To F1fan.gr θα βρίσκεται όλο το τριήμερο στην πίστα του Spa – Francorchamps για τον αγώνα 6 ωρών του FIA WEC και δεν θα μπορούσε να μην δεν πραγματοποιήσει μία συνέντευξη με τον Έλληνα μηχανικού Παναγιώτη Ροκάνη!
Ο Παναγιώτης εργάζεται αυτή την στιγμή ως αυτοματιστής στην ομάδα της Iron Lynx και συκγκεριμένα στο αυτοκίνητο με το No. 60.
Συμμετέχει στην κατηγορία GTE-Am και από φέτος εργάζεται επάνω στην Porsche 911 RSR – 19 με πλήρωμα οδηγών τους Claudio Schiavoni, Matteo Cressoni και Alessio Picariello.
Η ομάδα τα τελευταία χρόνια αγωνιζόταν με το αυτοκίνητο GTE της Ferrari όμως από φέτος έγινε η μετάβαση στα αυτοκίνητα της Porsche.
Ο Ροκάνης έχει τελειώσει την σχολή αυτοματισμών του ΤΕΙ Σίνδου στην Θεσσαλονίκη και έκανε το όνειρο του πραγματικότητα, την ενασχόληση του με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Γ.Κ.: Πως αποφάσεις να γίνεις μηχανικός αγώνων;
Π.Ρ.: Μου άρεσαν από μικρός τα αυτοκίνητα και οι αγώνες και αποφάσισα να το κυνηγήσω.
Γ.Κ.: Αυτή την στιγμή βρίσκεσαι σε ένα από τα μεγαλύτερα πρωταθλήματα μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο, το FIA WEC, θεωρείς ότι είναι το ταβάνι ή θα ήθελες να βρεθείς και στην F1;
Π.Ρ.: Σίγουρα όχι στην F1! Θεωρώ για εμένα ότι το WEC είναι ένα αρκετά καλό επίπεδο και θέλω να παραμείνω σε αυτό!
Γ.Κ.: Ποια κατηγορία σου αρέσει περισσότερο GTE ή Hypercar;
Π.Ρ.: Η κατηγορία Hypercar.
Γ.Κ.: Ποιος οδηγός είναι ο αγαπημένος σου στα GTE και στην F1, και ποιος είναι ο αγαπημένος σου συνεργάτης;
Π.Ρ.: Στην κατηγορία GTE ο αγαπημένος οδηγός είναι ο Miguel Molina. Στην F1 είναι ο Schwartzman. Αγαπημένος συνάδελφος είναι ο Mario Gargiullo.
Γ.Κ.: Με τι ασχολείσαι στον ελεύθερο σου χρόνο;
Π.Ρ.: Με το καθημερινό μου αυτοκίνητο και την κοπέλα μου! Και με τους φίλους μου!
Γ.Κ.: Πέρυσι σας είδαμε με την Iron Lynx να αγωνίζεστε με την Ferrari, φέτος πως έγινε η αλλαγή στην μάρκα της Porsche και ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ της Ferrari 488 GTE EVO και της Porsche 911 RSR – 19;
Π.Ρ.: Η Ferrari σχεδιάστηκε με πρότυπο ένα αυτοκίνητο δρόμου ενώ η Porsche σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε μέσα στο εργοστάσιο από την αρχή! Η Porsche κερδίζει αρκετά στην αεροδυναμική! Στην ισορροπία εξαρτάται από τους μηχανικούς της κάθε ομάδας.
Γ.Κ.: Ποια είναι η πιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει από τους αγώνες αντοχής όλα αυτά τα χρόνια;
Π.Ρ.: Ο 24ωρος αγώνας του Le Mans το 2021.
Γ.Κ.: Τι θα έλεγες σε ένα παιδί που θα ήθελε να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο με εσένα;
Π.Ρ.: Να κυνηγήσει όσο περισσότερο μπορεί αυτό που αγαπάει και να ψάξει όλες τις περιπτώσεις, παίρνοντας τις σωστές συμβουλές.
Γ.Κ.: Ποιο είναι το κλειδί για να βρεθείτε στην κορυφή της GTE-Am αυτό το Σαββατοκύριακο;
Π.Ρ.: Με την βοήθεια του καιρού και εκμεταλευόμενοι τις ατυχίες των άλλων.
Γ.Κ.: Θα παίξουν ρόλο οι καιρικές συνθήκες;
Π.Ρ. Ναι θα παίξουν σημαντικό ρόλο…
Την συνέντευξη για το F1fan.gr πραγματοποίησε ο απεσταλμένος δημοσιογράφος και φωτογράφος του FIA WEC, Γιάννης Κλούρης!
Να ευχαριστήσουμε πολύ τον Παναγιώτη Ροκάνη και να του ευχηθούμε ότι καλύτερο για την συνέχεια!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!