Η Haas αποκάλυψε το livery της για το 2024, ωστόσο δεν προχώρησε σε αποκάλυψη του μονοθεσίου της γενικά. Στα ίδια χρώματα και μοτίβα η εμφάνιση, με ελάχιστες αλλαγές.
Σε σχέση με τον προκάτοχό του, τη VF-23, το νέο μονοθέσιο δεν φέρει μεγάλες αλλαγές, με τις μεγαλύτερες αλλαγές να παρατηρούνται στην περιοχή του ρύγχους.
Πλέον, αυτό είναι κυρίως μαύρο σε σχέση με το λευκό χρώμα της περσινής σεζόν, το οποίο κάνει τη VF-24 να φαίνεται σκουρόχρωμη απ’ όλες τις όψεις της, εν αντιθέσει με το προηγούμενο μονοθέσιο.
Για σήμερα, η αμερικάνικη ομάδα αποκάλυψε μόνο τα νέα της χρώματα, ενώ το πλήρως νέο μονοθέσιο θα δει τα φώτα της δημοσιότητας στις 11 Φεβρουαρίου, όταν και αναμένεται να κάνει το πρώτο του shakedown, στην πίστα του Silverstone.
“Ανυπομονώ να δω τη VF-24 ενεργή, είναι ένα συναίσθημα που γνωρίζω πως μοιραζόμαστε με τους συνεργάτες και πράγματι όλη μας την ομάδα”, δήλωσε ο Gene Haas, ιδιοκτήτης της ομάδας και πρόεδρός της.
“Με τους Nico Hulkenberg και Kevin Magnussen γνωρίζουμε πως έχουμε στα χέρια μας ένα εξαιρετικό δίδυμο πίσω από το τιμόνι. Η εμπειρία τους θα αποδειχτεί πολύτιμη ξανά, καθώς εξελίσσουμε το πακέτο μας μέσα στη χρονιά”.
“Αξιοποιήσαμε τη χειμερινή περίοδο για να θέσουμε σε λειτουργία διαδικασίες που να μας βελτιώσουν και εν τέλει να βελτιώσουν και τη συνολική μας επίδοση. Σύντομα, θα δούμε το τί καταφέραμε”.
It’s here! Introducing the VF-24 🫶#HaasF1 pic.twitter.com/bnm8vjsmvC
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) February 2, 2024
Υπενθυμίζεται πως η Haas έστρεψε το ενδιαφέρον προς το μέρος της πριν λίγες εβδομάδες, όταν ανακοινώθηκε πως δεν θα συνέχιζε με τον Guenther Steiner, ο οποίος ήταν συνιδρυτής και επικεφαλής της ομάδας, όντας παρών από την πρώτη ημέρα του οργανισμού.
Τη θέση του, τουλάχιστον για το αγωνιστικό κομμάτι, πήρε ο Ayao Komatsu, μέχρι πρότινος επικεφαλής μηχανικής.
Το 2023 ήταν μια σεζόν που στη Haas θα ήθελαν να ξεχάσουν και να αφήσουν πίσω τους, καθώς από την 8η θέση στους Κατασκευαστές έπεσε στη 10η. Βασικό πρόβλημα, που έριξε την ομάδα στον πάτο του grid ήταν η δυσκολία να διαχειριστεί τα ελαστικά της σε συνθήκες αγώνα, κάτι στο οποίο επιδρούσε επί της αρχής η αεροδυναμική συμπεριφορά του μονοθεσίου.
Στη δήλωση της ομάδας για το νέο livery, ο Komatsu δήλωσε πως ο οργανισμός είναι “αισιόδοξος σχετικά με τις προσδοκίες από τη VF-24 στο ξεκίνημα”, ενώ πρόσθεσε ότι πάντα είναι συναρπαστικό για μια ομάδα να αποκαλύπτει το livery της.
Όντως, ωστόσο, ειλικρινής στις δηλώσεις του, ο Komatsu πρόσθεσε ότι περιμένει το μονοθέσιο στο Bahrain να είναι προς τις τελευταίες θέσεις του grid, ίσως και τελευταίο.
Ο Komatsu ισχυρίζεται πως αυτό οφείλεται στους πόρους που διέθεσε η ομάδα στο 2023 ώστε να φέρει αργά μέσα στη χρονιά ένα πακέτο αναβαθμίσεων (αυτό του Austin), το οποίο δεν κατάφερε να φέρει τα αναμενόμενα κέρδη και να λύσει τα γνωστά ζητήματα. Οι πόροι αυτοί, φυσικά, δεν μπορούσαν να διατεθούν στην εξέλιξη της VF-24.
“Ο λόγος που η έκδοση που θα αποκαλύψουμε σε λίγες ημέρες δεν θα είναι αρκετά γρήγορη στο Bahrain δεν είναι η ποιότητα των ατόμων μας, αλλά έχει να κάνει με τ’ ότι ξεκινήσαμε αργά (την εξέλιξη του νέου μονοθεσίου) και ύστερα σταματήσαμε για δύο μήνες, γιατί εστιάσαμε στο πακέτο αναβαθμίσεων του Austin”, ξεκαθάρισε ο Komatsu.
“Αυτό πραγματικά πήρε πόρους από εμάς, έτσι χάσαμε χρόνο. Η ομάδα όμως βρήκε καλές βελτιώσεις στην αεροσήραγγα και αυτό είναι κάτι θετικό, ενώ και αναφορικά με τα χαρακτηριστικά του πακέτου μας, κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση”.
“Η προσήλωσή μας πλέον είναι να έχουμε ένα καλό πρόγραμμα δοκιμών στο Bahrain ώστε να έχουμε στα χέρια μας ποιοτικά δεδομένα για να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε την κατεύθυνση στην οποία πρέπει να κινηθούμε με τις βελτιώσεις”.
Επίσης, η Haas ανακοίνωσε την αναβάθμιση του Andrea De Zordo από τον ρόλο του επικεφαλής σχεδιαστή σε αυτόν του τεχνικού διευθυντή. Ο De Zordo θα αντικαταστήσει τον Simone Resta, ο οποίος εργαζόταν για τη Haas με απόσπαση από τη Ferrari, από το τέλος του 2022.
Πλέον, η Haas αναζητά το άτομο που θα πάρει τον ρόλο που άφησε “ορφανό” ο De Zordo, ωστόσο το πιθανότερο είναι να βρει εσωτερική αναπλήρωση για το κενό.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!