Ο Toto Wolff έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με το τι θα φέρει η Mercedes στο Grand Prix της Emilia Romagna ώστε η W14 να βρεθεί πιο κοντά στις Red Bull.
Μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα στο 2023, ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, έδωσε το έναυσμα για μια γενναία σειρά αλλαγών στο μονοθέσιο της ομάδας, μιας και είδε τη διαφορά της ομάδας του από τη Red Bull να μην μειώνεται σε σχέση με το 2022.
Πίσω από τη Red Bull, η Mercedes μάχεται αυτή τη στιγμή με τις Ferrari και Aston Martin, για τον άχαρο ρόλο του 2ου καλύτερου πακέτου στο grid. Με τη Mercedes να προχωρά σε μικρές αλλαγές στη W14 στο Μπακού, ο Wolff έχει εδώ και καιρό υποδείξει τα πρώτα ευρωπαϊκά Grand Prix της σεζόν ως το σημείο που θα δούμε την ομάδα του να φέρνει σημαντικά πακέτα αναβαθμίσεων.
Μέχρι τότε, υπάρχει το Grand Prix του Miami στο ενδιάμεσο, το ερχόμενο τριήμερο 5-7 Μαΐου. Με τον επόμενο αγώνα να είναι η Imola, το αφεντικό της Mercedes ρωτήθηκε σχετικά με το τί θα αλλάξει στο μονοθέσιο τότε. Ο Αυστριακός ξεκαθάρισε πως, στην εποχή του budget cap, θα πρέπει οι προσδοκίες να διαχειρίζονται αναλόγως.
“Ναι, στόχος μας είναι η Imola”, απάντησε ο Wolff στην ερώτηση που του έγινε από το Speedcafe.
“Θα πρέπει πρώτα όμως να διαχειριστούμε τις προσδοκίες όλων επειδή γίνεται τόσο πολλή κουβέντα για την αναβάθμιση αυτή”.
“Δεν πρόκειται να τη φέρουμε στην πίστα και να αφήσουμε πίσω μας τη Red Bull. Πρόκειται όμως να αποτελέσει μια καλή βάση για το μονοθέσιο, θεωρώ”.
“Εάν είχαμε απόλυτη ελευθερία, τότε θα φέρναμε διαφορετικό σασί. Αυτό που έπρεπε να αποφασίσαμε, λοιπόν, ήταν να επιλέξουμε, πολύ σοβαρά, τι θα ήταν αυτό που θα αλλάζαμε”.
Lewis recaps a challenging weekend for the team.
Next up, Miami. ➡️ pic.twitter.com/IBjvXGeOat
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) April 30, 2023
Όταν ρωτήθηκε για λεπτομέρειες, ο Wolff αποκάλυψε πως σημαντικά μέρη της W14 θα αλλάξουν στην Imola. Επίσης, αν και ελπίζει να καταφέρει να φέρει και περισσότερες αναβαθμίσεις, στοχεύει το πακέτο της Imola να δώσει όσο περισσότερο ρυθμό γίνεται στους οδηγούς του.
“Φέρνουμε, λοιπόν, νέα ανάρτηση και έρχεται μαζί και αεροδυναμική αναβάθμιση μαζί της, και πάτωμα”, επιβεβαίωσε ο Wolff. “Εάν ήμασταν ελεύθεροι, θα φέρναμε μάλλον τις διπλάσιες αναβαθμίσεις, αλλά το ίδιο θα έκαναν και οι υπόλοιπες ομάδες”.
“Καθώς όλα είναι σχετικά στο παιχνίδι που παίζουμε, πρέπει απλά να είμαστε έξυπνοι, παίρνοντας τη σωστή απόφαση που θα φέρει τη μέγιστη απόδοση”.
Όσον αναφορικά τον συνολικό ρυθμό που θα φέρουν οι συγκεκριμένες αναβαθμίσεις, ο Wolff ελπίζει πως η ομάδα του θα μπορέσει να δώσει στους οδηγούς της, Lewis Hamilton και George Russell, ένα πιο σταθερό πακέτο για να οδηγήσουν.
Με βάση αυτό το μονοθέσιο, ο επικεφαλής της Mercedes ελπίζει πως οι οδηγοί του θα μπορέσουν να κάνουν τη διαφορά και να βοηθήσουν στο κυνήγι της Red Bull.
“Εάν πετύχουμε τη σωστή πλατφόρμα, τότε έχει λιγότερο να κάνει με το ότι βρήκαμε 10 μονάδες κάθετης δύναμης και πιο πολύ με το ότι θα δώσουμε στους οδηγούς ένα μονοθέσιο που, όταν στρίβουν στη στροφή θα είναι βέβαιοι πως το πίσω μέρος θα είναι σταθερό. Αυτό είναι το πρόβλημα”, ξεκαθάρισε ο Wolff.
“Στη συνέχεια, θα μπορέσουμε να τους φτάσουμε, όπως κάναμε και πέρυσι”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!