Αναλυτικός κι αισιόδοξος ο Alexander Albon, εξέφρασε την ελπίδα ότι η Williams μπορεί να δείξει ουσιαστική βελτίωση το 2023 αφού κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η ομάδα είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση ενόψει της νέας σεζόν από ότι εκεί που τελείωσε πέρυσι.
Η Williams τερμάτισε τελευταία στην κατάταξη των Κατασκευαστών για τέταρτη φορά σε πέντε χρόνια την περασμένη σεζόν, καθώς δυσκολευόταν πολύ με τους νεότερους τεχνικούς κανονισμούς που είχαν στη διάθεσή τους οι ομάδες.
Ενώ ο Albon πιστεύει ότι η εταιρεία με έδρα το Grove βρίσκεται σε καλύτερη θέση από ότι στο τέλος του 2022, ο Ταϊλανδός οδηγός παρέμεινε προσεκτικός στην πρόβλεψη του ακριβούς βήματος που θα κάνει η ομάδα έως ότου το FW45 φτάσει στην πίστα και μπορεί να συγκριθεί άμεσα με τους ανταγωνιστές του.
«Είναι δύσκολο να το πω», άρχισε ο Άλμπον. «Θα έλεγα ότι είμαστε σίγουρα σε καλύτερη θέση οι ίδιοι από ό,τι ήμασταν στο τέλος του περασμένου έτους, αλλά δεν ξέρω πώς μεταφράζεται αυτό στην πίστα.»
«Δεν ξέρω πόσο μεγάλο βήμα θα κάνουν όλοι οι άλλοι, αλλά νομίζω ότι, ναι, μόνο ο χρόνος θα δείξει. Οδηγούμε στον προσομοιωτή, και προφανώς υπάρχουν πολλά διαφορετικά πράγματα που μπορούν να παρερμηνευθούν.»
«Ποτέ δεν ξέρεις ακριβώς. Οπότε, προς το παρόν, είμαστε σε καλύτερη θέση, αλλά είναι δύσκολο να πούμε πού βρισκόμαστε».
Ερωτηθείς σχετικά με το ποιος πρέπει να είναι ο ελάχιστος στόχος για τη Williams αυτή τη σεζόν, ο Albon απάντησε: «Από την πλευρά μου, ο κύριος στόχος μου είναι να δω βελτίωση στην απόδοση.»
«Νομίζω ότι αν μπορούμε να βελτιωθούμε από το σημείο που ήμασταν πέρυσι, που προφανώς δεν πρέπει να είναι πολύ δύσκολο δεδομένης της παρουσίας μας. Αλλά αυτός ο κόσμος της F1 είναι συνεχώς εναλλασόμενος. Με τους κανονισμούς να αλλάζουν τόσο πολύ, την κάθετη δύνατη και τα σχετικά, δεν είναι το ίδιο με πέρυσι.»
«Πρέπει απλώς να βεβαιωθούμε ότι προοδεύουμε, από την πλευρά μου αυτό σημαίνει να βρεθούμε στους βαθμούς, ξεκάθαρα. Και να είμαστε σε θέση όπου μπορούμε να πολεμήσουμε περισσότερο.»
«Υπήρχαν μερικοί αγώνες πέρυσι όπου το Q1 ήταν δυστυχώς το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε. Αν μπορούμε πάντα να παλεύουμε για το Q2 και να τα καταφέρουμε σε αυτήν την περιοχή του grid, θα βρισκόμαστε ήδη πιο κοντά στη δεκάδα άρα και στη βαθμολόγηση.»
Η προβληματική καμπάνια της Williams για το 2022 καταπνίγηκε από μια πρωτότυπη σχεδίαση αυτοκινήτου που περιείχε αρκετά θεμελιώδη προβλήματα, οδηγώντας την ομάδα να φέρει ένα αναθεωρημένο πακέτο στα μέσα της σεζόν και στη συνέχεια να εγκαταλείψει τελικά τις εργασίες για το FW44 για να επικεντρωθεί στο διάδοχό του.
Ο Albon έχει συζητήσει τις καταφανείς αδυναμίες που ταλαιπώρησαν τη συνολική ανταγωνιστικότητα της ομάδας πέρυσι και πώς ήταν μια ομαδική προσπάθεια ώστε να εντοπίσουν και να διορθώσουν αυτές τις ελλείψεις.
«Υπήρχαν αρκετά εμφανείς αδυναμίες στο αυτοκίνητο», είπε. «Για να τις ονομάσω, μπορώ να πω ότι τα μπλοκαρίσματα στις χαμηλές τελικές ταχύτητες ήταν πολύ μεγάλο πρόβλημα για εμάς πέρυσι. Προσπαθούμε να το ξεπεράσουμε και να καταλάβουμε γιατί ήταν τόσο δύσκολο.»
«Σε αυτούς τους τομείς, υπάρχει ένας κοινός στόχος, να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο. Δεν είμαι μόνος μου σε αυτό. Οι στόχοι είναι αρκετά ξεκάθαροι, και όπως είπα, ο Logan [Sargeant] κι εγώ, ακόμη και πέρυσι, κάναμε παρόμοιες παρατηρήσεις σε αυτό το θέμα.»
«Ξέρει τα προβλήματα στο μονοθέσιο, δεν είναι κάτι καινούργιο για αυτόν, η αίσθηση του αυτοκινήτου. Καταλαβαίνει ότι το μονοθέσιο πρέπει να είναι πιο γρήγορο, έτσι όλοι συμμετέχουν στην εξέλιξη και προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τις αδυναμίες που έχουμε».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!