Ο επικεφαλής της Honda στη Formula 1 δήλωσε πως η ιαπωνική εταιρεία εξελίσσει έναν νέο κινητήρα για τη Red Bull για το 2022, παρά την αναμενόμενη έξοδό της από τη Formula 1.
Τα νέα της Honda πέρυσι πως μετά το τέλος του 2021 θα έφευγε από τη Formula 1 σίγουρα έφεραν τη Red Bull σε μια δύσκολη κατάσταση, αφήνοντάς τους χωρίς προμηθευτή κινητήρων, ενώ το άθλημα βρίσκεται καθ’ οδόν προς τους νέους κανονισμούς του 2022.
Αλλά από το να γίνει ξανά μια πελατειακή ομάδα, η Red Bull προτίμησε να ιδρύσει την Red Bull Powertrains, ειδικό τμήμα εντός της ομάδας όπου θα γίνεται διαχείριση της πνευματικής ιδιοκτησίας που αποκτήθηκε από τη δουλειά της Honda και η στελέχωσή του θα οδηγήσει στην εμφάνιση ενός νέου κατασκευαστή κινητήρων στο άθλημα.
Ο επικεφαλής της Honda F1, Masashi Yamamoto, αποκάλυψε πως η Honda συνεχίζει να εξελίσσει μια νέα μονάδα ισχύος για το 2022, η οποία είναι προσαρμοσμένη στο βιοκαύσιμο E10, ένα καύσιμο το 10% του οποίου είναι από βιώσιμα υλικά και από του χρόνου θα είναι υποχρεωτικό στο άθλημα.
“Περί αυτού πρόκειται”, δήλωσε στο Auto Hebdo ο Yamamoto, όπως αναφέρει η Ολλανδική έκδοση του Motorsport.com. “Προσωπικά, θεωρώ πως είναι λυπηρό που αφήνουμε το άθλημα. Θα ήθελα να παραμείνει η Honda, αλλά σέβομαι και κατανοώ την απόφαση που λήφθηκε”.
“Είμαι πεπεισμένος πως κάναμε όλα όσα μπορούσαμε να ανταγωνιστούμε τη Mercedes. H Red Bull μας έδωσε επίσης την ευκαιρία να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο την τελευταία μας σεζόν με αυτό το νέο κινητήρα που φτιάξαμε”.
“Οι κινητήρες πλέον βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους στο κομμάτι της ισχύος. Οι διαφορές πλέον οφείλονται πιο πολύ στην πίστα και τις συνθήκες. Θα πρέπει να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε τον κινητήρα”.
We’re all ok with e:TECH so far, right? ? #PoweredByHonda pic.twitter.com/U5D7mu2B51
— Honda Racing F1 (@HondaRacingF1) June 21, 2021
Ο επικεφαλής κινητήρων της Honda τόνισε πως ο Ιάπωνας κατασκευαστής αποφάσισε να αφήσει τη Formula εξαιτίας της μετατόπισης όλης της φίρμας προς την εκτεταμένη χρήση της ηλεκτρικής τεχνολογίας στα αυτοκίνητά της. “Θα χρησιμοποιήσουμε περισσότερους μηχανικούς στο κομμάτι αυτό”, πρόσθεσε ο Yamamoto.
Ο CEO της McLaren, Zak Brown, περιέγραψε πριν κάποιο καιρό την κίνηση της Red Bull να γίνει η ίδια προμηθευτής κινητήρων του εαυτού της ως “πολύ, πολύ γενναία”, με την ομάδα του Milton Keynes να έχει ήδη καταφέρει να δελεάσει 15 μέλη από το προσωπικό του HPP (High Performance Powertrains) της Mercedes ώστε να ενισχύσει την ομάδα της.
Όσο για την Honda, στο μεταξύ, ο Yamamoto δεν έχει αποκλείσει την πιθανότητα κάποιο από το προσωπικό της ομάδας στο τμήμα των κινητήρων να μεταβεί στη Red Bull Powertrains, μέχρι στιγμής όμως δεν έχει γίνει κάτι πάνω στο κομμάτι αυτό.
“Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν συγκεκριμένα σχέδια για τους υπαλλήλους μας να πάνε στη Red Bull, αλλά αυτό θα μπορούσε να αλλάξει στο τέλος της σεζόν”, τόνισε τέλος ο Yamamoto.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!