Η Ferrari έχει προειδοποιήσει ότι θα αντιμετωπίσει τυχόν μελλοντικές διαρροές των τεχνικών μυστικών της ως “σοβαρή υπόθεση”, εν μέσω πρόσφατης ίντριγκας για έναν δεύτερο αισθητήρα μπαταρίας στα μονοθέσιά της.
Μία από τις θεωρίες που περιβάλλουν την πρόσφατη πτώση της Ferrari ενάντια στη Mercedes είναι ότι συνδέεται κατά κάποιο τρόπο με τη συνεχιζόμενη ανάλυση που έχει κάνει η FIA στη μοναδική διάταξη διπλής μπαταρίας της Ferrari.
Η Ferrari το αρνήθηκε έντονα αυτό, αλλά ο επικεφαλής της ομάδας Maurizio Arrivabene λέει ότι ανησυχεί περισσότερο για το πώς η γνώση των αισθητήρων των μονοθεσίων του έχει φτάσει στο φως της δημοσιότητας.
Μιλώντας στο Sky Italia, ο Arrivabene δήλωσε: “Η διάταξη των μπαταριών μας είναι αρκετά περίπλοκη, οπότε συμφωνήσαμε με αίτημα της FIA να συνεργαστούμε μαζί τους. Είχαμε τον δεύτερο αισθητήρα, αλλά δεν αλλάζει σε καμία περίπτωση την απόδοση του αυτοκινήτου μας. Παρόλα αυτά, θεωρώ περίεργο ότι όλοι γνωρίζουν για τον δεύτερο αισθητήρα. Έχω πει ότι η διάταξη της μπαταρίας μας είναι πολύ περίπλοκη, αλλά είναι επίσης και η πνευματική ιδιοκτησία της Ferrari.
«Ελπίζω ότι, όπως όλοι τώρα γνωρίζουν για τον δεύτερο αισθητήρα, ότι στο μέλλον όλοι δεν θα ενημερωθούν για το έργο μας. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα σοβαρό θέμα».
Το πλεονέκτημα της ταχύτητας…
Κατά τη διάρκεια αυτής της σεζόν, η FIΑ ως το διοικητικό όργανο έχει συνδέσει τους δύο αισθητήρες στη μονάδα ισχύος της Ferrari για να ελέγξει ότι η ομάδα δεν κάνει τίποτα παράνομο με την ανάκτηση ενέργειας, ακολουθώντας τις ερωτήσεις που θέτει η αντίπαλη Mercedes για το άμεσο πλεονέκτημα ταχύτητάς της στην πρόωρη επιτάχυνση.
Το γεγονός ότι η Ferrari δεν έχει το ίδιο πλεονέκτημα σε πρόσφατους αγώνες προκάλεσε κουβέντες ότι ίσως έχει περιοριστεί από τους αισθητήρες.
Ο Arrivabene είναι σαφές, ωστόσο, ότι η πρόσφατη πτώση της φόρμας της Ferrari σχετίζεται περισσότερο με τις επιδόσεις της σε στροφές με χαμηλή ταχύτητα παρά με τις ευθείες.
“Δεν έχει τίποτα να κάνει με την ταχύτητα στις ευθείες, γιατί στη Σιγκαπούρη και στη Ρωσία ήμασταν ταχύτεροι”, είπε. “Ήμασταν μπροστά στη Σιγκαπούρη και στη Ρωσία ήμασταν κοντά στους ανταγωνιστές μας. Στη Σιγκαπούρη και τη Ρωσία, ήμασταν περισσότερο ή λιγότερο σαν τις Mercedes στις ευθείες. Εκεί που χάναμε ήταν στις στροφές με χαμηλή ταχύτητα. Έχουμε τα στοιχεία για να το επιβεβαιώσουμε.”
Ο Arrivabene λέει ότι τα προβλήματα στροφών της Ferrari προκάλεσαν περαιτέρω προβλήματα με το να μην μπορεί να χρησιμοποιήσει τα ελαστικά τόσο καλά όσο η Mercedes.
“Υποφέρουμε σε υψηλής και μεσαίας κάθετης δύναμης πίστες”, είπε. “Ειδικά στις πιο αργές στροφές έχουμε πρόβλημα. Χάνουμε φόρτιση (κάθετη δύναμη) και αυτό το πρόβλημα μας οδηγεί σε δυσκολίες στη διαχείριση των ελαστικών, γιατί δεν μπορούμε πάντα να βάζουμε τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο λειτουργίας».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!