Τα σημεία στα οποία θεωρεί πως πρέπει να εστιάσει για βελτίωση η ομάδα του τόνισε ο Thierry Neuville, αναγνωρίζοντας πως ήδη έχουν γίνει σημαντικά βήματα προόδου με το i20 Rally1.
Το 2022, χρονιά μεγάλων, υβριδικών αλλαγών στο WRC δεν πήγε ιδανικά για τη Hyundai Motorsport. Έχοντας προβλήματα με το υβριδικό σκέλος του κινητήρα του i20 Rally1 από την αρχή της σεζόν, η Hyundai έμεινα αρκετά νωρίς πίσω στη διεκδίκηση του τίτλου, καλούμενη να βρει λύσεις και να ανακάμψει.
Η αρνητικότητα εντός του service tent της Hyundai ήταν αρκετά εμφανής, με το προσωπικό να γνωρίζει πως, τουλάχιστον στα πρώτα Rally υστερούσε φανερά από το Puma και το Yaris των M-Sport και Toyota αντίστοιχα.
Με τη σεζόν να οδεύει προς το τέλος της, τα αποτελέσματα της ομάδας βελτιώθηκαν σημαντικά (με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το 1-2-3 στο “δικό μας” Rally Acropolis), ωστόσο η κριτική και η απαισιοδοξία παραμένει.
Ο Thierry Neuville, οδηγός της ομάδας, ήταν από τους μεγαλύτερους επικριτές του αγωνιστικού που οδηγούσε όλη τη σεζόν. Ο Βέλγος έδειχνε εμφανώς πως δυσκολευόταν να βρει ρυθμό, με τον ίδιο τρόπο που το κατάφερε, από τη μέση του πρωταθλήματος και μετά, ο teammate του. Ott Tanak.
Ωστόσο, έχουν βελτιωθεί αρκετά πράγματα. Μιλώντας ο Neuville στο DirtFish στο τέλος του Rally Νέας Ζηλανδίας, έδειχνε εντελώς διαφορετικός αναφορικά με τις προοπτικές του αυτοκινήτου που οδηγεί.
Συγκεκριμένα, έδειχνε αρκετά θετικός στα λεγόμενά του, ενώ δεν λείπουν και οι ιδέες σχετικά με το τί πρέπει να κάνει η ομάδα του ώστε να βρει ρυθμό στο χωμάτινο, εκεί που το i20 φαίνεται να πονά περισσότερο.
“Ξέραμε πως στις συνθήκες αυτές (χώμα) πρέπει να δουλέψουμε αρκετά”, σχολίασε ο Neuville.
“Το είδαμε και στην Εσθονία, την τελευταία μέρα που έβρεχε. Απείχαμε πολύ από τους υπόλοιπους. Και αυτό επιβεβαιώθηκε και στη Νέα Ζηλανδία, δυσκολευτήκαμε αρκετά. Πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτό”.
“Έχω κάποιες ιδές για το τί πρέπει να γίνει για να νιώσω πιο άνετος με το αυτοκίνητο. Θα μας δώσει όμως αυτό περισσότερο ρυθμό; Δεν γνωρίζουμε ακόμα”.
“Έχει να κάνει περισσότερο με την ανταποκρισιμότητα του αυτοκινήτου, την ακρίβεια αλλά και τη δουλειά που πρέπει να γίνει πάνω στο διαφορικό”.
“Πάμε προς τη σωστή κατεύθυνση, όμως με αργό ρυθμό. Προφανώς, πλέον δεν έχουμε άλλο χωμάτινο αγώνα και δοκιμές σε τέτοιες συνθήκες, μέχρι το Μεξικό του χρόνου”.
“Για πολύ καιρό, άρα, δεν θα μπορούμε να κάνουμε πολλά”.
Εάν η Hyundai δεν μπορέσει να επιλύσει τα θέματα του i20 στο χώμα μέχρι το Rally Μεξικό του χρόνου, τότε όλο το χειμώνα αναμένεται να αναρωτιέται εάν οι αλλαγές που έχει κάνει θα έχουν φέρει βελτίωση ή όχι.
Αν και το πρόγραμμα του 2023 δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, το Μεξικό αναμένεται να επιστρέψει στο καλεντάρι του χρόνου. Εάν όντως επιστρέψει, τότε το πιθανότερο είναι να πάρει θέση κάπου ανάμεσα σε Μάρτιο και Απρίλιο.
Μέχρι τότε, η Hyundai θα τρέξει σίγουρα σε Monte Carlo και Σουηδία, ενώ και φέτος, τα Rally σε Ισπανία και Ιαπωνία που απομένουν είναι ασφάλτινα.
‘Βρήκαμε αρκετό ρυθμό στους τελευταίους αγώνες και αυτό είναι πολλά υποσχόμενο”, συμπλήρωσε ο αισιόδοξος πλέον Neuville, που θεωρεί πως μπορεί να βρεθεί λύση στις παθογένειες του i20 και αυτό να γίνει διεκδικητής του τίτλου του χρόνου.
“Γενικά, όταν η πρόσφυση είναι μεγαλύτερη και μπορούμε να τρέξουμε με πιο σκληρές αναρτήσεις, νιώθω πιο άνετα στο αυτοκίνητο. Αυτό αποτελεί από μόνο του βελτίωση. Αλλά στις χωμάτινες συνθήκες, πρέπει να δουλέψουμε και να βελτιωθούμε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!