Ο επικεφαλής της Hyundai, Cyril Abiteboul, δήλωσε πως θα υπάρξει αντιμετώπιση “πλήρους ισότητας” ανάμεσα στους Ott Tanak και Thierry Neuville, ωστόσο δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο εντολών, εάν αυτό κριθεί αναγκαίο.
Η Hyundai αναμένεται να κατέβει με ένα δυνατό οδηγικό line-up για το 2024, με τον Ott Tanak να επιστρέφει στην ομάδα μετά την περσινή σεζόν στην M-Sport, και να πλαισιώνει τον “παλιό” στο Alzenau, Thierry Neuville.
Έτσι, η κορεάτικη ομάδα, εκμεταλλευόμενη και την απουσία του Kalle Rovanpera από αρκετούς αγώνες, ελπίζει πως έχει το οδηγικό ταλέντο να χτυπήσει στα ίσια και τους δύο τίτλους, κάτι που έχει να κάνει από το 2020!
Ο Abiteboul είχε ξεκαθαρίσει στις αρχές του 2023, πως ο Neuville είναι το αδιαμφισβήτητο Νο.1 της ομάδας του, κάτι που οδήγησε σε γεγονότα όπως τις team orders που δόθηκαν υπέρ του Βέλγου, ήδη από τον 2ο αγώνα της σεζόν, στη Σουηδία.
Ωστόσο, ενόψει του Rally Monte Carlo που ανοίγει την αυλαία στο 2024, και μιλώντας στο Motorsport.com, ο Abiteboul ανακοίνωσε πως φέτος η ομάδα του δεν ξεκινά με προκαθορισμένο Νο.1.
Ο πρώην επικεφαλής της Renault στη F1 επίσης αποκάλυψε πως και στους δύο οδηγούς έχει επικοινωνηθεί πως, εντός της σεζόν, θα υπάρξει ένα σημείο που η κατάσταση στο πρωτάθλημα θα είναι τέτοια, που θα πρέπει να εξεταστεί το εάν χρειάζεται η χρήση εντολών, προς διευκόλυνση αυτού που προηγείται στο πρωτάθλημα.
“Όταν η σεζόν ξεκινήσει, θα υπάρχει απόλυτη ισότητα ανάμεσα στις δύο πλευρές, πληροφόρηση, ευκαιρίες, δικαιώματα και προνόμια. Επίσης, το 3ο μας αγωνιστικό θα έχει σαφείς εντολές να υποστηρίξει τις προσπάθειές τους”, ανέφερε ο Abiteboul.
“Έχουμε εντοπίσει, και δεν πρόκειται να προχωρήσω σε λεπτομέρειες, όμως σ’ ένα ορόσημο κατά τη διάρκεια της σεζόν, θα πρέπει να αναθεωρήσουμε την κατάσταση και ίσως να αλλάξουμε τον εσωτερικό κώδικά μας. Οι οδηγοί πάντα θα είναι ενήμεροι γι’ αυτό”.
Earlier this year we asked all our Rally1 drivers to name all WRC Drivers’ champions. One stood out from the rest with his true knowledge & love for WRC ❤️ pic.twitter.com/qR98bEAHB4
— World Rally Championship (@OfficialWRC) December 13, 2023
Σε διάφορες στιγμές, κατά την προηγούμενη κοινή τους θητεία στη Hyundai, Neuville και Tanak δεν είχαν και τις καλύτερες σχέσεις, με το 2022 να είναι η χειρότερη. Ο Abiteboul γνωρίζει πλήρως για το παρελθόν των δύο οδηγών του και περιμένει πως θα υπάρξουν στιγμές έντασης ανάμεσά τους του χρόνου. Ωστόσο, πιστεύει πως το να έχει δύο οδηγούς-διεκδικητές θα αποδειχτεί μεγάλο όφελος για τη Hyundai.
“Θα ήθελα να πιστεύω πως αυτό είναι ένα ευχάριστο πρόβλημα. Θα προτιμούσα να έχω δύο οδηγούς αντί για έναν και να πρέπει να διαχειριστώ τις συνέπειες της σχέσης τους, από το να έχω έναν οδηγό απέναντι σε δύο (σε σχέση με τις άλλες ομάδες”, πρόσθεσε ο Γάλλος.
“Σε αρκετές περιπτώσεις φέτος, παλεύαμε ένας εναντίον πολλών, παλεύοντας απέναντι στους Kalle, Ogier και Evans. Αυτό κάποιες φορές αποδείχτηκε πολύ δύσκολο. Ήταν σκληρή δουλειά, και ρωτήστε τον Thierry επ’ αυτού”.
“Ναι, θα είναι δύσκολα το 2024, καθώς θα υπάρχει ανταγωνισμός εντός της ομάδας. Επίσης, όμως, πιστεύω πως είναι και λίγο ανακούφιση για έναν οδηγό το να ξέρει πως δεν παλεύει μόνος και κουβαλά τα βάρη όλης της ομάδας στους ώμους του”.
“Σε πολλές περιστάσεις φέτος, μου φάνηκε πως ο Thierry είχε υπερβολική πίεση να διαχειριστεί. Είδαμε πως έκανε κάποια λάθη, τα οποία μάλλον οφείλονται στο ότι ήταν μόνος του και ήταν πολύ πιεσμένος”.
“Θα υπάρξουν συγκρούσεις, θα υπάρξουν εντάσεις και κάνω ό,τι μπορώ πλέον για να τις διαχειριστώ. Δεν θα περιμένω το Monte Carlo ή αργότερα στη σεζόν για να βάλουμε επί χάρτου τη στρατηγική μας. Θεωρώ πως μέρος αυτής μπορεί να διευκολυνθεί με την αντιμετώπιση εκτός της δράσης και της πίεσης”.
“Συνολικά, θεωρώ πως είμαστε καλύτερα εφοδιασμένοι για του χρόνου”.
What’s the perfect gift for a Team Principal? 🗓️
Full Secret Santa video on our YouTube and Facebook now! pic.twitter.com/dYRqYbepQg
— Hyundai Motorsport (@HMSGOfficial) December 23, 2023
Η Hyundai αναμένεται να αποκαλύψει το i20 N του 2024 στη Νέα Υόρκη, λίγες ημέρες πριν την έναρξη της αγωνιστικής σεζόν του WRC, με το Rally Monte Carlo, στις 25-28 Ιανουαρίου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!