Η M-Sport αναμένεται να φέρει αναβάθμιση στην πίσω πτέρυγα του Ford Puma της, ενώ αλλαγές αναμένονται και για τη διαχείριση των προβλημάτων αξιοπιστίας που είχε πέρσι το αγωνιστικό της ομάδας!
Η βρετανική ομάδα του WRC αποκάλυψε το αγωνιστικό της για το 2024 την περασμένη εβδομάδα, ενώ αυτή τη στιγμή κάνει το πρώτο της τεστ ενόψει του εναρκτήριου Rally της σεζόν, του Rally Monte Carlo (25-28 Ιανουαρίου).
Το 2023, η M-Sport κέρδισε σε δύο αγώνες και συγκεκριμένα σε Σουηδία και Χιλή, ισοφαρίζοντας την επίδοση της Hyundai. Ωστόσο, μια σειρά προβλημάτων αξιοπιστίας, ιδίως σε event όπως η Εσθονία και Φινλανδία (ενώ και στο Rally Acropolis ο Loubet δεν ξεκίνησαν καν την Παρασκευή λόγω προβλήματος στην αντλία), σήμαιναν πως ο Ott Tanak δεν μπόρεσε να διεκδικήσει επί ίσοις όροις τον τίτλο έως τέλους.
Αν και δεν διαθέτει τους ίδιους πόρους με τις πλήρως εργοστασιακές, Toyota και Hyundai, η M-Sport εργάζεται πυρετωδώς για να βελτιώσει το πακέτο του Puma, λαμβάνοντας ένα επίπεδο υποστήριξης και από τη Ford. Στις δοκιμές ενόψει του Monte Carlo, ο φωτογραφικός φακός έπιασε την ομάδα να δοκιμάζει νέα πίσω πτέρυγα, η οποία και αναμένεται να ενταχθεί πλήρως στο Puma μέσα στο 2024.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Richard Millener, σχολίασε πως η πίσω πτέρυγα αποτελεί μέρος του πλάνου εξέλιξης που ακολουθεί ο οργανισμός του για το Puma, μέρος του οποίου είναι και η επίλυση ζητημάτων αξιοπιστίας που εμφανίστηκαν το 2023.
“Εξακολουθούμε να εξελίσσουμε το αγωνιστικό, και έχουμε πλάνο για τη συγκεκριμένη εξέλιξη”, δήλωσε ο Millener στο Motorsport.com.
“Υπάρχουν περιορισμοί πόροι εξέλιξης για κάθε ομάδα. Το πλάνο μας όμως είναι να φτάσουμε στο μέγιστο του επιτρεπόμενου. Διαβάζω πολλά για εμάς, πως δεν εξελίσσουμε το πακέτο και δεν κάνουμε δοκιμές. Αυτό δεν ισχύει. Ίσως δίνουμε στους οδηγούς μας, μάλιστα, τον περισσότερο χρόνο δοκιμών, καθώς αμφότεροι θα έχουν δύο ημέρες πριν το Monte Carlo”.
“Κάνουμε ό,τι μπορούμε. Δουλεύουμε πάνω σε νέα πίσω πτέρυγα, κάτι που ο κόσμος είδε, η οποία και θα έρθει σε λίγα rally πιο μετά. Έτσι, εξακολουθούμε να κυνηγάμε το καλύτερο. Είναι δύσκολο το να συναγωνιζόμαστε τις άλλες ομάδες, αλλά δεν το θέτω ως δικαιολογία επειδή κερδίσαμε πέρσι σε δύο Rally. Αυτό σημαίνει πως το αυτοκίνητο είναι ικανό για νίκες”.
“Υπήρξε μια συγκέντρωση εντελώς ασυσχέτιστων και διαφορετικών πραγμάτων πέρυσι, τα οποία συνέβησαν μαζί και είχαμε ένα σερί 2-3 κακών αγώνων. Αυτό μας κόστισε και τις ελπίδες μας για το πρωτάθλημα”.
“Γνωρίζουμε πως θα πρέπει να βελτιωθούμε στο κομμάτι αυτό και η αξιοπιστία μας κόστισε, παρά τους λόγους πως αυτή εκφράστηκε με εντελώς διαφορετικό τρόπο κάθε φορά. Γνωρίζουμε πως θα πρέπει να είμαστε καλύτεροι στο κομμάτι αυτό και υποσχεθήκαμε πως αυτό θα είναι ένα από τα κύρια μέτωπα στο οποίο θα παλέψουμε για να γίνουμε καλύτεροι. Γνωρίζουμε πως το μπορούμε, καθώς την προηγούμενη σεζόν (2022) είχαμε καλό αυτοκίνητο. Θα πρέπει να επιστρέψουμε στην κατάσταση αυτή”.
Introducing our new look for 2024 😎 pic.twitter.com/eZhtTIhRwi
— M-Sport (@MSportLtd) January 12, 2024
Φέτος, η M-Sport έχει ένα εντελώς νέο οδηγικό δίδυμο: στη θέση των Tanak και Loubet, η ομάδα έχει τους Adrien Fourmaux και Gregoire Munster. Αμφότεροι έχουν παραστάσεις από την Rally1 κατηγορία, με τον μεν Γάλλο να τρέχει το 2022 για την M-Sport πριν το stint σε Rally2 πέρυσι. Για τον δε κάτοικο Λουξεμβούργου, Munster, η περσινή χρονιά ήταν ένα πραγματικό ροντέο, καθώς έτρεξε για Rally3, Rally2 και εσχάτως Rally1, όταν και του παραχώρησε τη θέση του ο Ιορδάνης Σερδερίδης για Χιλή και Κεντρική Ευρώπη, αφήνοντας εξαιρετικές εντυπώσεις.
Αντιθέτως, ο Tanak έφυγε για να επιστρέψει στη Hyundai, ενώ ο Loubet αναζητά την αγωνιστική ανάταση στο WRC2, ανακοινώνοντας συνεργασία με την Toksport Skoda.
Χθες και σήμερα, ο Fourmaux πήρε μέρος σε δοκιμές ενόψει του Monte Carlo, ενώ τη σκυτάλη αναλαμβάνει ο teammate του. Toyota και Hyundai ήδη ολοκλήρωσαν τις δοκιμές τους ενόψει του εναρκτήριου Rally του 2024!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!