Απογοητευμένος με το λάθος του ο Valtteri Bottas, αν και όπως κι ο ομόλογος του στην Alfa Romeo, Zhou Guanyu, θεωρεί ότι το μονοθέσιο βελτιώθηκε άρδην με τις αναβαθμίσεις που έφερε η ομάδα στο Austin.
Η Alfa Romeo έφερε μερικές πολυαναμενόμενες αναβαθμίσεις στο Austin και μετά από μια δυνατή απόδοση στα προκριματικά φαινόταν σε θέση να κερδίσει βαθμούς για πρώτη φορά μετά τη Monza. Αλλά ο αγώνας τους περιπλέχθηκε από την αρχή, με μια επαφή στον πρώτο γύρο να κοστίζει θέσεις στον Valtteri Bottas προτού ο Φινλανδός φύγει εκτός στο χαλίκι, παγιδεύοντας το αυτοκίνητό του και τελειώνοντας το απόγευμα του στον Γύρο 16.
Ήταν ένα απογοητευτικό αποτέλεσμα για τον Bottas, ο οποίος είχε προκριθεί στο top 10 και στη συνέχεια ξεκίνησε έβδομος χάρη στις ποινές στο grid άλλων οδηγών. Με το πακέτο αναβαθμίσεων φαινομενικά να λειτουργεί καλά και την Alfa να βρίσκεται σε μια σκληρή μάχη με την Aston Martin στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, οι βαθμοί χρειάζονταν πολύ και ο Bottas δεν άργησε να αναγνωρίσει το λάθος του.
«Ναι, ήταν λάθος μου. Έχασα το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αλλά υπήρχε και μια ριπή ανέμου την ίδια στιγμή, κάτι που επιβεβαίωσαν οι μηχανικοί – όπως και να έχει είναι απογοητευτικό», είπε στη συνέχεια.
«Φαινόμασταν πολύ δυνατοί και μπορούσαμε να βρεθούμε στους βαθμούς, οπότε είναι απογοητευτικό να τελειώνω νωρίς τον αγώνα μου. Πέρασα τον Albon, βρήκα ρυθμό, αλλά όταν προσπαθούσα να κλείσω τη διαφορά από τον Gasly για να μπω στο DRS έκανα ένα λάθος στη στροφή 19 και έχασα το πίσω μέρος.»
«Ήταν πολύ ατυχές, καθώς ο ρυθμός μας ήταν πολλά υποσχόμενος και θα μπορούσε σίγουρα να ήταν δυνατός τερματισμός στους βαθμούς σήμερα. Ανυπομονώ να επανεκκινήσω την επόμενη εβδομάδα στο Μεξικό και να φέρω μερικούς βαθμούς».
Όσο για τον ομόλογο του, το Σαββατοκύριακο του Zhou Guanyu είχε ήδη χαλάσει από ένα υδραυλικό πρόβλημα στο FP3 που δεν τον άφησε να τρέξει. Στη συνέχεια έχασε για μια θέση το Q3 το Σάββατο, αφού είδε τον καλύτερο χρόνο του γύρου να διαγράφεται για παραβιάσεις των ορίων πίστας – και δεν στάθηκε πιο τυχερός ούτε την Κυριακή, με την είσοδο του Safety Car στο σημείο που συνέβη, να σημαίνει ότι οι αντίπαλοί του είχαν πολύ πιο φρέσκα ελαστικά προς το τέλος του αγώνα.
«Με την είσοδο του Safety Car, ήταν πραγματικά δύσκολο για εμάς να κρατήσουμε την ίδια θέση. Προσπαθήσαμε να μείνουμε έξω και ελπίζαμε για το καλύτερο, αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε αυτοκίνητο ασφαλείας στο τέλος, έτσι τα παιδιά από πίσω είχαν ένα πολύ καλό παράθυρο λειτουργίας. Έτσι, με μειονέκτημα ελαστικών ήταν σχεδόν αδύνατο να αντέξουμε», είπε στη συνέχεια, αν και ήθελε να δει κάποια θετικά από ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο.
«Ας πούμε ότι σίγουρα φανήκαμε πιο γρήγοροι στα προκριματικά και στον αγώνα… Οι αναβαθμίσεις σίγουρα λειτουργούν, ειδικά στον ρυθμό ενός γύρου φαίνεται να είμαστε πολύ δυνατοί και μετά στον αγώνα πρέπει να ρίξουμε μια ματιά για το τι έγινε. Αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν ούτως ή άλλως χάσαμε συνεδρίες, λιγότερος χρόνος πίστας, νέοι οδηγοί στα δοκιμαστικά, τόσα πολλά πράγματα από τα οποία πρέπει να μάθουμε και να επικεντρωθούμε την επόμενη εβδομάδα. Αλλά σίγουρα, δείχνουμε πιο δυνατοί από τα προηγούμενα Grand Prix».
Η Alfa Romeo είναι 6η στη βαθμολογία, καθώς η σειρά αγώνων κατευθύνεται προς το Μεξικό, μπροστά από την Aston Martin.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!