Αρνητικό ρεκόρ με μόλις 6 αυτοκίνητα από τα 62 να βρίσκονται στην κατηγορία LMP1 επεφύλασσε για φέτος η λίστα του αγώνα 24 ωρών του Le Mans.
Οι πέντε σταθερές ομάδες της LMP1 του WEC έχουν ενισχυθεί μόνο από την προσθήκη της δεύτερης Rebellion R-13, όπου τελευταία φορά αγωνίστηκε στον εναρκτήριο αγώνα του Silverstone τον Σεπτέμβριο.
Αυτοί που συμμετέχουν είναι οι δύο Toyota TS050 Hybrids, η συνηθισμένη είσοδος της Rebellion και το ζευγάρι της εργοστασιακής Team LNT Ginetta G60-LT-P1 στην λίστα του 88ου αγώνα αντοχής στις 13 & 14 Ιουνίου όπως δημοσιεύθηκε από την διοργανώτρια του αγώνα Automobile club de I’ Ouest την Παρασκευή.
Η Bykolles είχε ως πλάνο την επιστροφή της αλλά το μόνο που της έδωσαν είναι η δεύτερη θέση στην αναπληρωματική λίστα των 10 αυτοκινήτων με την ENSO CLM P1/01 – Gibson να έχει αγωνιστεί τελευταία φορά στο WEC το 2018/2019, την ώρα που τα θεωρητικά σχέδια για μία τρίτη Ginetta δεν κατάφεραν να πραγματοποιηθούν.
Η συμμετοχή στην LMP1 είναι λιγότερη κατά δύο αυτοκίνητα από τα οκτώ που αγωνίστηκαν πέρυσι στο Le Mans και είναι ίδια με τους λίγους συμμετέχοντες που έλαβαν μέρος στον αγώνα το 2017.
Την ίδια ώρα, στην GTE Pro οι συμμετοχές έχουν πέσει στα 11 αυτοκίνητα από το προηγούμενο έτος που ήταν 17, με την εξαφάνιση της Ford και της BMW από το WEC.
Πέντε αυτοκίνητα από το πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar, δύο Corvette C8.R, δύο Porsche 911 RSR-19 και μία Ferrari 488 GTE της Risi Competizione, θα στηρίξουν δυνατά το WEC.
Οι Γάλλοι οδηγοί, Sebastien Bourdais και Olivier Pla, βρίσκονται στην λίστα όπου θα οδηγήσουν για την Risi.
Η είσοδος στην LMP2 έχει αυξηθεί από τα 20 αυτοκίνητα που ξεκίνησαν την περσινή χρονιά στα 24 φέτος.
Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει οχτώ αυτοκίνητα του WEC και επιπλέον επτά αυτοκίνητα που επιβεβαίωσαν τη συμμετοχή τους μέσω του Ευρωπαϊκού και Ασιατικού Le Mans και της IMSA.
Οι πρωτάρηδες της LMP2 είναι η Nielsen Racing και η Carlin, με σασί Oreca και Dallara αντίστοιχα. Η Nielsen διεκδίκησε την είσοδό της κερδίζοντας την κατηγορία LMP3 το 2019/20 στο Ασιατικό LMS, ενώ η Carlin είχε βρεθεί στην 2η θέση στην Ευρώπη και την Ασία από το ξεκίνημα της περασμένης χρονιάς.
Δύο Αμερικάνικες ομάδες, η Performance Tech Motorsports και η Rick Ware Racing, θα αγωνιστούν στον αγώνα για πρώτη φορά το 2020.
Η PTM κατέχει θέση στην εκκίνηση καθώς βραβεύτηκε από το Καναδικό Cameron Cassels για τον τερματισμό της στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας στην LMP2 της IMSA πέρυσι με τις Αμερικάνικες ομάδες, όπου η RWR θα αγωνιστεί με την μοναδική Riley MK30 στον αγώνα μετά την 2η θέση στην κατηγορία Am όπου κέρδισε στην Ασία αυτόν τον χειμώνα.
Η Signatech, όπου αγωνίζεται με την Richard Mille Racing Oreca, θα αγωνιστεί με γυναικείο πλήρωμα, με τις Tatiana Calderon, Sophia Floersch και την Katherine Legge να συμμετέχουν επίσης και στο ELMS από όπου κέρδισαν την είσοδο τους.
Η πιστή στο Le Mans DragonSpeed έχει δώσει μόνο μία σίγουρη είσοδο, με τη δεύτερη Oreca να οδηγεί ο Felix Rosengivst από τα Indycar που είναι 6ος στην λίστα αναπληρωματικών.
Η δεύτερη Oreca με το πλήρωμα από την Δανία High Class Racing και με οδηγό αγώνων τον βετεράνο Jan Magnussen να είναι μόνος βρίσκεται στην 8η θέση της λίστας των αναπληρωματικών.
Η κατηγορία GTE Am μεγάλωσε συγκριτικά με πέρυσι, αυξάνοντας τα αυτοκίνητα από 17 σε 20.
Αυτοί που συμμετέχουν για πρώτη φορά στον αγώνα είναι το πλήρωμα της Ταϊβανέζικης Hub Auto Racing Ferrari, όπου πήρε την είσοδο της κερδίζοντας την κατηγορία GT τον τελευταίο χειμώνα στο Asian LMS, η ομάδα GEAR Racing της IMSA και το πλήρωμα της Ιταλικής ομάδας Iron Lynx τρέχουν με τους Andrea και Giacomo Piccini.
Η τελευταία θέση είναι η είσοδος της Garage 56 με ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο. Η ομάδα με τρεις ανάπηρους οδηγούς θα αγωνιστεί με μία LMP2 Oreca, ενώ στο πλήρωμα της SRT41 θα βρίσκεται και ο τέσσερις φορές ακρωτηριασμένος Frederc Sausset, που συμμετείχε στο Le Mans το 2016.
Συνολικά, 75 αιτήσεις έγιναν για είσοδο στο Le Mans φέτος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!