Η Ferrari προχώρησε σε μια αναθεώρηση του τμήματος σασί της, ως μέρος της συνολικής της προσπάθειας να βελτιωθεί εντός του 2021 με το μονοθέσιό της.
Μετά από ένα δύσκολο 2020, που βρήκε την ιταλική ομάδα να έχει ένα μονοθέσιο με αρκετά αδύναμο κινητήρα και υψηλή αεροδυναμική αντίσταση, ολοκληρώθηκε και τυπικά μια μεγάλη διαδικασία εσωτερικών αλλαγών στον τρόπο λειτουργίας της.
Υπό τον Mattia Binotto, θα συνεχίσει να υπάρχει μια ομάδα που θα αναφέρεται στον Ιταλό, με συγκεκριμένα άτομα επικεφαλή των τμημάτων, ωστόσο αποφασίστηκε πως απαιτείται μια αναδιοργάνωση στο πώς λειτουργεί το τμήμα σασί.
Ύστερα από την αναχώρηση του πρώην επικεφαλής του σασί, Simone Resta, για τη Haas, στο τέλος του 2020, ο Enrico Cardile τέθηκε επικεφαλής του συγκεκριμένου τμήματος.
Θα εργαστεί ως επικεφαλής τμήματος μαζί με τον υπεύθυνο του τμήματος μονάδων ισχύος, Enrico Gualtieri, τον αγωνιστικό διευθυντή, Laurent Mekies και τον επικεφαλής εφοδιαστικής αλυσίδας, Gianmaria Fulgenzi.
Αν και οι διαδικασίες θα παραμείνουν ίδιες, το τμήμα σασί της Ferrari θα χωριστεί σε τέσσερεις νέους τομείς, υπό την ελπίδα πως κάτι τέτοιο θα τονώσει την ικανότητα της ομάδας να παράγει βελτιώσεις.
Οι τέσσερεις αυτές κατηγορίες θα είναι φιλοσοφία οχήματος (υπό τον David Sanchez), μηχανική απόδοσης του σασί (υπό τον Enrico Cardile), project κατασκευής του σασί (υπό τον Fabio Montecchi) και λειτουργίες οχήματος (υπό τον Diego Ioverno).
Ο τομέας του Cardile θα περικλύει επίσης και τις εργασίες που γίνονται εντός της πίστας.
Σε μια προσπάθεια να ελαφρυνθεί περισσότερο το βάρος που δέχεται ο Mattia Binotto, απ’ όταν ανέλαβε την ομάδα πριν την έναρξη της σεζόν του 2019, υπήρξαν αλλαγές και στο εμπορικό κομμάτι επίσης.
Το εμπορικό τμήμα, το τμήμα marketing και το τμήμα διοργάνωσης εκδηλώσεων θα είναι πλέον μέρος του τομέα της διαφοροποίησης μάρκας (brand diversification), με επικεφαλής τον Nicola Boari.
Η Ferrari, την περασμένη χρονιά, βίωσε μια απογοητευτική σεζόν, που την έφερε στην 6η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, το χειρότερό της αποτέλεσμα για δεκαετίες. Απέτυχε να κερδίσει κάποιον αγώνα, αν και οι Charles Leclerc και Sebastian Vettel κατάφεραν να ανέβουν κάποιες φορές στο βάθρο.
Στη Scuderia, ελπίζουν όμως πως με τη φετινή, νέα μονάδα ισχύος και με αλλαγές στο μονοθέσιο, μπορούν να καλύψουν χαμένο έδαφος, πριν τη μεγάλη αναθεώρηση των κανονισμών του 2022.
Αύριο, Παρασκευή, η ιταλική ομάδα θα κάνει event παρουσίασης των οδηγών της, Charles Leclerc και Carlos Sainz. Η SF21, το νέο μονοθέσιο της Ferrari, θα παρουσιαστεί παραμονές των χειμερινών δοκιμών, εντός του Μαρτίου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!