Η Ferrari βρίσκει πλέον τη διεκδίκηση του τίτλου του 2022 να έχει ουσιαστικά τελειώσει, με τις ελπίδες της Ιταλικής Ομάδας για έναν πρώτο τίτλο στο Πρωτάθλημα των Οδηγών από το 2007 να χάνονται ήδη από τη Σιγκαπούρη.
Παρόλο που για μεγάλο μέρος της σεζόν η ομάδα έκανε αρκετά λάθη και ορισμένες φορές και οι ίδιοι οι οδηγοί, στους τελευταίους αγώνες η Red Bull φαίνεται πέρα από την βαθμολογική ψαλίδα να έχει αποκτήσει πλεονέκτημα σχετικά και με τον ρυθμό αγώνα της Ferrari.
Το Βελγικό Grand Prix αποτελεί ένα σημείο-κλειδί για την απόσταση των δύο ομάδων, αφού στο Spa ο Max Verstappen ήταν έξι δέκατα πιο γρήγορος από την πρώτη Ferrari στις Κατατακτήριες και κέρδισε κυριαρχικά τον αγώνα της Κυριακής.
Μάλιστα, υπήρχε ανησυχία στο στρατόπεδο της Ferrari για το αν θα συνεχιζόταν η κυριαρχία της Red Bull κι στον εντός έδρας αγώνα της, στο Ιταλικό Grand Prix, αφού η Monza έχει όμοια χαρακτηριστικά με το Spa, ως circuit υψηλών ταχυτήτων και χαμηλής κάθετης δύναμης.
Εν τούτοις, παρόλο ο Verstappen κέρδισε τον αγώνα, με διαφορά που θα ήταν άνετη χωρίς ένα Αυτοκίνητο Ασφαλείας στους τελευταίους γύρους του αγώνα, η Ferrari ήταν σίγουρα πολύ πιο ανταγωνιστική από ό,τι στο Spa, έχοντας διεκδικήσει την pole position με τον Charles Leclerc το Σάββατο.
Έτσι, σύμφωνα με το ιταλικό τμήμα της Motorsport.com, η συγκεκριμένη επιτυχία έδωσε στη Ferrari την ώθηση που χρειαζόταν για ανεβάσει την διάθεση των ανθρώπων στο Maranello για να συνεχίσουν να παρέχουν πόρους και τεχνογνωσία στο μονοθέσιο του 2022.
Πιο συγκεκριμένα, αναφέρουν ότι για τη Σιγκαπούρη θα παρουσιάσουν μια αναβάθμιση στο πάτωμα και τα φτερά του μονοθεσίου, με το Grand Prix της Σιγκαπούρης να «αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία» για να λήξει το σερί των πέντε νικών του Max Verstappen.
Και αυτή φαίνεται να μην είναι η τελευταία αναβάθμιση που έχει σχεδιάσει η Ferrari, καθώς η Motorsport.com ισχυρίζεται ότι υπάρχει αρκετός χώρος στο όριο του προϋπολογισμού, ώστε η Ιταλική Ομάδα να φέρει δύο ακόμη αναβαθμίσεις.
Η έκθεση αναφέρει το Μεξικό ως τον τόπο όπου θα μπορούσε να έρθει αυτή η δεύτερη αναβάθμιση, η οποία θα βοηθούσε την Ferrari στους τρείς τελευταίους αγώνες της χρονιάς.
Η Motorsport.com αναφέρει ότι η εστίαση του τεχνικού τμήματος της Ferrari έχει πλέον στραφεί στο μονοθέσιο του 2023, αν και η Scuderia θέλει με τη βοήθεια των συγκεκριμένων αναβαθμίσεων «να γευτεί» και πάλι τη νίκη πριν από την ολοκλήρωση της σεζόν του 2022.
«Η χρονιά δεν έχει τελειώσει και θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για τη νίκη», δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας Mattia Binotto, προσθέτοντας ότι η Ferrari του 2023 «δένει όμορφα».
Η Formula 1 επιστρέφει μετά το 2019 στην Σιγκαπούρη, όποτε ο Sebastian Vettel πέτυχε την τελευταία του νίκη με την Ιταλική Ομάδα, προκειμένου να συνεχίσει το σερί νικών στο συγκεκριμένο Grand Prix και να σταματήσει τον ταχύτατο Max Verstappen.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!