Ο Jenson Button υποστηρίζει ότι η 10η θέση στο FP2 δεν είναι μια αληθινή εικόνα του ρυθμού της McLaren στο Grand Prix της Μαλαισίας, έχοντας αντιμετωπίσει κίνηση στον γύρο που έκανε με χαμηλή την στάθμη των καυσίμων του.
Ο Fernando Alonso ήταν πέμπτος ταχύτερος στο FP1 και στη συνέχεια έβδομος στο FP2, έχοντας τρέξει με μια ενημερωμένη μονάδα ισχύος, με τη McLaren να δείχνει ανταγωνιστική την Παρασκευή. Ο Button ακολούθησε τον ομόσταβλο του στην πρώτη δεκάδα, αλλά ήταν 0.4 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Alonso και πιστεύει ότι ο καλύτερος του γύρος θα έπρεπε να είναι πολύ πιο γρήγορος.
“Η δέκατη θέση δεν είναι πολύ καλή”, δήλωσε ο Button. “Ήμασταν έξω πολύ αργά στο FP2, διότι ορισμένες από τις αλλαγές που κάναμε στο αυτοκίνητο πήραν πολύ περισσότερο χρόνο από ό, τι νομίζαμε. Όταν βγήκα οι άλλοι έτρεχαν με υψηλά φορτία καυσίμου, έπιασα τον Kevin Magnussen στη στροφή 10 αλλά αυτός δεν έκανε στην άκρη, οδήγησε στην αγωνιστική γραμμή και μου κόστισε αρκετά στον τελικό χρόνο του γύρου. Ο ρυθμός του αυτοκινήτου δεν είναι πολύ κακός πάνω από ένα γύρο και μπορούμε να είμαστε πιο ψηλά στο grid. Οι μεγάλες αποστάσεις είναι λίγο πιο περίπλοκες, αλλά νομίζω ότι ξέρουμε τι έχουμε να κάνουμε με την ισορροπία του μονοθεσίου για να το βελτιώσουμε.”
Με μια νέα επιφάνεια πίστας στη Μαλαισία, ο Button αισθάνεται ότι η πίστα είναι μια πραγματική δοκιμασία, δεδομένου ότι πλέον υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ της επιτυχίας και της αποτυχίας. “Η νέα άσφαλτος το καθιστά πολύ παράξενο. Μπορείτε να πάρεις μια ψευδή αίσθηση με τη πρόσφυση, αισθάνεσαι ότι έχεις πολλή πρόσφυση και ξαφνικά την έχεις χάσει. Είναι πολύ παράξενο, πολύ δύσκολο να το καταλάβει κανείς. Είναι σαν στο Sochi, κατά κάποιο τρόπο, γι ‘αυτό είναι δύσκολο. Είμαστε οι καλύτεροι οδηγοί στον κόσμο και νιώθουμε όταν η υπερστροφή έρχεται, αλλά με αυτή την άσφαλτο είναι αρκετά περίεργο – είναι πολύ δύσκολο. Για τις κατατακτήριες όλοι πάμε σίγουρα με τα μαλακά ελαστικά, αλλά ποιο είναι το καλύτερο ελαστικό αγώνα δεν ξέρω. Όλοι οι τύποι ελαστικών φαίνονται να λειτουργούν αρκετά καλά, η συνέπεια είναι πολύ καλή, αλλά θα πρέπει να είναι λίγο πιο δροσερά αύριο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!