Ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren Eric Boullier πρότεινε πως η Formula 1 θα πρέπει να εξετάσει το να επαναφέρει την ενεργή ανάρτηση.
Η τεχνολογία έχει απαγορευτεί από την έναρξη της σεζόν του 1994, αλλά ήταν μία από τις διάφορες ιδέες που προτάθηκαν κατά τη διάρκεια συνεδρίασης των τεχνικών διευθυντών και της FIA την περασμένη εβδομάδα.
Οι ομάδες δεν κατάφεραν να καταλήξουν σε συμφωνία σχετικά με τη νομιμότητα των συστημάτων ανάρτησης, με μια απόφαση να αναμένεται από την FIA πριν από το τέλος του μήνα.
Η συζήτηση σχετικά με τα προ-φορτωμένα συστήματα ανάρτησης είναι σε εξέλιξη καθώς ο σχεδιαστής της Ferrari Simone Resta έγραψε προς τον διευθυντή αγώνων F1 Charlie Whiting σχετικά με τις συσκευές αυτές που βοηθάνε την αεροδυναμική απόδοση. Η Ferrari πιστεύεται ότι αναζητά καθοδήγηση σχετικά με το αν οι έννοιες που χρησιμοποιούνται από αντίπαλες ομάδες είναι νόμιμες αντί να επιδιώξει να αναπτύξει τη δική της.
Ο Boullier πρότεινε η ενεργή ανάρτηση – η οποία ήταν το σημείο κλειδί για τη Williams στο να πάρει το 1992 και το ’93 τα παγκόσμια πρωταθλήματα – θα μπορούσε να είναι η λύση για τον τερματισμό της συζήτησης.
“Η ανάρτηση, είναι ένα περίεργο θέμα», είπε. «Θα πρέπει ίσως μια μέρα να το σταματήσουμε και να το κάνουμε όπως είναι στα αυτοκίνητα δρόμου, δηλαδή να φέρουμε την ενεργή ανάρτηση πίσω, γιατί τουλάχιστον αυτό θα κλείσει τη συζήτηση. Σήμερα, τα πάντα εξαρτόνται από την ερμηνεία του κανονισμού και, στη συνέχεια, μπορείς να πιέσεις για ένα concept, το οποίο μπορείτε να δείτε μπορεί να ερμηνευθεί διαφορετικά από έναν άλλον κατασκευαστή.
“Αυτός είναι ο λόγος που η Ferrari προσπαθεί να πιέσει τη γνώμη ή την ερμηνεία της ως έγκυρη από τη FIA. Είμαστε στη μέση του θέματος και στην πραγματικότητα, οι περισσότερες από τις ομάδες, έχουν έρθει σε επαφή με εμάς πάνω σε αυτό το θέμα. Η Ferrari έχει μια διαφορετική ερμηνεία για το τι μπορεί να γίνει και προσπαθούν να πιέσουν τη γνώμη τους, το οποίο προφανώς δεν ευχαριστεί κάποιες άλλες ομάδες.”
Πιστεύεται πως μια νέα τεχνική οδηγία από τον Whiting που θα δίνει τη γνώμη του για την κατάσταση θα δοθεί πριν από το τέλος του μήνα. Εκφράζεται η ελπίδα ότι η απόφαση θα δώσει σαφείς κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με το τι επιτρέπεται και τι δεν επιτρέπεται, και με αυτό να γίνεται πριν από τις δοκιμές στη Βαρκελώνη στις 27 Φεβρουαρίου θα δώσει τουλάχιστον στις ομάδες χρόνο για να προσαρμοστούν πριν από τον πρώτο αγώνα τον επόμενο μήνα. Αν θα υπάρχουν συνεχής διαφωνίες σχετικά με την κατάσταση, είναι δυνατόν το θέμα να μπορέσει να οδηγηθεί σε τελική λύση στο Αυστραλιανό Grand Prix.
Κοιτάζοντας μπροστά για τον πρώτο αγώνα, ο Boullier είπε ότι ήταν δύσκολο να προβλεφθεί η ιεραρχία, αλλά αναμένεται να υπάρξουν κάποιες εκπλήξεις.
“Φέτος, έχουμε ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο και κάποιες ομάδες θα κάνουν καλύτερη δουλειά από ό, τι κάποιες άλλες», είπε. «Έτσι, στην αρχή της σεζόν, θα υπάρχει κάποια διαφορά, είμαι βέβαιος ότι θα υπάρχουν μερικές εκπλήξεις. Αλλά οι ομάδες μετά θα αντιγράψουν η μία την άλλη, ή θα ενσωματωθεί η έννοια της μιας στα σχέδια της άλλης, και πάλι θα έχουμε κάποιες διαφορές – αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι πιο κοντά.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!