Εξηγήσεις σχετικά με το γιατί δεν υπήρχαν κίτρινες σημαίες, προειδοποιώντας τον για τα θραύσματα που χτύπησε στον δεύτερο γύρο του Grand Prix της Emilia Romagna, αναζητά ο Valterri Bottas.
Ο Φινλανδός βρισκόταν στη πρωτοπορία του Grand Prix, έχοντας εκκινήσει από την pole position, αλλά οι ελπίδες του για νίκη υπέστησαν πλήγμα στον δεύτερο γύρο όταν χτύπησε ένα κομμάτι από την μπροστινή πτέρυγα του μονοθεσίου του Sebastian Vettel που είχε παραμείνει στην αγωνιστική γραμμή της στροφής Tosa.
Το θραύσμα αυτό είχε φύγει από το μονοθέσιό του όταν συγκρούστηκε με τον Kevin Magnussen στον πρώτο γύρο και δεν φάνηκε να γίνεται καμία προσπάθεια από τους κριτές να το περισυλλέξουν πριν τα μονοθέσια ξεκινήσουν τον δεύτερο γύρο του αγώνα.
Ως το πρώτο μονοθέσιο στη πορεία, ο Bottas χτύπησε το κομμάτι αφού το εντόπισε μόλις στο τελευταίο δευτερόλεπτο. Κατάφερε ωστόσο να αποφύγει το να το διασχίσει με τα ελαστικά του και το χτύπησε με το πάτωμα του μονοθεσίου.
Όμως, παρά το ότι απέφυγε το κίνδυνο του άμεσου κλαταρίσματος, το θραύσμα προκάλεσε ζημιά στο πάτωμα του Bottas προτού κολλήσει κοντά στην περιοχή του διαχύτη.
Το συμβάν κόστισε στο Bottas περίπου 0,8 δευτερόλεπτα ανά γύρο, με τα δεδομένα της Mercedes να δείχνουν ότι το μονοθέσιο είχε μεγάλη μείωση της παραγόμενης κάθετης δύναμης μετά από το συμβάν.
Σε δηλώσεις μετά τον αγώνα, ο Bottas είπε ότι θα ήθελε να μάθει γιατί τα θραύσματα είχαν μείνει εκεί και γιατί δεν υπήρχαν κίτρινες σημαίες σε αυτή τη στροφή.
«Στην πραγματικότητα, έλαβα μια προειδοποίηση από τους μηχανικούς μου ότι θα μπορούσαν να δουν χαλίκια, ίσως, στον δεύτερο γύρο στη στροφή επτά, επειδή μπορούσαν να δουν κάποιο είδος προειδοποίησης κάπου», είπε ο Bottas. «Αλλά δεν υπήρχε κίτρινη σημαία».
«Ήταν ένα μεγάλο κομμάτι και δεν είχα αρκετό χρόνο να αντιδράσω, για να το παρακάμψω. Είχα μόνο χρόνο να αποφασίσω πώς θα χτυπήσω τα θραύσματα και αποφάσισα να πάω με το σώμα αντί για τα ελαστικά».
«Επομένως, θα ήταν καλό να κατανοήσουμε περισσότερο γιατί δεν υπήρχε κανένα σημάδι [προειδοποίηση] για ένα μεγάλο κομμάτι ανθρακονήματα, γιατί προφανώς είναι επικίνδυνο εάν υπάρχουν πράγματα που πετούν γύρω. Αλλά σίγουρα δεν βοήθησε τον αγώνα μου».
Αν και ο Bottas κατάφερε να διατηρήσει το προβάδισμα του αγώνα για λίγο μετά το χτύπημα του τμήματος της Ferrari, τελικά έχασε θέσεις καθώς η ζημιά στο μονοθέσιό του το οδήγησε σε ασυνεπή χειρισμό.
Ο teammate του στη Mercedes, Lewis Hamilton, κατάφερε να πάρει το προβάδισμα μετά από ένα μεγάλο πρώτο stint, και ο Bottas φάνηκε έτοιμος να τερματίσει στην τρίτη θέση πριν από την έξοδο του Max Verstappen λόγω ενός κλαταρισμένου πίσω ελαστικού.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!