Ο Carlos Sainz παραδέχθηκε ότι αναγκάστηκε να αλλάξει τελείως το οδηγικό του στυλ για να καταφέρει να προσαρμοστεί στο φετινό μονοθέσιο της Ferrari, με τον Ισπανό να δυσκολεύεται πολύ στο ξεκίνημα της σεζόν με τη συμπεριφορά της F1-75.
Προερχόμενος από μία δυνατή παρθενική σεζόν με την ομάδα το 2021, ο Ισπανός δεν ξεκίνησε τόσο δυναμικά φέτος, αντιμετωπίζοντας προβλήματα με το μονοθέσιό του, σε αντίθεση με τον Charles Leclerc, ο οποίος έδειχνε να τα πηγαίνει καλύτερα με την F1-75. ‘Έτσι ο Ισπανός έπρεπε να βρει λύσεις με τους μηχανικούς του, ώστε να πλησιάσει σε απόδοση τον team-mate του.
Αν και έκανε πολλές προσπάθειες με τους μηχανικούς του, ο Ισπανός τόνισε ότι καμία αλλαγή δεν έδειχνε να τον βοηθάει – τελικά, μοναδική λύση αποδείχθηκε η πλήρης αλλαγή του οδηγικού του στυλ, κάτι που δεν ήταν καθόλου εύκολο.
Μιλώντας αποκλειστικά στο Motorsport.com, ο Sainz είπε ότι η κατάσταση που αντιμετώπισε στους πρώτους αγώνες ήταν εξαιρετικά δύσκολη για τον ίδιο, καθώς ήταν κάτι που δεν είχε ξαναζήσει στην καριέρα του.
“Αρχικά, ήταν ξεκάθαρα απογοητευτικό μετά από μια τόσο δυνατή πρώτη χρονιά με την ομάδα, στην οποία είχα πολύ λίγα προβλήματα με το μονοθέσιο”, είπε ο Ισπανός.
“Ένιωθα ότι, μετά τους πρώτους αγώνες του 2021, ήξερα πού ήταν το όριο του μονοθεσίου. Έπρεπε να βρω μόνο ένα ή δύο δέκατα σε μια συγκεκριμένη στροφή και ήμουν έτοιμος να παλέψω. Γι’ αυτό το δεύτερο μισό της σεζόν ήταν τόσο δυνατό και μπορούσα να ξεπεράσω τα θέματα. Φέτος, που επιτέλους είχα ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, ένα μονοθέσιο ικανό να μάχεται για νίκες, ξαφνικά βρέθηκα σε θέση που δεν έχω ξαναβρεθεί, να έχω να βρω πάνω από δύο δέκατα”.
“Ποτέ δεν είχα χάσει για περισσότερο από δύο δέκατα από έναν team-mate μου, και προσπαθούσα να καταλάβω από πού προέρχεται όλος αυτός ο χρόνος γύρου. Ήταν απογοητευτικό, γιατί ήταν η πρώτη φορά που είχα ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο που θα μπορούσε να μου επιτρέψει να παλέψω για νίκες”.
“Δεν μίλησα δημόσια γενικά για τα προβλήματα, προτίμησα να τα κρατήσω μυστικά. Νομίζω ότι όσοι καταλαβαίνουν το άθλημα και όσοι κάνουν εις βάθος ανάλυση, λίγο πολύ με γνωρίζουν μέχρι τώρα και ξέρουν από πού προήλθαν τα προβλήματα. Αλλά για να το συνοψίσω: έπρεπε να αλλάξω τελείως το στυλ οδήγησης μου”, συνέχισε ο Ισπανός.
“Έπρεπε να αλλάξω εντελώς τον τρόπο που οδηγούσα, με έναν πολύ αφύσικο τρόπο. Έπρεπε να αλλάξω σε έναν αφύσικο τρόπο και να τον κάνω φυσικό, κάτι που παίρνει πολύ χρόνο. Έπρεπε επίσης να δοκιμάσω πράγματα με τις ρυθμίσεις. Τα περισσότερα από αυτά ήταν σε λάθος κατεύθυνση και μετά πήγαν σε μία σωστή κατεύθυνση, και αυτό χρειάστηκε αρκετούς αγώνες. Δεν υπάρχουν πια δοκιμές, επομένως πρέπει να κάνεις τις δοκιμές στα Σαββατοκύριακα των αγώνων”.
“Αυτό σημαίνει ότι μερικές φορές πρέπει να δεσμευτείς για ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο με μια ρύθμιση που βασικά έκανες εντελώς λάθος για αυτό. Αυτήν η απογοήτευση συσσωρεύτηκε μέχρι περίπου τον αγώνα του Καναδά, όπου βρήκα λίγο τον δρόμο μου. Και από τότε, άρχισα να αποδίδω λίγο καλύτερα”, συμπλήρωσε ο Ισπανός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!