Η Mercedes αναμένεται να φέρει στο GP των ΗΠΑ το τελευταίο πακέτο αναβαθμίσεών της για φέτος, με το ενδιαφέρον να εστιάζεται πλέον στο 2023.
Στο Austin, τα Ασημί Βέλη αναμένεται να φέρουν αλλαγές τόσο στην αεροδυναμική όσο και στην μείωση του βάρους της W13. Το τελευταίο, αποτέλεσμα σημαντικό πρόβλημα στην αρχή της σεζόν, όταν τότε η ομάδα βρισκόταν 10 περίπου kg πάνω από το κατώτατο επιτρεπτό όριο.
Αν και σκοπός είναι οι αναβαθμίσεις να βοηθήσουν τους Lewis Hamilton και George Russell να διεκδικήσουν την πρώτη νίκη της σεζόν στο Austin, το ενδιαφέρον στρέφεται (αναπόφευκτα) και στην εξέλιξη της W14, του μονοθεσίου του 2023.
“Είναι το τελευταίο μας εξελικτικό βήμα στην αεροδυναμική. Ελπίζουμε να μας δώσει λίγο περισσότερη επίδοση”, δήλωσε σε βίντεο ο Andrew Shovlin, επικεφαλής μηχανικός πίστας της ομάδας του Brackley.
“Πιο σημαντικό είναι, με κάθε βήμα που κάνουμε, να μαθαίνουμε όλο και περισσότερα και να τα πάρουμε μαζί μας στην επόμενη χρονιά”.
“Επίσης, κερδίσαμε λίγο βάρος από κάποια εξαρτήματα, το οποίο ελπίζουμε να μας φέρει πιο κοντά στο όριο βάρους”.
Η Mercedes δεν έχει προχωρήσει σε προβλέψεις σχετικά με το πόσα μπορεί να είναι τα κέρδη από τις αναβαθμίσεις αυτές. “Είναι πολύ δύσκολο να προβλέπουμε το πού θα βρισκόμαστε. Στη Σιγκαπούρη, ο Lewis βρέθηκε πολύ κοντά στην pole, αλλά στη Suzuka και τα δύο μονοθέσια είχαν μεγάλη διαφορά με τους πρώτους”, εξήγησε ο Shovlin.
“Ο ρυθμός αγώνα μας είναι αρκετά καλός. Εάν κάνουμε ένα βήμα ακόμα, ελπίζουμε να μπούμε και μεις στη μάχη με τις Ferrari και Red Bull. Το δύσκολο στο να προβλεφθεί, αυτή τη στιγμή, είναι το πώς θα αποδώσουμε στις κατατακτήριες”.
“Αλλά, όπως είπα, μεγάλο μέρος της διαδικασίας είναι η μάθηση και σίγουρα θα κάνουμε την καλύτερή μας προσπάθεια στους τέσσερις τελευταίους αγώνες”.
Lewis and Andrew ✌ pic.twitter.com/7ckoEB7z8c
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) October 12, 2022
Ο Shovlin, τέλος αναγνώρισε πως η πίστα της COTA δεν είναι εύκολη στο να βρεθεί το κατάλληλο στήσιμο, ελπίζει όμως πως η δουλειά που έχει γίνει από τους διοργανωτές για εξομάλυνση των αρκετών αναπηδήσεων στο οδόστρωμα να βοηθήσει.
“Είναι δύσκολη πίστα και ήταν και πέρυσι δύσκολη για μας. Είχε πολλές αναπηδήσεις, υπήρχε επίσης και αρκετή υπερθέρμανση στα ελαστικά. Δεν αποδίδαμε το ίδιο με τις Red Bull με τη μαλακή γόμα”.
“Έχουν στρώσει εκ νέου το οδόστρωμα σε κάποια σημεία, έτσι ελπίζω τα ζητήματα με τις αναπηδήσεις να είναι μικρότερα. Αλλά το πολύ δύσκολο φέτος είναι να ξέρεις πόσο καλός θα είσαι σε μια πίστα πριν βρεθείς εκεί”.
“Δεν πρόκειται να προβούμε σε προβλέψεις για το που θα βρισκόμαστε από πλευράς δυναμικότητας, πρέπει απλά να πατήσουμε πίστα την Παρασκευή, να δούμε τί θέματα έχουμε και ύστερα να προσπαθήσουμε να τα λύσουμε με το στήσιμο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!