Προβληματισμένος με την απόδοση της Aston Martin στην Ισπανία δηλώνει ο Mike Krack, που δεν θεωρεί ότι άνοιξε η ψαλίδα από τις αναβαθμίσεις της Mercedes.
Έτοιμος να εμβαθύνει στο γιατί η Aston Martin δυσκολεύτηκε με το ρυθμό για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια ενός grand prix αυτή τη σεζόν δηλώνει ο Mike Krack.
Μέχρι το Ισπανικό Grand Prix της Κυριακής, η ομάδα ήταν η φετινή αποκάλυψη, με τον Fernando Alonso να σημείωσε πέντε βάθρα στους πρώτους έξι αγώνες.
Πιστεύεται ότι ο Alonso θα είχε πάρει τη δεύτερη θέση στο grid στο Circuit de Catalunya της Βαρκελώνης το Σάββατο, αν δεν είχαν κοστίσει τα λάθη στο τελευταίο μέρος των προκριματικών, το πρώτο από τα οποία κατέστρεψε σημαντικά το πάτωμα του AMR23.
Ο Krack νιώθει, ωστόσο, ακόμα κι αν ο Alonso είχε ξεκινήσει δεύτερος, ο ρυθμός της Mercedes κατά τη διάρκεια του αγώνα θα τον έφερνε ούτως ή άλλως πίσω από τους Lewis Hamilton και George Russell, που τερμάτισαν δεύτερος και τρίτος αντίστοιχα.
«Αν ξεκινούσαμε δεύτεροι, θα ήταν δύσκολο να κρατήσουμε τη Mercedes πίσω στην αρχική φάση του αγώνα, τους πρώτους 15 γύρους, γιατί ανα σημεία νομίζω ότι ήμασταν πέντε, έξι, επτά δέκατα πιο αργοί», είπε ο Krack. «Αυτό είναι κάτι που πρέπει να καταλάβουμε γιατί συνέβη.»
«Υπάρχει μια μικρή απογοήτευση για τον ρυθμό μας, ειδικά για το πρώτο stint στα μαλακά ελαστικά σε σύγκριση με ορισμένους από τους άμεσους ανταγωνιστές μας.»
«Δεν είχαμε τον ρυθμό, ειλικρινά, και πρέπει να καταλάβουμε πραγματικά γιατί το χάσμα ήταν τόσο μεγάλο στην αρχή του αγώνα.»
«Προφανώς η αλλαγή του καιρού από ηλιοφάνεια σε συννεφιά έπαιξε ρόλο. Πιστεύαμε ότι αυτό θα βοηθούσε τα μαλακά ελαστικά, αλλά μερικά αυτοκίνητα απλώς ήταν πολύ πιο γρήγορα από εμάς και πρέπει να το αναλύσουμε αυτό.»
Από την πέμπτη και όγδοη θέση στο grid, ο Lance Stroll και ο Alonso τερμάτισαν έκτος και έβδομος αντίστοιχα. Για τον δύο φορές πρωταθλητή της F1, συγκεκριμένα, το αποτέλεσμα ήταν μια πικρή απογοήτευση για τους τοπικούς φιλάθλους του που ήλπιζαν να τον δουν ξανά στο βάθρο.
Ο Krack απέρριψε την πρόταση ότι οι αναβαθμίσεις στα W14 της Mercedes έπαιξαν τόσο σημαντικό ρόλο, παρόλο που η ομάδα του βρίσκεται τώρα πίσω από τα «Ασημένια Βέλη» στην κατάταξη των κατασκευαστών για πρώτη φορά φέτος.
«Δεν το νομίζω γιατί όταν κοιτάμε αργότερα στον αγώνα, όταν φορούσαμε τα σκληρά ελαστικά, για παράδειγμα, ήμασταν πλήρως εντός ρυθμού, και πάλι σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές μας», είπε ο Krack.
«Ήμασταν πολύ δυνατοί στο τέλος στο σκληρό, αλλά μέχρι τότε η ζημιά είχε γίνει – αν και δεν νομίζω ότι πρέπει να το ονομάσουμε ζημιά. Τελειώσαμε και με τα δύο μονοθέσια ψηλά στους βαθμούς, οπότε δεν μιλάμε για δράμα εδώ».
Ωστόσο, η αίσθηση είναι ότι με την Aston Martin να προσθέτει μόνο μικρές αναβαθμίσεις στο αυτοκίνητό της αυτή τη σεζόν, έχει πλέον μείνει πίσω από τη Mercedes στη σειρά δυναμικότητας.
«Θα ήταν πολύ νωρίς ή πολύ εύκολο να το πούμε γιατί δεν είδαμε την πλήρη εικόνα (στα προκριματικά)», είπε ο Krack.
«Είναι το ίδιο όπως είπαμε στην αρχή της χρονιάς, χρειάζεσαι τρεις αγώνες για να δεις πού βρίσκεσαι πραγματικά και νομίζω ότι είναι το ίδιο και με τις αναβαθμίσεις.»
«Σαφώς θα μπορούσαν κάλλιστα να έχουν κάνει άλλοι ένα μεγαλύτερο βήμα, αλλά η αρχική μας ανάλυση μέχρι στιγμής δεν αντικατοπτρίζει αυτό».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!