Ο Max Verstappen δηλώνει απτόητος για την προοπτική μιας εκκίνησης από το πίσω μέρος του grid στη Monza, σε περίπτωση που η Red Bull επιλέξει να του αλλάξει τη μονάδα ισχύος.
Η Honda έφερε την Παρασκευή στο Spa την Spec 4 του φετινού κινητήρα της. Έναν κινητήρα τον οποίο χρησιμοποίησαν οι Alex Albon και Daniil Kvyat.
Εν τέλει, ο Albon έβαλε τον παλιό κινητήρα της Honda, προκειμένου να έχει στη Monza φρέσκο τον καινούριο κινητήρα, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως το Spa είναι μια πίστα που φθείρει τους κινητήρες. Από την άλλη ο Kvyat έφτασε μέχρι την 7η θέση, μαζεύοντας σημαντικά δεδομένα για την απόδοση της Spec 4.
Αν και ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί, ο Verstappen αναμένεται να πάρει την Spec 4 στη Monza, γεγονός που θα τον φέρει στο πίσω μέρος του grid καθώς για φέτος έχει φτάσει το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο και στα έξι εξαρτήματα της μονάδας ισχύος.
Ερωτώμενος σχετικά με την προοπτική της αλλαγής κινητήρα στην Ιταλία, ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, σχολίασε: “Είναι πολύ πιθανό. Θα πάρουμε αυτή την απόφαση μέσα στην εβδομάδα. Κατά πάσα πιθανότητα θα μιλήσουμε με τη Honda για να δούμε και ποιες είναι οι σκέψεις τους”.
“Νομίζω πως είναι ενθαρρυντικό από αυτά που είδαμε την Παρασκευή και τα δεδομένα που πήραμε από τον Kvyat με τον νέο κινητήρα. Σίγουρα έχει γίνει πρόοδος και δίνονται τα αναμενόμενα”.
Ο Verstappen επιμένει πως ακόμα και από το πίσω μέρος του grid θα είναι ικανός να προσπεράσει τους οδηγούς του midfield και πιθανώς να τερματίσει πίσω από τις Mercedes και Ferrari.
“Νομίζω πως θα μπορέσω να κάνω προσπεράσεις”, απάντησε ο Ολλανδός όταν ρωτήθηκε επί τούτου. “Τίποτα δεν είναι ακόμα σίγουρο όσον αφορά αλλαγή κινητήρα, αλλά δεν πιστεύω πως είναι μεγάλο θέμα το να ξεκινάς από πίσω”.
“Όλοι γνωρίζουμε πως οι Ferrari θα είναι πολύ γρήγορες εδώ. Εάν ξεκινήσεις από πίσω πιθανότατα δε θα προλάβεις τους πρώτους τέσσερις. Όλοι οι υπόλοιποι πίσω τους πιστεύω πως είναι δυνατό να τους προλάβω”.
Η Red Bull και η Honda θέλουν να αποφύγουν ποινές στη Σιγκαπούρη και ειδικά στη Suzuka, όπου είναι και το τοπικό Grand Prix του ιαπωνικού κατασκευαστή. Για να υπάρχει ασφάλεια ως προς αυτό, ενδέχεται στη Honda να φέρουν επιπλέον φρέσκο κινητήρα στο GP της Ρωσίας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!