Ο Toto Wolff ελπίζει ότι οι συνθήκες μεγάλου υψομέτρου στο Μεξικό μπορεί να επιτρέψουν στη Mercedes να ανταγωνιστεί τη Red Bull, καθώς μπορεί να καλύψουν τα μειονεκτήματα του ασημένιου μονοθεσίου.
Η Mercedes έχει τρεις αγώνες ακόμα μπροστά της φέτος για να ανέβει επιτέλους στο πρώτο σκαλί του βάθρου και να αποφύγει την πρώτη της χρονιά χωρίς νίκη από το 2011.
Από την αρχή της σεζόν η ομάδα φαινόταν να μην μπορεί να ακολουθήσει τις Red Bull και Ferrari, με τους νέους κανονισμούς να μην την ευνοούν, αλλά έκτοτε έχει κάνει πρόοδο με την κατά περιόδους δύσκολη W13.
O Lewis Hamilton έφτασε πολύ κοντά στη νίκη το προηγούμενο τριήμερο στις ΗΠΑ, χάνοντας την πρωτοπορία που είχε κληρονομήσει λόγω κακού pit stop του Max Verstappen, επτά γύρους πριν τον τερματισμό.
Από τα μεγαλύτερα θέματα των Hamilton και George Russell φέτος στις μάχες εναντίον των αντιπάλων τους και ειδικά της Red Bull είναι η διαφορά τελικής ταχύτητας στις ευθείες, με την ομάδα του Milton Keynes να έχει σαφές πλεονέκτημα στην πλειοψηφία των φετινών αγώνων.
Αλλά καθώς το Autodromo Hermanos Rodriguez βρίσκεται 2200 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, οι συνθήκες που δημιουργούνται από το μεγάλο υψόμετρο και τον αραιό αέρα σημαίνει ότι ομάδες με προβλήματα αεροδυναμικής αντίστασης θα βρίσκονται σε λιγότερο μειονεκτική θέση, καθώς όλοι αναμένεται να στήσουν το μονοθέσιο με έμφαση στην κάθετη δύναμη.
Ο Toto Wolff δεν θέλησε να ακουστεί κατηγορηματικός όταν ερωτήθηκε σχετικά, αλλά φαίνεται να πιστεύει ότι η Mercedes έχει πιθανότητες.
«Μερικές φορές φέτος έχω πει ότι θα πρέπει να είμαστε καλοί σε ορισμένες πίστες ενώ τελικά δεν ήμασταν και αντίστροφα.
Οπότε στα χαρτιά, το Μεξικό φαίνεται καλό. Το μονοθέσιό μας με την υψηλή αντίσταση θα πρέπει να είναι αποδοτικό στον αραιό αέρα.
Είναι καλό που έρχεται την επόμενη εβδομάδα ώστε να μπορέσουμε να τα βάλουμε με τη Red Bull.»
Η Mercedes έχει κερδίσει μόλις μία φορά στο Μεξικό τα τελευταία πέντε χρόνια, με τον Hamilton το 2019. Η πίστα τυπικά ευνοεί τη Red Bull, που στο παρελθόν είχε μονοθέσια με πλεονέκτημα κάθετης δύναμης, επιτρέποντας στον Verstappen να νικήσει εκεί το 2017, το 2018 και το 2021.
Η αεροδυναμική αντίσταση της W13 έχει αποδειχτεί η μεγαλύτερη αδυναμία της φέτος, με τον Wolff να τη θεωρεί υπερβολική και να αποδίδει εκεί την απώλεια της πρωτοπορίας του Hamilton στο Austin, καθιστώντας την επίλυσή της προτεραιότητα για το 2022.
«Αυτό είναι κάτι που πρέπει να αντιμετωπίσουμε του χρόνου.
Το όριο στα έξοδα παίζει ρόλο. Δεν μπορούμε απλά να παράγουμε άπειρα μέρη χαμηλής αντίστασης ή να περάσουμε πολύ χρόνο στην αεροδυναμική σήραγγα αναζητώντας λύσεις. Το ίδιο και για του χρόνου.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!