H Peugeot παρουσίασε το νέο Hypercar 9X8 το οποίο θα συμμετέχει στην νέα κατηγορία LMDh του WEC από το 2022.
Έπειτα από την ανακοίνωση της Peugeot Sport για την εμπλοκή της με τους αγώνες αντοχής και την κορυφαία κατηγορία LMDh, ήρθε η ώρα να δούμε ακόμα πιο λεπτομερώς το πρόγραμμα της Γαλλικής μάρκας για την κορυφαία κατηγορία του FIA WEC την LMDh.
Με την Peugeot να έχει ανακοινώσει τους 7 οδηγούς για το 2022, η παρουσίαση της μονάδας ισχύος στο ξεκίνημα του προγράμματος μαζί με την ACO μας άφησε με το ‘στόμα ανοιχτό’ και αναμένουμε από την Γαλλική κατασκευάστρια εταιρία μία εμφάνιση ανάλογη του παρελθόντος.
Η Peugeot πραγματοποίησε τα αποκαλυπτήρια του νέου 9X8, την τελευταία γενιά Hypercar η οποία είναι έτοιμη να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA το 2022. Με την υβριδική μονάδα ισχύος που θα δώσει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς ταιριάζει απόλυτα τόσο στα αυτοκίνητα δρόμου όσο και στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Peugeot. Η συνεργασία της ομάδας μηχανικών της Peugeot Sport και του σχεδιαστικού τμήματος της Peugeot φαίνεται σαν να έχουν σχεδιάσει κάτι που δεν έχει υπάρξει ξανά όπως το 9X8. Οι τεχνικές προδιαγραφές όμως και όλο το πακέτο φανερώνει ξεκάθαρα τα χαρακτηριστικά της Peugeot.
Ένα όνομα το οποίο συνδυάζει την έννοια της κληρονομιάς με την προοδευτικότητα
Το όνομα του νέου Hypercar της Peugeot είναι το PEUGEOT 9X8.
Το No. 9 είναι η συνέχεια της σειράς των αγωνιστικών αυτοκινήτων με το πρόσφατο αγωνιστικό Peugeot 905 (το οποίο αγωνίστηκε από το 1990 έως το 1993) και το 908 (2007 έως 2011), τα οποία έγιναν σύμβολα της μάρκας.
Το X αναφέρεται στην τεχνολογία της τετρακίνησης του Hypecar της Peugeot και στο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που ενσωματώνει η μάρκα στον κόσμο του μηχανοκίνητου σπορ.
Το No. 8 στο τέλος είναι ο αριθμός που χρησιμοποιεί η μάρκα στο τέλος των αριθμών σε όλα τα μοντέλα 208 και 2008, το 308, 3008, 5008 και φυσικά, το 508 που πέρασε πρόσφατα από τα χέρια των μηχανικών και των σχεδιαστών της Peugeot και είχε επάνω την ονομασία Peugeot Sport Engineered.
Τα πληρώματα, οι δηλώσεις και η συνέχεια του προγράμματος
Η Peugeot ανακοίνωσε την επιστροφή της στους κορυφαίους αγώνες αντοχής τον Νοέμβριο του 2019 και επιβεβαίωσε ότι θα κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο με τους νέους κανονισμούς της LMH τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Από τότε, η εταιρία έχει επικεντρωθεί στην εξέλιξη και στον σχεδιασμό του 9X8 με τους 7 οδηγούς οι οποίοι δούλεψαν στον προσομοιωτή.
Οι Kevin Magnussen, Loic Duval, Gustavo Menezes, Mikkel Jensen, Jean-Eric Vergne και Paul di Resta είναι οι 6 οδηγοί που θα συμμετέχουν όλη την σεζόν, μαζί με τον James Rossiter ο οποίος θα είναι ο αναπληρωματικός οδηγός.
Οι δοκιμές του κινητήρα 500 kW με το διπλό turbo 2.6 – λίτρων V6 ξεκίνησαν τον Απρίλιο. Το ηλεκτρικό μοτέρ των 200 kW είναι ακόμα σε στάδιο κατασκευής.
“Ο στόχος μας όσον αφορά τις απαιτήσεις στην ενέργεια είναι η άψογη αξιοπιστία και ο τέλειος έλεγχος,” δήλωσε ο Jean-Marc Finot, επικεφαλής της Stellantis Motorsport.
“Ο 24ωρος αγώνας του Le Mans είναι ένας από τους αγώνες που μπορείς να χάσεις ή να κερδίσεις από των αριθμό των pit stops. Η εξαιρετική ενεργειακή απόδοση των νέων Hypercars διαμορφώνει αυτό που θα δούμε σύντομα στον κόσμο των αυτοκινήτων.
“Αυτό το σκεπτικό είχε βασική επιρροή στη δουλειά μας στο πακέτο του Peugeot 9X8, κάθε πτυχή του οποίου πρέπει να συμβάλει στην επίτευξη της μέγιστης απόδοσης, από το σύστημα κίνησης έως την αεροδυναμική του.”
Η Διευθύνων Σύμβουλος της Peugeot Linda Jackson σχολίασε: “Γνωρίζω ότι οι ομάδες της Peugeot Design και Peugeot Sport σχεδιάζουν πάντα κάτι ποιοτικό, καινοτόμες δουλειές, αλλά μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα από το 9X8.
“Είναι απλά υπέροχο. Οι καινοτομίες, οι γραμμές και η ισχυρή ταυτότητα της μάρκας είναι δεξιοτεχνικό.”
Τα χαρακτηριστικά του νέου LMH
Κατηγορία: Le Mans Hypercar (LMH)
Μήκος: 5,000mm
Πλάτος: 2,080mm
Ύψος: 1,180mm
Μεταξόνιο: 3,045mm
Σύστημα μετάδοσης κίνησης: PEUGEOT HYBRID4 500KW (all-wheel drive)
Rear-drive train: 500kW (680hp), 2.6L twin-turbo, 90-degree V6 petrol internal combustion engine + seven-speed sequential transmission
Front-drive train: 200kW electric motor-generator + single-speed reducer
Μπαταρία: High density, 900-volt battery co-designed by Peugeot Sport, TotalEnergies/Saft
Καύσιμα και λιπαντικά: TotalEnergies
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!