Ο Lewis Hamilton αρνήθηκε κατηγορηματικά τη νέα θεωρία που κυκλοφορεί σχετικά με επανεισαγωγή ενός πιο διακριτικού συστήματος DAS από τη Mercedes.
Το DAS (dual-axis system) χρησιμοποιήθηκε από τη Mercedes την περσινή σεζόν, μέσω της έλξης και ώθησης του τιμονιού ως προς την κολώνα του. Το αποτέλεσμα του συστήματος αυτού ήταν η αλλαγή της γωνίας toe των εμπρός τροχών του μονοθεσίου, ώστε να πετυχαίνεται καλύτερη θέρμανση των ελαστικών σε γύρους σχηματισμού, γύρους υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας και γύρους πριν τις κατατακτήριες.
Ενόψει του 2021, η FIA απαγόρευσε το σύστημα αυτό, μολονότι το έκρινε νόμιμο για το 2020. Ωστόσο, ένα πρόσφατο πλάνο έκανε πολύ κόσμο να υποψιαστεί πως το σύστημα αυτό δεν έχει φύγει (εντελώς) από τη W12.
On board πλάνο του Hamilton από το GP της Βραζιλίας την περασμένη εβδομάδα ρίχνει λάδι στη φωτιά της θεωρίας αυτής, με τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή να φαίνεται να κινεί προς τα μπροστά το τιμόνι του.
Ο Hamilton ρωτήθηκε για το συγκεκριμένο πλάνο στη media day ενόψει του GP του Qatar, ωστόσο ξεκαθάρισε πως δεν ήταν η ίδια κίνηση με την περσινή που έκανε στο τιμόνι.
“Η κολώνα του τιμονιού μου δεν κινείται εμπρός και πίσω, απλά κουνιέται (δεξιά κι αριστερά)”, έσπευσε να ξεκαθαρίσει ο οδηγός της Mercedes. “Το είχαμε (το DAS) πέρυσι, δεν το έχουμε τώρα”.
“Το Σάββατο (στο Interlagos), θεωρώ πως έπαιζε λίγο η κολώνα του τιμονιού, αλλά αυτό ίσως και να είναι μικρότερο κι από ένα χιλιοστό. Δεν ξέρω τί μπορεί να είδατε”.
Ακόμα κι αν δεν υπάρχει κάποιο DAS vol. στη W12, η Red Bull εξακολουθεί να ρίχνει συνεχώς ματιές στη Mercedes, με τρεις αγώνες να απομένουν για το φινάλε της σεζόν.
Οι Κόκκινοι Ταύροι εστιάζουν κυρίως στην πίσω πτέρυγα της Mercedes, με τη Red Bull να μην έχει αποκλείσει ακόμα και αίτημα διαμαρτυρίας περί νομιμότητας της πτέρυγας στη FIA, εάν έχει αρκετά στοιχεία ώστε να υποστηρίξει το αίτημά της.
Όσον αφορά τη σημερινή μέρα στο Losail, ο Βρετανός δεν βρέθηκε σε καμία περίοδο δοκιμών στην κορυφή, όντας και στις δύο 4ος. Στο FP2, ωστόσο, η W12 έδειξε να προσαρμόζεται καλύτερα, με τον Valtteri Bottas να κάνει τον ταχύτερο γύρο της διαδικασίας.
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) November 19, 2021
Αναφορικά με τη μέρα του Hamilton, ο Βρετανός μετά τη δράση της Παρασκευής θεωρεί πως βρίσκεται λίγο εκτός ρυθμού σε σχέση με τον ανταγωνισμό του.
“Δεν ξέρω καν πόσο μεγάλη είναι η διαφορά από τους υπόλοιπους, αλλά υστερώ”, δήλωσε ο Hamilton σήμερα μετά το τέλος του FP2. “Σίγουρα δεν είμαι πολύ κοντά”.
Τέλος, ο Hamilton δήλωσε πως δεν έχει ιδέα εάν αυτό το Σαββατοκύριακο θα δούμε ακόμα μια μάχη μεταξύ αυτού και του Max Verstappen, με τον Βρετανό να δηλώνει: “Όπως είπα, είμαι λίγο πιο αργός αυτή τη στιγμή, έτσι θα πρέπει να λύσουμε αυτό το ζήτημα απόψε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!