Στη Red Bull δηλώνουν πως χρειάζονται “απεγνωσμένα” τον Sergio Perez να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις του grid ώστε να σταματήσουν να χάνουν το στρατηγικό πλεονέκτημα σε σχέση με τις Mercedes.
Ο Max Verstappen ήταν στην πρωτοπορία του αγώνα της Κυριακή στην Ισπανία για το μεγαλύτερο μέρος του. Ωστόσο, ο αντίπαλός του στη Mercedes είχε μια αρκετά ικανοποιητική διαφορά πίσω του ώστε να αλλάξει ελαστικά, κάνοντας στρατηγική 2 pitstop, χωρίς να βρεθεί πίσω από κάποια άλλη ομάδα.
Το πλεονέκτημα ελαστικών που απέκτησε ο Hamilton από τη φρέσκια γόμα ήταν αρκετό ώστε να μπορέσει να κλείσει τη διαφορά και εν τέλει να περάσει τον Verstappen καθ’ οδόν για τη νίκη.
Η Red Bull δεν τρέφει αυταπάτες πως εάν θέλει να παλέψει με τη Mercedes για τον τίτλο, τότε δεν έχει την πολυτέλεια να δίνει στον μεγάλο της αντίπαλο περιθώριο για τέτοιες στρατηγικές αποφάσεις. Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει ο Perez να είναι παρών και να περιορίζει το τί μπορούν να κάνουν τα Ασημί Βέλη.
Ο Horner αντιλαμβάνεται πως το Σαββατοκύριακο του Perez στην Ισπανία επιδεινώθηκε λόγω του προβλήματος του Μεξικάνου στον ώμο, ιδιαίτερα το Σάββατο, αλλά γνωρίζει εξ’ ίσου τις επιπτώσεις του να μην έχει δύο μονοθέσια στις πρώτες θέσεις.
“Θεωρώ πως τώρα όλα αρχίζουν να λειτουργούν γι’ αυτόν”, σχολίασε ο Horner για τον Perez, “Είχε μια κακή μέρα (το Σάββατο) και στον αγώνα του περιορίστηκε πίσω από τον Daniel (Ricciardo)”.
“Προφανώς, δεν κατάφερε έπειτα να ανέβει πιο ψηλά σε μια πίστα που είναι τόσο δύσκολο να περάσεις, επειδή τον χρειαζόμασταν απεγνωσμένα να βρίσκεται στη διαφορά που έπρεπε με τον Hamilton, ώστε η Mercedes να μην έχει τις στρατηγικές επιλογές που είχε”.
“Είμαι πεπεισμένος πως θα έρθει αυτό για τον Checo καθώς θα δείχνει περισσότερη εμπιστοσύνη και θα έχει περισσότερο χρόνο με το μονοθέσιο”.
Ο Verstappen δήλωσε στο Ολλανδικό κανάλι Ziggo Sport την Κυριακή πως το να βρίσκεται “μόνος” μπροστά δεν ήταν καλή κατάσταση.
“Επί της ουσίας προσπάθησα να κάνω τον αγώνα μου όσο καλύτερα γινόταν και να προφυλάξω τα ελαστικά όσο καλύτερα γίνεται. Για κάποιο λόγο όμως είμαστε πιο αργοί και φθείρουμε τα ελαστικά μας περισσότερο επίσης”, σχολίασε ο Ολλανδός.
“Ύστερα, φυσικά, σε κάποιο σημείο απλά δεν έχεις άλλες πιθανότητες. Και εν τέλει πάντα βρίσκομαι μόνος μου στη μάχη. Έτσι, μπορούν εύκολα να κάνουν μια ακόμα αλλαγή ελαστικών, επειδή έχουν τη διαφορά πίσω τους. Αυτό επίσης δεν βοηθάει, φυσικά”.
Ερωτώμενος περισσότερα σχετικά με τον Perez, o Verstappen δήλωσε: “Τότε, δεν θα μπορούν τουλάχιστον να κάνουν το δεύτερο pitstop τους. Στη συνέχεια, είναι απλά ποιος έχει ακόμα τα καλύτερα ελαστικά στο τέλος. Αλλά ναι, έτσι έχουν τα πράγματα”.
Η κατάσταση που αντιμετώπισε η Red Bull στη Βαρκελώνη ήταν σχεδόν πανομοιότυπη με αυτή που αντιμετώπισε το 2019 στην Ουγγαρία. Τότε, ο Hamilton είχε πίσω του αρκετή διαφορά ώστε να κάνει κάτι παρόμοιο και να περάσει τον Verstappen στο τέλος με πιο φρέσκα ελαστικά, χάρη και στην αδυναμία του τότε οδηγού των Κόκκινων Ταύρων, Pierre Gasly, να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις.
Ο Horner αναφέρθηκε στην Ουγγαρία στο teamradio του με τον Verstappen στο τέλος του Ισπανικού GP.
Μιλώντας σχετικά με τις παρόμοιες αυτές περιστάσεις, ο Horner δήλωσε: “Τα γεγονότα είναι πολύ ξεκάθαρα πως προφανώς οι δύο οδηγοί μπροστά ήταν τόσο μπροστά από τους υπόλοιπους, που ο Lewis είχε ένα δωρεάν pitstop στην Ουγγαρία”.
“Είχε μόνο να περάσει τον teammate του και αυτό δεν επρόκειτο ποτέ να είναι θέμα. Έτσι, γι’ αυτό χρειαζόμαστε και τα δύο μονοθέσια να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις στρατηγικά, ώστε αυτή η επιλογή να μην είναι διαθέσιμη στη Mercedes”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!