Η απόδοση του Antonio Giovinazzi στη Μελβούρνη το περασμένο Σαββατοκύριακο δεν πέρασε απαρατήρητη, με πολλούς ειδικούς και μη να παραδέχονται ότι ήταν πολύ εντυπωσιασμένοι με το ταλέντο του νεαρού και το αποτέλεσμα που πέτυχε.
Ο 23χρονος αναπληρωματικός οδηγός της Ferrari δέχθηκε την τελευταία στιγμή κλήση από το αφεντικό της ομάδας, Maurizio Arrivabene, το πρωί του Σαββάτου, ζητώντας του να σηκωθεί από το κρεβάτι, να συγκεντρώσει τα πράγματά του και να πάει στη Sauber για να αντικαταστήσει τον Pascal Wehrlein που ένιωσε ενοχλήσεις από το ατύχημα του στο Race Of Champions.
Ένας άνθρωπος ο οποίος προφανώς και εκτίμησε τον άψογο αγώνα του Giovinazzi την Κυριακή είναι το πρώην αφεντικό της Scuderia, Cesare Fiorio, ο οποίος πιστεύει ότι είναι ο προφανής υποψήφιος για να αντικαταστήσει τον Kimi Raikkonen για το 2018.
“Τον παρακολούθησα για 4-5 χρόνια και είναι σίγουρα το καλύτερο ταλέντο (Ιταλία) που έχουμε και είναι έτοιμος για τη Formula 1”, δήλωσε ο Fiorio.
“Η Ferrari έπραξε σωστά που του έδωσε συμβόλαιο και ελπίζω ότι θα του δώσει μια ευκαιρία.”
Ο Fiorio πιστεύει πως τα χρόνια του Raikkonen έχουν περάσει για την F1 και θα πρέπει να εισαχθεί νέο αίμα στη Scuderia.
“Η τελευταία του σεζόν με τον Alonso και η πρώτη με τον Vettel ήταν απογοητευτική, παρόλο που επανήλθε την περασμένη σεζόν με τον Vettel”, πρόσθεσε ο Fiorio.
“Αλλά μέχρι το τέλος της σεζόν, ο ίδιος αρχίζει να είναι οδηγός στα 38-39 ετών και νομίζω ότι ήρθε η ώρα να ολοκληρώσει την περιπέτειά του στη Ferrari.”
Το πρώην αγωνιστικό αφεντικό χάρηκε πολύ επίσης με την πολυαναμενόμενη νίκη του Sebastian Vettel με τη Ferrari στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν.
“Πέρυσι ήταν το αποτέλεσμα του άγχους, έκανε μια πολύ κακή σεζόν, γι ‘αυτό ήταν σημαντικό για τον Vettel το να δείξει σε όλους ότι είναι τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.”
“Και η Ferrari έπρεπε επίσης να δείξει στη Mercedes ότι φέτος θα τους βάλει σε μεγάλες δυσκολίες.”
“Ειπώθηκε ότι χωρίς Βρετανούς μηχανικούς δεν μπορείς να πας πουθενά, αλλά αντιθέτως, η ομάδα του (Sergio) Marchionne, των νέων μηχανικών ήταν η νικήτρια επιλογή.”
“Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα”, πρόσθεσε ο Fiorio, ο οποίος ήταν στην Ferrari στο τέλος της δεκαετίας του ’90.
“Με τους νέους κανονισμούς, θα πρέπει να προσθέτεις ένα δέκατο σε κάθε Grand Prix, δηλαδή δύο δευτερόλεπτα πριν από το τέλος της σεζόν.”
“Εάν η Ferrari μπορεί να το κάνει αυτό θα παραμείνει ανταγωνιστική, αν όχι θα παραμείνει εκεί που ήταν πριν. Θα χρειαστεί μεγάλη προσπάθεια στον τομέα της αεροδυναμικής.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!