Η Ferrari αποκάλυψε επίσημα τον νέο διαγωνιζόμενο για το 2023, την 296 GT3, κατά την διάρκεια μίας παρουσίασης την Παρασκευή στην πίστα του Spa-Francorchamps ενόψει του σαββατοκύριακου και τον 24ωρο αγώνα στο Spa.
Ο διάδοχος του 488 GT3 Evo 2020 με τον κινητήρα στην μέση, όπου πρώτα έκανε τα αποκαλυπτήρια τον Απρίλιο, παρουσίασε έναν κινητήρα V6 turbo 3 λίτρων όπου μπορεί να παράγει 600 horsepower στο μέγιστον των 7250 RPM.
Αυτό είναι το πρώτο σύγχρονο αυτοκίνητο GT της Ferrari που έχει σχεδιαστεί πλήρως στις εγκαταστάσεις του Maranello ακολουθώντας τα πρόσφατα μοντέλα όπου ολοκλήρωσαν την συνεργασία με τον πρώην συνεργάτη Michelotto.
Όπως είχε ανακοινωθεί προηγουμένως, η ORECA έχει αναλάβει εκτός από την συγκρότηση του 296 GT3 και την υποστήριξη των εξαρτημάτων για τους πελάτες παγκοσμίως.
“Η 296 GT3 γεννήθηκε από την κληρονομιά της 488 GT3,” δήλωσε ο Antonello Coletta, υπεύθυνος των ενεργειών για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Ferrari. “Πιστεύουμε ότι έχουμε πετύχει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.
“Αυτό είναι ένα πρόγραμμα της Ferrari, με την εξέλιξη να έχει γίνει στο Maranello. Αυτοί έχουν βάλει όλη την τεχνογνωσία και την εμπειρία τους μέσα σε αυτό το αυτοκίνητο. Η ομάδα έχει κάνει μία εξαιρετική δουλειά.
“Το αυτοκίνητο θα είναι αποκλειστικά για επαγγελματίες οδηγούς και ομάδες αλλά και οδηγούς gentlemen. Οι πιο σημαντικοί στόχοι είναι να κερδίζουμε αγώνες και να υποστηρίξουμε τους πελάτες όσο πιο καλά μπορούμε.”
Absolute racing adrenaline. The new Ferrari 296 GT3 is finally unveiled. #Ferrari296GT3 #Ferrari #FerrariCompetizioniGT #FerrariRaces pic.twitter.com/q4nQmOCczY
— Ferrari Races (@FerrariRaces) July 29, 2022
Η 296 GT3 διαθέτει μία σειρά από καινοτομίες συμπεριλαμβανομένης μίας αρθρωτής σχεδίασης όπου ο Ferdinando Cannizzo, επικεφαλής της Ferrari για την εξέλιξη του αυτοκινήτου GT στην πίστα, δήλωσε ότι είναι εξίσου πρακτικό όσο ένα prototype.
Σκεφτήκαμε σχετικά με τα πράγματα στο πρώτο κομμάτι της φάσης,” δήλωσε ο Cannizzo. “Θέλαμε να κάνουμε πιο απλή την συναρμολόγηση και να κάνουμε τις λειτουργίες της πίστας πιο απλές.
“Αυτό που κοιτάξαμε στο ξεκίνημα ήταν πως τα prototypes και η Formula 1 το κάνουν αυτό. Εμείς το αντιγράψαμε.
“Σίγουρα η κάτοψη του αυτοκινήτου, με το κόψιμο που έγινε στον σχεδιασμό του αυτοκινήτου και την συναρμολόγηση (έχουν βελτιωθεί). Δεν υπάρχουν περισσότερα καλώδια γύρω από όλο το αυτοκίνητο.”
Τόσο ο Cannizzo όσο και ο Coletta δεν ανέφεραν την τιμή του αυτοκινήτου, αν και ο Coletta δήλωσε ότι το αυτοκίνητο θα κοστίζει “λίγο περισσότερο” από την 488 GT3 που είχε αρχική τιμή τα 615,000 δολάρια.
Αναφορές έγιναν και για το ντεμπούτο του νέου GT3, όπου αρχική ημερομηνία είναι το 2023 και οι 24 ώρες της Daytona. Επιπλέον αποκλειστικός αντιπρόσωπος για τα εξαρτήματα θα είναι η Oreca και δεν αποκλείεται να δούμε 5 με 6 αυτοκίνητα σε δράση.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!