Μετά τον απόηχο της μεγάλης νίκης της Mercedes στην Αυστραλία, η λέξη “ανωμαλία” ακούστηκε συχνά από ανθρώπους της Ferrari, για να δικαιολογηθεί η κακή τους απόδοση. Αυτό βέβαια προσθέτει επιπλέον βάρος στους ίδιους, ενώ μόνο 1 εβδομάδα απομένει μέχρι τον επόμενο αγώνα στο Μπαχρέιν, όπου η ιταλική ομάδα πρέπει να αποδείξει πως η κακή της απόδοση δεν είναι ο… κανόνας αλλά η εξαίρεση!
Το πρώην αφεντικό της Ferrari, Stefano Domenicali, είναι ένας από αυτούς που θεωρούν πως την επόμενη εβδομάδα στο Μπαχρέιν η Ferrari θα βρει το ρυθμό που της έλειπε και θα αποκαταστήσει την ισορροπία του μονοθεσίου.
Αλλά η αλήθεια είναι πως η λέξη ανωμαλία, ακούστηκε πολύ σαν δικαιολογία τις τελευταίες μέρες από τους Ιταλούς, οι οποίοι ήταν σχεδόν 7 δέκατα αργότεροι από τα Ασημένια Βέλη στο Albert Park. Πιο συγκεκριμένα τελείωσαν τον αγώνα 57 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή και χωρίς καν να κατακτήσουν μια θέση στο βάθρο…
Τη “θεωρία περί ανωμαλίας” ήρθαν να ενισχύσουν οι άνθρωποι της Mercedes, όπως συχνά συνηθίζουν, δηλώνοντας πως όντως και αυτοί εξακολουθούν να έχουν προβλήματα και πως η θεωρία της Ferrari είναι η πραγματικότητα!
Όμως η “ωμή” αλήθεια είναι πως η σκόνη στην έρημο της Μαναμά την επόμενη εβδομάδα, θα αποκαλύψει τι πραγματικά συμβαίνει στην ιταλική ομάδα και εάν όντως ισχύουν οι ισχυρισμοί του Mattia Binotto, πως η εικόνα της Αυστραλίας δεν ήταν αντιπροσωπευτική της δυναμικής τους.
Έτσι φτάνουμε στις δηλώσεις του Domenicali, που αναφέραμε στην αρχή, ο οποίος ανέφερε στο Speedweek:
“Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο. Η Ferrari δεν μπόρεσε να δείξει το πραγματικό επίπεδο της απόδοσής της και έτσι δεν μπόρεσε να δικαιολογήσει τον τίτλο του φαβορί. Αλλά ας μην ξεχνάμε πως η Μελβούρνη έχει τις δικές της παραξενιές…”
“Γι’ αυτό και το Μπαχρέιν είναι το πιο αξιόπιστο τεστ για εμένα. Στην Αυστραλία το μονοθέσιο ήταν πολύ αργό. Δεν ξέρω αν έφταιγαν τα ελαστικά, το σασί ή ο κινητήρας… Εάν κοιτάξω την ταχύτητα και τους χρόνους, τότε είναι εμφανές πως κάτι δεν είναι φυσιολογικό. Ωστόσο, δεν πρέπει να αντιδρούμε υπερβολικά τώρα. Το τι συμβαίνει πραγματικά θα το μάθουμε στο Μπαχρέιν,” πρόσθεσε ο άνθρωπος που έγινε μέλος της Ferrari για πρώτη φορά το 1991, πριν παραλάβει τα ηνία από τον Jean Todt το 2007.
Και ενώ ο Domenicali μιλά για ηρεμία και αποφυγή πανικού, η ήττα με “κατεβασμένα τα χέρια” δεν άρεσε στους Tifosi, που περιμένουν πολλές απαντήσεις στον επόμενο αγώνα.
Βέβαια, άλλη άποψη φέρεται να έχει ο πληροφοριοδότης της Ferrari, Leo Turrini, ο οποίος δεν δέχεται τη δικαιολογία της ανωμαλίας!
Ξεκίνησε μιλώντας για την μεγάλη ήττας της ομάδας του στη Μελβούρνη:
“Πιστεύω πως η αγάπη μου για το Cavallino είναι ευρέως γνωστή. Είναι ένα συναίσθημα που με συνόδευε και θα με συνοδεύει για πάντα.”
“Η απόδοση στη Μελβούρνη δεν δέχεται καμία δικαιολόγηση και κυρίως γιατί ήταν αναπάντεχη. Λόγω μιας παλιάς συνήθειας είμαι επιφυλακτικός και για αυτό δεν πήρα στα σοβαρά το hype των χειμερινών δοκιμών. Οπαδός ναι, αφελής οχι…”
“Αλλά η διαφορά ήταν ένας ολόκληρος ωκεανός, μεταξύ του “έχουμε προβάδισμα μισό δευτερόλεπτο στο γύρο” που λεγόταν πριν τον αγώνα και της τεράστιας διαφοράς στο τέλος του αγώνα της Αυστραλίας!”
“Ωστόσο, ακριβώς επειδή είναι υπερβολικά αισχρή, δεν θεωρώ την ετυμηγορία από το Albert Park έμπιστη. Πρέπει να υπάρχει κάτι αφύσικο… Ένα άλογο δε γίνεται γάιδαρος σε λίγες μέρες.”
Ο Turrini παρά τη συγκρατημένη αισιοδοξία που έδειξε, δεν φαίνεται να δέχεται τη δικαιολογία της ανωμαλίας.
“Δεν πιστεύω στο αναπάντεχο αποτέλεσμα μιας πίστας, που δεν είναι τυπική πίστα F1. Η F1 βρίσκεται στη Μελβούρνη από το 1996.”
“Για την άσφαλτο, τον αέρα και μπλα μπλα… οι ομάδες έχουν όλα τα δεδομένα. Είναι εντάξει να το αναφέρουν προκλητικά σαν δικαιολογία, καθώς υπάρχουν πράγματα τα οποία ο Binotto δεν μπορεί να πει δημόσια. Θα έκανε χάρη στον ανταγωνισμό αλλιώς!”
Ο αρθρογράφος συνεχίζει μιλώντας για πιθανό λάθος στο σχεδιασμό του φετινού μονοθεσίου, παραμένοντας πάντα με αυτοπεποίθηση για την ομάδα του.
“Έχω μεγάλη πίστη στην ομάδα. Ο Binotto ήταν ο τεχνικός διευθυντής για τους κόκκινους το 2017 και 2018, όταν στο Maranello παρήχθησαν πολύ ανταγωνιστικά μονοθέσια.”
“Στο Μπαχρέιν, σε μια πίστα που είναι πιο τυπική, όλες οι αμφιβολίες θα διαγραφούν. Ανάμεσα στους αμμόλοφους μια εκδοχή του Ferrari Duna, του χειρότερου Fiat του τελευταίου αιώνα, θα μας βυθίσει στην κατάθλιψη. Μια Ferrari που είναι Ferrari, είναι το λιγότερο που μπορούμε να ελπίζουμε,” ανέφερε κλείνοντας ο Turrini!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!