Ο Ott Tanak θεωρεί πως η ομάδα του ήταν ξεκάθαρα απροετοίμαστη για τις απαιτήσεις του Rally Islas Canarias, όπου και ηττήθηκε ολοκληρωτικά από την Toyota.
Οι Κορεάτες παραδέχτηκαν πως υποεκτίμησαν τις δυσκολίες του πρώτου 100% ασφάλτινου event της σεζόν στο WRC, όντας κυριολεκτικά ανήμποροι να παλέψουν σε οποιαδήποτε στιγμή με τα Yaris GR, τα οποία πέτυχαν ένα εμφατικό 1-2-3-4 στη γενική κατάταξη του Rally.
Οι ρυθμίσεις που επιλέχτηκαν για τα i20 N πριν τον αγώνα αυτό αποδείχτηκαν σημαντικό μέρος του ευρύτερου προβλήματος και κάτι που η ομάδα δεν μπορούσε να αναστρέψει όταν έκλεισαν οι ρυθμίσεις των εξαρτημάτων αυτών. Ωστόσο, από τη Hyundai παραδέχτηκαν πως το event αυτό ξεγύμνωσε μερικά θεμελιώδη προβλήματα με το αναβαθμισμένο i20 N. Ως αποτέλεσμα, λοιπόν, οι ειδικές του Σαββάτου και της Κυριακής μετατράπηκαν σε ένα άτυπο τεστ δοκιμών, σχεδιασμένες ώστε η ομάδα να μάθει περισσότερα για το πακέτο της.
Ο Adrien Fourmaux, που επέλεξε διαφορετικό διαφορικό σε σχέση με τους teammate του, Tanak και Neuville, ήταν στο τέλος της ημέρας και το ταχύτερο Hyundai, τερματίζοντας 5ος στη γενική, ωστόσο πάνω από δύο λεπτά πιο αργός από τον νικητή, Kalle Rovanpera.
Η ομάδα με έδρα το Alzenau έχει στη διάθεσή της ένα joker αναβάθμισης και κλειδώματος εξαρτημάτων, εάν ανακαλύψει πως υπάρχει κάποιο σημείο στο αυτοκίνητο που χρήζει εκτεταμένων αλλαγών. Ο Tanak, από τη θέση του, πιστεύει πως η ριζική αιτία στην έλλειψη ρυθμού δεν είναι κάτι που λύνεται άμεσα.
“Ξεκάθαρα, δεν ήμασταν καλά προετοιμασμένοι για το rally αυτό, και ήταν ένας αγώνα που φάνηκε ξεκάθαρα, καθώς υπήρχε και ο αντίστοιχος ρυθμός του άλλου κατασκευαστή (Toyota)”, δήλωσε στο Motorsport.com ο Tanak, που τερμάτισε 3 λεπτά και 11 δεύτερα πίσω από τον Rovanpera.
“Πρόκειται για ένα event που επηρεάζεται ξεκάθαρα από τον ρυθμό και απλά δεν ήμασταν αρκετά έτοιμοι γι’ αυτό. Η άλλη ομάδα ήταν πολύ δυνατή και καλά προετοιμασμένη. Θεωρώ ότι από εκεί προήλθε η μεγάλη διαφορά”.
“Ξεκάθαρα θα πάρουμε σημαντικά μαθήματα από εδώ, αλλά σίγουρα δεν είναι τόσο σαφές το τί πρέπει να κάνουμε για να έχουμε τον ίδιο ρυθμό με την Toyota. Επίσης, πιστεύω πως δεν πρόκειται για τόσο ξεκάθαρη αλλαγή”.
Epic stages, incredible mountain roads, and non-stop rally action from @ThierryNeuville, @OttTanak, and @AdrienFourmaux! 🏜️
Experience all the intensity from WRC Rally Islas Canarias 2025 right now 🔥
📺 Tap below to watch the full video 👇
— Hyundai Motorsport (@HMSGOfficial) April 30, 2025
Αν και από την πλευρά του δήλωσε προβληματισμένος που δεν κατάφερε να ανταγωνιστεί στα ίσα τις Toyota, ο Fourmaux εκτιμά πως η ομάδα του θα επιλύσει τα προβλήματα, τα οποία θεωρεί πως αφορούν περισσότερο το συγκεκριμένο event και όχι γενικά τα rally σε άσφαλτο. Το επόμενο event σε αντίστοιχης επιφάνειας διαδρομές αναμένεται να είναι το Rally Κεντρικής Ευρώπης.
“Είμαι πραγματικά εκνευρισμένος που δεν μπορέσαμε να παλέψουμε αλλά βρήκαμε κάποια ενδιαφέροντα πράγματα στο αυτοκίνητο που μπορούμε να βελτιώσουμε, πράγματα που δεν μπορούσαμε να αλλάξουμε ιδιαίτερα στο rally, είναι πιο πολύ για το μέλλον”, ήταν η άποψη του Fourmaux επί του θέματος.
“Προσωπικά, είμαι χαρούμενος που ήμουν ο ταχύτερος απ’ τους τρεις μας και αποδείχτηκε πως επρόκειτο για εσωτερική μάχη της ομάδας στο τέλος της ημέρας. Θεωρώ πως ήταν η μόνη μάχη στην οποία μπορούσαμε να μπούμε όλο το Σαββατοκύριακο. Υπάρχουν και κάποια θετικά, επειδή εν τέλει κερδίσαμε το ‘Hyundai Cup'”.
“Είμαι σίγουρος πως η Hyundai δεν είναι οργανισμός που δεν αντιδρά όταν κάτι πάει στραβά, έτσι θα δουλέψουμε όλο και πιο σκληρά για να γίνουμε ταχύτεροι, καλύτεροι και δυνατότεροι”.
“Τα Κανάρια Νησιά ήταν μόνο ένα rally στη σεζόν, και από τη στιγμή που μπροστά μας δεν έχουμε πολλά event με ομαλή, στεγνή άσφαλτο, τότε θα είμαστε καλά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!