Το συμβόλαιο του Mick Schumacher με τη Ferrari πρόκειται να ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο, πράγμα που σημαίνει ότι ο Γερμανός θα έχει πλήρη ελευθερία καθώς αναζητά μια θέση στη Formula 1 το 2023.
Το αρχικό συμβόλαιο του Schumacher με την Ακαδημία Οδηγών της Ferrari θα φτάσει σε αυτό που μια δημοσιογραφική πηγή αποκάλεσε ως «φυσικό τέλος» μετά τη φετινή σεζόν.
Αν και δεν έχει υπάρξει επιβεβαίωση από τη Haas, γίνεται αποδεκτό στα paddock ότι ο Schumacher δεν θα διατηρηθεί από την αμερικανική ομάδα για τρίτη σεζόν το 2023, με τον Antonio Giovinazzi επί του παρόντος να είναι το φαβορί για να τον αντικαταστήσει δίπλα στον Kevin Magnussen.
Οι εναπομείνασες ανοικτές θέσεις στο grid περιλαμβάνουν τις Alpine και Williams, με τον στενό φίλο του Schumacher, Esteban Ocon να τον υποστηρίζει ως υποψήφιο για την πρώτη.
Έχει επίσης συσχετιστεί με μια θέση στην AlphaTauri, αν και ο Colton Herta έχει πλέον εμφανιστεί ως πιο πιθανός υποψήφιος σε περίπτωση που προκύψει κενή θέση.
Υπάρχει πιθανότητα ο Schumacher με αυτό το ανακάτεμα της αγοράς οδηγών τις επόμενες ημέρες να μην βρει κάποια θέση, αφήνοντας πιθανώς τη Γερμανία χωρίς εκπρόσωπο στο grid του 2023, εκτός εάν επιλεγεί ο Nico Hulkenberg από την Alpine.
Ο Schumacher συνδέθηκε για πρώτη φορά με τη Ferrari στις αρχές του 2019, όταν ανακοινώθηκε ως μέλος της Ακαδημίας Οδηγών της Ferrari, έχοντας κερδίσει το προηγούμενο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα F3.
Έτσι εντάχθηκε σε μια ισχυρή ομάδα που περιλάμβανε τους Callum Ilott, Marcus Armstrong, Robert Shwartzman και Enzo Fittipaldi.
Εκείνη την εποχή, η ομάδα τόνισε ότι οι σχέσεις του πατέρα του Michael με τη Ferrari δεν ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από την απόφαση να τον πάρει και ότι είχε κερδίσει την υποστήριξη της FDA βάσει αξίας.
Ο διευθυντής της ομάδας Mattia Binotto σχολίασε: «Για κάποιον σαν εμένα που τον γνωρίζει από τη γέννησή του, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το καλωσόρισμα του Mick στη Ferrari έχει ιδιαίτερο συναισθηματικό νόημα, αλλά τον επιλέξαμε για το ταλέντο του και τις ανθρώπινες και επαγγελματικές του ιδιότητες που έχουν ήδη ξεχωρίσει παρά το νεαρό της ηλικίας του».
H πρώτη του δοκιμή στην F1 έγινε στο SF90 στο Μπαχρέιν τον Απρίλιο του 2019, πριν κάνει μια δεύτερη έξοδο με την Alfa Romeo την επόμενη μέρα.
Έτρεξε με την υποστήριξη της Ferrari για την ομάδα Prema F2 το 2019 και το 2020, κατακτώντας τον τίτλο στη δεύτερη σεζόν του.
Τον Σεπτέμβριο κέρδισε περισσότερα μίλια F1 με το 2018 SF71H στο Fiorano πριν από αυτό που υποτίθεται ότι ήταν η πρώτη του διαδρομή FP1 με την Alfa Romeo στο Nurburgring.
Ωστόσο, λόγω κακοκαιρίας αυτό δεν συνέβη. Τελικά είχε την πρώτη του συνεδρία FP1 με τη Haas στο Άμπου Ντάμπι.
Η σύνδεση του με την Ferrari τον βοήθησε να φτάσει σε θέση στη Haas το 2021 και μετά από μια απογοητευτική σεζόν με ένα μη ανταγωνιστικό αυτοκίνητο συνέχισε με την ομάδα φέτος.
Μια ατυχής σειρά ατυχημάτων δεν βοήθησε στην πρόοδό του, αλλά πέτυχε τους πρώτους του βαθμούς με την όγδοη θέση στο Silverstone, με την έκτη θέση στην Αυστρία να ακολουθεί.
Ο Schumacher προβλήθηκε δυνητικά ως μελλοντικός οδηγός της Ferrari, αλλά η υποστήριξη προς αυτόν εντός του στρατοπέδου έχει μειωθεί τελευταία.
Με τον Charles Leclerc και πιο πρόσφατα τον Carlos Sainz να έχουν δεσμευτεί σε μακροπρόθεσμες συμφωνίες, έχει γίνει προφανές ότι δεν υπάρχει αγωνιστική θέση στον ορίζοντα για τον Schumacher στην ομάδα.
Επιπλέον, οι Valtteri Bottas και Zhou Guanyu είναι εγκατεστημένοι στην ομάδα συνεργατών της Ferrari Alfa Romeo, με τον Κινέζο οδηγό να αναμένεται να επιβεβαιωθεί σύντομα για το 2023. Σύμφωνα με την τρέχουσα συμφωνία του με τη Sauber, ο βασικός χορηγός τίτλου της ομάδας δεν έχει πλέον τον πρώτο λόγο για την θέση που προορίζεται για οδηγό προερχόμενο από την Ferrari.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!