Οι αγωνοδίκες απέρριψαν το αίτημα της Red Bull για ποινή στον Russell, επειδή δεν μείωσε αρκετά την ταχύτητα του υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας στον αγώνα στου Μαϊάμι.
Ο οδηγός της Mercedes, George Russell, κατηγορήθηκε από την Red Bull ότι δεν μείωσε την ταχύτητα του όσο έπρεπε, όταν περνούσε από ζώνη που βρισκόταν υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας λόγω της εγκατάλειψης του Gabriel Bortoleto της Sauber.
O Max Verstappen ήταν στην 4η θέση πίσω ακριβώς από τον Russell όταν έλαβε θέση το συμβάν και βγήκε κατευθείαν στον ασύρματο να το αναφέρει στην ομάδα του: “Ελέγξτε αν σήκωσε το πόδι από το γκάζι ο George, είχε κίτρινη σημαία.”
Δεν υπήρξε έρευνα από τους αγωνοδίκες κατά την διάρκεια του αγώνα για το συμβάν αυτό, γεγονός που επέτρεψε τον George Russell να τερματίσει στην τελευταία θέση του βάθρου και είδε τον Verstappen να παραμένει στην 4η θέση, 2 δευτερόλεπτα πίσω του. Η Red Bull συμβούλεψε τον Verstappen να διατηρήσει μια διαφορά μικρότερη των 5 δευτερολέπτων από τον Russell, σε περίπτωση που οι αγωνοδίκες έκριναν ότι η Red Bull είχε δίκιο και τιμωρούσαν τον Russell.
Ο Russell και η Red Bull κλήθηκαν στο γραφείο των αγωνοδικών στις 19:15 τοπική ώρα, παρόλο που ο Russell είχε αναγκαστεί να απουσιάσει από τις συνεντεύξεις μετά τον αγώνα για ιατρικούς λόγους.
Οι αγωνοδίκες στην απόφαση τους ανέφεραν ότι: “Ήταν ξεκάθαρο και από την κάμερα του μονοθεσίου, αλλά και από την τηλεμετρία ότι το μονοθέσιο 63 μείωσε την ταχύτητα του ενώ περνούσε από την ζώνη που βρισκόταν υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας και πήγαινε αρκετά πιο αργά από ότι πήγαινε σε κανονικές συνθήκες αγώνα, αλλά η απόλυτη ταχύτητα του όσο ήταν στην ζώνη με κίτρινη σημαία, οριακά αυξήθηκε.”
Οι αγωνοδίκες αναφέρθηκαν και στο άρθρο 26.1, που λέει ότι οι οδηγοί πρέπει περάσουν από την ζώνη με κίτρινη σημαία πιο αργά από ότι περνάνε υπό κανονικές συνθήκες και οι οδηγοί πρέπει να δείχνουν ότι έχουν αντιληφθεί την κίτρινη σημαία.
Το αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff, σχολίασε το μήνυμα στον ασύρματο της Red Bull κατά την διάρκεια του αγώνα λέγοντας τα εξής: “Νομίζω ότι υπήρξε ένα μπέρδεμα με τις κίτρινες σημαίες. Αυτό νομίζω ότι ζήτησε ο Max στον ασύρματο από την ομάδα του να ελέγξει. Αλλά δεν ξέρω, δεν είμαστε καθόλου σίγουροι.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!