Ο CEO της Mercedes, Toto Wolff, μίλησε για τις ανανεώσεις συμβολαίων των οδηγών του σχολιάζοντας πως ο George Russell δεν έχει λάβει τη δέουσα προσοχή λόγω της πρότερης συνύπαρξής του με τον Lewis Hamilton στην ομάδα.
Η Mercedes επιβεβαίωσε χτες την παραμονή αμφότερων των νυν οδηγών της στο Brackley και για το 2026, ύστερα από πολύμηνη αναμονή που είχε προκαλέσει συζητήσεις στο χώρο του αθλήματος. Εν μέρει αυτό είχε να κάνει με τις επαφές Wolff και Max Verstappen το καλοκαίρι, αλλά μετά την εκδήλωση πίστης του Ολλανδού στη Red Bull, τα συμβόλαια θεωρούνταν απλώς θέμα χρόνου από την πλειοψηφία. Λόγος καθυστέρησης μπορεί να ήταν επίσης και οι διαπραγματεύσεις από πλευράς Russell, που κάνει πολύ δυνατή σεζόν φέτος και ενδεχομένως να ζήτησε καλύτερους όρους στη νέα συμφωνία.
«Καταρχήν, νομίζω ότι υπήρχε τόση ένταση γύρω από την αποχώρηση του Lewis και την άφιξη ενός δεκαοκτάχρονου και το ρίσκο που παίρναμε, αλλά στην πραγματικότητα δεν υπήρχε τόσο ρίσκο επειδή είχαμε τον George. Και κατά κάποιον τρόπο, πάντα τον υποτιμούσαν όλα αυτά τα χρόνια, ίσως λόγω της πιο κλειστής του προσωπικότητας» εξήγησε ο Wolff σε συνέντευξη.
«Και μετά προφανώς αν ο ομόσταβλός σου είναι ο Lewis Hamilton, δεν τραβάς, πως να το πω, μεγάλο ποσοστό βλεμμάτων. Εννοώ ότι αν ο George είχε περάσει στο στιλ μόδας του Lewis, ίσως να του είχε δώσει περισσότερες φωτογραφίσεις, αλλά δεν είναι τέτοιος. Οπότε ήταν πάντα καλό να ξέρουμε ότι είχαμε τον George ως έναν από τους καλύτερους οδηγούς και μετά το να φέρουμε τον Kimi ήταν ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο. Ξέραμε ότι να του δώσουμε ένα χρόνο με τους τωρινούς κανονισμούς θα ήταν δύσκολο. Επειδή όλοι αυτοί οι οδηγοί έχουν οδηγήσει αυτά τα μονοθέσια με το ground effect» συνέχισε, μιλώντας και για το δεύτερο οδηγό της Mercedes.
«Τα ελαστικά προκαλούν σύγχυση, σε πολλές πίστες δεν έχει ξαναβρεθεί και μετά έρχεται η τεράστια πίεση από τα μέσα που προκύπτει όταν είσαι Ιταλός. Αυτή η χώρα έχει λυσσάξει για έναν παγκόσμιο πρωταθλητή ο Θεός ξέρει για πόσο, 50, 60 χρόνια, μαζί με όλα όσα έχουν συμβεί. Όλα αυτά οδήγησαν σε καλά αποτελέσματα. Νομίζω ότι το αποκορύφωμα ήταν σίγουρα η pole στο sprint του Μαϊάμι και το βάθρο στο Μόντρεαλ. Αλλά επίσης, και σε μερικούς πολύ δύσκολους αγώνες.»
Κρίνοντας πάντως από συζητήσεις και συγκρίσεις των προηγούμενων ετών, ο Russell μάλλον βρισκόταν ψηλότερα στην προσοχή και στη συνείδηση του κοινού από όσο σχολιάζει ο Wolff και η αλήθεια είναι πως η φετινή του απόδοση πολύ δύσκολα περνά απαρατήρητη. Τόσο αυτός, όσο και ο Antonelli προσβλέπουν τώρα σε ένα καλό φινάλε για το 2025, στοχεύοντας στη δεύτερη θέση των Κατασκευαστών και ελπίζοντας πως του χρόνου η Mercedes θα έχει το πάνω χέρι, όπως υποστηρίζουν οι φήμες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!