Η αίτηση για την είσοδο της ByKolles Racing ενόψει της σεζόν 2022 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής με το αγωνιστικό Le Mans Hypercar υπό το όνομα της Vanwall απορρίφθηκε για λόγους homologation σύμφωνα με πληροφορίες του Sportscar365.com.
Τα τελευταία νέα από την Γερμανική ομάδα έδειχναν ότι η ByKolles η οποία κατασκεύασε το LMH της Vanwall Vandervell δεν θα παρουσιαστεί στην ερχόμενη πλήρη λίστα του WEC, έπειτα από την ειδοποίηση της επιτροπής αποφάσεων την Δευτέρα.
Είναι κατανοητό ότι αυτή η επιλογή βασίζεται στην απόφαση ότι το νέο μη υβριδικό prototype δεν έχει ολοκληρώσει την διαδικασία του homologation.
Η ByKolles κατέθεσε πρόταση και πλήρωσε για την είσοδο της ομάδας σε ολόκληρη την σεζόν με την μόνη εξαίρεση ότι το μονοθέσιο θα χάσει τον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν 1000 Miles στο Sebring και θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο στον αγώνα του Spa, καθώς η ομάδα θα χρειαζόταν χρόνο για να ολοκληρώσει τις δοκιμές πριν από το homologation.
Οι συμμετοχές στην κορυφαία κατηγορία Hypercar, οι οποίες περιλαμβάνουν τις Toyota, Peugeot, Alpine και Glickenhaus, είναι απαραίτητο να συμμετέχουν και στους 6 αγώνες της σεζόν 2022.
Η απόρριψη της εισόδου της ByKolles έχει θέσει ερωτηματικά σχετικά με το πότε θα είναι έτοιμη η Gibson V8 της Vanwall για να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της εντός πίστας.
Ο ιδιοκτήτης της ομάδας Colin Kolles, αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο. Αυτή η απόφαση της ACO βάζει ένα μεγάλο ερωτηματικό μεταξύ των ομάδων και την έγκριση των νέων prototypes ενώ μαζεύονται και πάλι σύννεφα μεταξύ του WEC και των νέων εταιριών.
Η παρουσίαση της νέας σεζόν για το WEC θα πραγματοποιηθεί αύριο, όπου αναμένεται να δούμε όλες τις νέες ομάδες αλλά και τους νέους οδηγούς.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!