνωστό ότι αξιολογεί μία είσοδο για το μονοθέσιο LMDh στην κατηγορία Hypercar του WEC, ωστόσο δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο ακόμη.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!