Οι ομάδες της Formula 1 και η FIA συμφώνησαν να αυξήσουν τα διαθέσιμα κομμάτια για τέσσερα από τα μέρη της μονάδας ισχύος, μόνο για το 2023.
Η αλλαγή, που έρχεται εν μέσω μιας σεζόν 23 αγώνων, αποσκοπεί στο να μειώσει τον αριθμό των ποινών στη σειρά εκκίνησης, που τα προηγούμενα χρόνια ήταν πάρα πολλές, ειδικά στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος.
Η απόφαση έχει άμεση ισχύ και αφορά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, το τούρμπο και τις MGU-H και MGU-K. Για κάθε μία από τις προαναφερθείσες περιπτώσεις, ο κάθε οδηγός θα έχει στη διάθεσή του τέσσερα κομμάτια αντί για τρία, πριν οι αλλαγές αρχίσουν να προκαλούν ποινές.
Η διαθεσιμότητα για τα ηλεκτρονικά ελέγχου και τη μονάδα αποθήκευσης ενέργειας, με τα πρώτα να έχουν ήδη επιφέρει ποινή στον Charles Leclerc στη Σαουδική Αραβία, παραμένει ίδια στα δύο κομμάτια.
Πρόκειται για μία από τις πολλές αλλαγές που έγιναν κατά τη διάρκεια του Απριλίου και του διαλείμματος που προκάλεσε η ακύρωση του Grand Prix της Κίνας.
Εκτός της αυξημένης διαθεσιμότητας μηχανικών μερών, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού πέρασε την Τρίτη αύξηση της διαδικασίας παράταξης στην πίστα από τα 40 στα 50 λεπτά, διασαφήνισε ότι πλέον οι γρύλοι δεν μπορούν να ακουμπούν τα μονοθέσια όταν εκτίεται ποινή και, ίσως στην πιο σημαντική εξέλιξη, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο εξαιρέσεων στο όριο εξόδων όσον αφορά τις δομές των ομάδων, με τη Williams να είναι ο μεγαλύτερος υποστηρικτής της προοπτικής, προκειμένου να μπορέσει να γίνει πιο εύκολα η αναβάθμιση του μάλλον απαρχαιωμένου πια Grove.
Αποκαλύφθηκαν και επισημοποιήθηκαν επίσης οι κανονισμοί για τη νέα μορφή των sprint τριημέρων, για τους οποίους μπορείτε επίσης να διαβάσετε στο F1Fan.
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!