Ο Esteban Ocon δεν έχει μιλήσει με τον Fernando Alonso για τα συμβάντα του σαββατοκύριακου στη Βραζιλία, αλλά δηλώνει ότι θα σέβεται πάντα το βετεράνο πρωταθλητή.
Ο πρώτος γύρος του sprint στο São Paulo είδε μια ακόμα μάχη ανάμεσα στους δύο οδηγούς της Alpine, αλλά αυτήν τη φορά υπήρξε επαφή.
Ο Alonso έχασε στιγμιαία τον έλεγχο στη στροφή 4 αλλά κατάφερε να μην πέσει πάνω στον ομόσταβλό του σε εκείνο το σημείο. Στην προσπάθειά του να προσπεράσει στη μεγάλη ευθεία όμως κινήθηκε πολύ αργά προς τα δεξιά, χτυπώντας και χάνοντας την μπροστινή αεροτομή του στο πίσω μέρος της άλλης Alpine.
Τα κακά νέα δε σταμάτησαν εκεί για τους Γάλλους καθώς, εκτός από το pit stop που τον έριξε στις τελευταίες θέσεις, ο Ισπανός έλαβε επίσης ποινή πέντε δευτερολέπτων μετά το sprint, που τον έριξε ακόμα πιο πίσω στην κατάταξη.
Ο Alonso, που η ατυχία των προηγούμενων εβδομάδων και η επικείμενη μεταγραφή του στην Aston Martin τον έχουν κάνει να ξεσπαθώσει πρόσφατα κατά της νυν ομάδας του, ήταν επικριτικός στο team radio απέναντι στον Ocon και για άλλη μια φορά εξέφρασε την ανυπομονησία του για την ολοκλήρωση της σεζόν στους δημοσιογράφους.
Δυσαρεστημένη προφανώς από τα τεκταινόμενα ήταν και η ομάδα, με τον διευθυντή Otmar Szafnauer να είναι δηκτικός και άπαντες να προσπαθούν να ξεπεράσουν την αρνητική ατμόσφαιρα για το Grand Prix της Κυριακής.
Η ανάγκη για αυτοκίνητο ασφαλείας στην τελευταία φάση του αγώνα όμως έφερε πάλι ανησυχίες στο γαλλικό pit wall, καθώς η έκτακτη αλλαγή ελαστικών που πραγματοποίησε ο Alonso τον έφερε ακριβώς πίσω από τον Ocon για την επανεκκίνηση, με τον τελευταίο να ακούγεται σε αρκετούς απρόθυμος και αρνητικός στην ενδοεπικοινωνία όταν του ζητήθηκε να αφήσει τον ομόσταβλό του με τα πιο φρέσκα ελαστικά να περάσει.
Ερωτώμενος σχετικά μετά τον αγώνα, ο Ocon παραδέχτηκε ότι δεν είχε μιλήσει για όλα αυτά με τον Alonso, αλλά απέρριψε ισχυρισμούς ότι η σχέση του με τον απερχόμενο Ισπανό έχει χειροτερέψει.
«Όχι, εντάξει, δεν ήταν πολύ ωραία αυτά που είπε στον τύπο. Έχω πάντα σεβασμό γι’αυτόν. Είναι ένας θρύλος και θα συνεχίσω να τον σέβομαι για πάντα,» ήταν οι δηλώσεις του στο motorsport.com.
«Και ναι, δεν έχει σημασία τι είπε σε σας. Το προτιμώ όταν μιλάμε μεταξύ μας.»
Η φαινομενική απροθυμία του Ocon να αφήσει τον Alonso να περάσει εξήγηθηκε επίσης εντός και εκτός πίστας, καθώς ο Γάλλος έδωσε γρήγορα τη θέση του αφότου πέρασε τον Sebastian Vettel, που ήταν και ο στόχος του.
Την παρεξήγηση αυτήν κατέδειξε στη συνέντευξη, όπου υποστήριξε ότι δεν είχε σκοπό να καθυστερήσει τον Alonso, απλά θεώρησε ότι η επανεκκίνηση δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή για να κάνει στο πλάι.
Το τελικό αποτέλεσμα επίσης δεν φάνηκε να επηρεάζεται από αυτήν του την επιλογή, καθώς ο Alonso ολοκλήρωσε πέμπτος χρησιμοποιώντας στο έπακρο τα φρέσκα ελαστικά του, ενώ ο Ocon διατηρήθηκε όγδοος και ανέβασε στους 14 βαθμούς τη συγκομιδή της Alpine, που δύσκολα πλέον θα χάσει την τέταρτη θέση μετά τη διπλή εγκατάλειψη της McLaren.
«Νομίζω ότι δεν έγινε καλά αντιληπτό,» εξήγησε ο Ocon αναφορικά με τη συνομιλία στην ενδοεπικοινωνία. «Ο κόσμος νόμισε ότι δεν ήθελα να αφήσω τον Fernando να περάσει.
Είπα όχι, δε θα τον αφήσω να περάσει στην επανεκκίνηση. Θα προσπεράσω τον Seb. Και μετά όταν η κατάσταση έχει σταθεροποιηθεί, θα τα βρούμε.»
Η μάχη με τον Alonso από την άλλη δεν ήταν ποτέ στα σχέδια του Γάλλου.
«Δε θα δώσω μάχη. Θα τον αφήσω να φύγει. Και αυτό έκανα. Δε θα μπορούσα να τον συγκρατήσω. Ήταν πολύ γρήγορος με τα μαλακά ελαστικά. Και προφανώς υπήρχαν βαθμοί για όλη την ομάδα.
Οπότε ήξερα σε τι κατάσταση ήμουν και δε χρειαζόμουν την ομάδα να μου πει τι να κάνω.»
Με 19 βαθμούς διαφορά η Alpine είναι πλέον ξεκάθαρο φαβορί για την τέταρτη θέση στους Κατασκευαστές, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι η ομάδα πρέπει να χαλαρώσει, ούτε βέβαια να δει και άλλες συγκρούσεις ανάμεσα στους οδηγούς της στον τελευταίο αγώνα της σεζόν.
«Νομίζω ότι οι 14 βαθμοί αλλάζουν τα δεδομένα για εμάς σε αυτήν τη φάση, μένει μόνο ένας αγώνας. Και πάμε στο Abu Dhabi με μεγάλη διαφορά,» ήταν η προσέγγιση του Ocon.
«Δεν μπορούμε να χαλαρώσουμε. Και τώρα θα πρέπει να πιέσουμε σαν τρελοί στον τελευταίο γύρο, αλλά ξεκάθαρα το να είμαστε κάποιους βαθμούς μπροστά μειώνει λίγο την πίεση.»
Πηγή: planetf1.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!