Ο Helmut Marko απολογήθηκε για το σχόλιο του, ενώ παραδέχτηκε πως ο ισχυρισμός του ότι ο Verstappen δεν φρέναρε απότομα μπροστά από τον Hamilton στη Σαουδική Αραβία ήταν λανθασμένος.
Μετά από τη σχεδόν επαφή μεταξύ τους στη Σ1 του 38ου γύρου στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, οι Max Verstappen και Lewis Hamilton εν τέλει δεν γλίτωσαν από κάτι τέτοιο, με τον Ολλανδό να καλείται από τη Red Bull να δώσει πίσω “στρατηγικά” την πρωτιά στον Hamilton, και να το κάνει στην ευθεία πριν τη Σ27, επιβραδύνοντας απότομα.
Το σημείο που επέλεξε ο Ολλανδός να γίνει αυτό δεν ήταν τυχαίο, καθώς λίγα μέτρα αργότερα ακολουθούσε σημείο ανίχνευσης για ζώνη DRS, με τον οδηγό της Red Bull να θέλει να το εκμεταλλευτεί για να ανέβει ξανά πρώτος.
Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που ο Hamilton αρχικά δεν πέρασε μπροστά από τη Red Bull, (επίσης φέρεται να μην γνώριζε για την εντολή προς τους Κόκκινους Ταύρους για αλλαγή θέσης), έτσι ο Verstappen φρέναρε περισσότερο, κάτι που προκάλεσε τη μεταξύ τους επαφή, η οποία πλήγωσε και την εμπρός πτέρυγα της W12.
Μετά το τέλος του αγώνα, ο Ολλανδός πήρε 10 δευτερόλεπτα ποινής για τη συμπεριφορά του στο συμβάν αυτό, με τον Helmut Marko, υπεύθυνο του προγράμματος οδηγών της ομάδας του Milton Keynes, να δηλώνει πως αυτό ήταν άδικο ως κίνηση, και πως η ομάδα του είχε τις αποδείξεις που θα έδειχναν πως ο Ολλανδός δεν είχε επιβραδύνει περισσότερο, ακριβώς πριν ο Hamilton προσπαθήσει να τον περάσει.
“Νιώθουμε πως μας μεταχειρίστηκαν άδικα. Δουλεύουμε πάνω στο να αποδείξουμε πως η πίεση πέδησης του Max δεν αυξήθηκε ακριβώς πριν έχει την επαφή με τον Hamilton”, δήλωσε μετά τον αγώνα ο Αυστριακός.
“Ο Hamilton απλά έκρινε λάθος την κατάσταση και έπεσε πάνω στον Max. Δυστυχώς, αυτό έφερε δύο μεγάλα κοψίματα στο πίσω ελαστικό. Γι’ αυτό και δεν μπορούσε (ο Verstappen) να επιτεθεί περισσότερο”.
A finishing record to behold as we return to Abu Dhabi 👀
We are merely days away from capping and end to our unforgettable season so far ✨#F1 #HistoryAwaits pic.twitter.com/TP2SiaJpni
— Formula 1 (@F1) December 8, 2021
Λίγες μέρες αργότερα όμως, ο Marko υπαναχώρησε από τις δηλώσεις του αυτές, ισχυριζόμενος πως ήταν λανθασμένες, ενώ απολογήθηκε και γι’ αυτές.
Ο Marko ισχυρίστηκε πως οι πρώτες του δηλώσεις είχαν βασιστεί σε δεδομένα που έλαβε από μηχανικούς της ομάδας του, ωστόσο κρίθηκαν εσφαλμένα.
“Την ώρα της τηλεοπτικής συνέντευξης, απλά ανέφερα τις πληροφορίες που είχα προηγουμένως λάβει από τους μηχανικούς”, δήλωσε ο Αυστριακός στο f1-insider.com.
“Προφανώς ήταν λανθασμένες, έτσι ζητώ συγνώμη γι’ αυτό”.
Ο Hamilton εν τέλει επικράτησε στη Jeddah, παίρνοντας και τον ένα βαθμό του επιπλέον γύρου, κάτι που τον έφερε σε πλήρη ισοβαθμία με τον Verstappen, ενόψει του επερχόμενου φινάλε στο Abu Dhabi.
Εάν κανείς εκ των δύο δεν πετύχει βαθμούς εκεί, τότε πρωταθλητής θα στεφθεί ο Ολλανδός, δεδομένου ότι θα έχει περισσότερες νίκες (9 εναντίον 8 του Hamilton), κάτι που έχει δημιουργήσει αρκετή σπέκουλα γύρω από ενδεχόμενη επαφή που θα επιδιώξει ο Verstappen στον αγώνα.
Ο Marko από τη μεριά του δήλωσε πως ο οδηγός της ομάδας του δεν πρόκειται να καταφύγει σε τέτοιες τακτικές, και είναι αισιόδοξος πως δεν θα χρειαστεί να το κάνει αυτό.
“Ελπίζουμε πως το λυπηρό κεφάλαιο της Σαουδικής Αραβίας να έχει κλείσει πλέον”, πρόσθεσε ο Marko.
“Σε κάθε περίπτωση, απλά κοιτάμε ενόψει. Θέλουμε να κερδίσουμε στο Abu Dhabi και να κερδίσουμε τον τίτλο. Θα κάνουμε τα πάντα γι’ αυτό, αλλά δεν πρόκειται να προβούμε σε παράνομες ενέργειες”.
“Στη Σαουδική Αραβία, ήδη είχαμε τον ρυθμό να συμβαδίσουμε με τον Hamilton. Η πίστα στο Abu Dhabi λογικά θα μας ταιριάζει περισσότερο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!