Στη μνήμη του Lauda
Η ομάδα του Maranello αποτίει φόρο τιμής στον Niki Lauda με αυτοκόλλητο στα μονοθέσια της, που γιορτάζει τη ζωή του Αυστριακού πρωταθλητή και πρώην οδηγού της Ferrari, ο οποίος πέθανε την περασμένη Δευτέρα. Ο Vettel αποτίει επίσης φόρο τιμής, φορώντας κράνος με σχέδιο παρόμοιο με το κόκκινο κράνος που ο Lauda χρησιμοποιούσε σχεδόν καθ’ όλη την καριέρα του.
FP1
Το πρωί, και οι δύο οδηγοί εργάστηκαν για το set-up των μονοθέσιων, ενώ ολοκλήρωσαν αρκετούς γύρους για να ασχοληθούν με τις συγκεκριμένες απαιτήσεις αυτής της πίστας, όπου το να “ξεσκονίζεις” τις μπαριέρες και όχι να τις χτυπάς είναι ζωτικής σημασίας για να πετύχεις ένα γρήγορο γύρο. Ο Leclerc έκανε 25 γύρους, ο καλύτερος στο 1’12″467 και ο Vettel έκανε 36, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1’12″823.
FP2
Το απόγευμα, και οι δύο οδηγοί έκαναν από 42 γύρους ο καθένας, τρέχοντας με διάφορα επίπεδα καυσίμου για προσομοίωση συνθηκών αγώνα. Ο γρηγορότερος χρόνος του Γερμανού ήταν 1’11″881, ο τρίτος καλύτερος της ημέρας, ενώ ο Μονεγάσκος team mate του, δυστυχώς έμπλεξε στην κυκλοφορία στους γρήγορους γύρους του και κατέληξε δέκατος με ένα γύρο στο 1’12″350.
Sebastian Vettel
“Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω ένα κράνος αφιερωμένο στο Niki. Αποτελώντας ένα αφιέρωμα σε αυτόν, ως άνθρωπο και στην καριέρα του, ο σχεδιασμός βασίζεται στο τελευταίο του κράνος στην Ferrari. Σκέφτηκα ότι ίσως ήταν ωραίο να τον πάρω μαζί μου για έναν τελευταίο γύρο, γύρω από το Μονακό.
Μιλώντας για τις επιδόσεις μας, δυσκολευόμαστε λίγο, μας λείπει ρυθμός σε σύγκριση με τους κύριους ανταγωνιστές μας. Δεν είμαστε ακόμα ικανοποιημένοι με το πώς λειτουργούν τα ελαστικά. Νομίζω ότι έχουμε λίγη δουλειά μπροστά μας.
Όσον αφορά την ισορροπία, μπορούμε ακόμα να βελτιώσουμε τα πάντα. Θα εργαστούμε για να έχουμε ένα μονοθέσιο πιο προβλέψιμο. Είμαι βέβαιος ότι το Σάββατο θα βελτιωθεί η κατάσταση και ίσως θα είναι πιο υψηλές οι θερμοκρασίες, κάτι που θα μπορούσε να μας βοηθήσει.”
Charles Leclerc
“Έχουμε κάποια δουλειά να κάνουμε πριν επιστρέψουμε στην πίστα το Σάββατο. Η πρώτη περίοδος ήταν εντάξει και ένιωσα αρκετά άνετα στο μονοθέσιο. Ήταν πιο δύσκολο να βάλουμε το μονοθέσιο και τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο λειτουργίας το απόγευμα και μας εμπόδισε και η κυκλοφορία.
Παρόλα αυτά, οι ανταγωνιστές μας είναι ισχυροί και πρέπει να πιέσουμε για να κλείσουμε την διαφορά στις κατατακτήριες. Θα δώσουμε τα πάντα και δεν μπορώ να περιμένω να επιστρέψω στο μονοθέσιο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!