Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, αναφέρει ότι ανησυχεί για τον προμηθευτή κινητήρων της ομάδας του, Renault, η οποία θα ξεκινήσει τη σεζόν του 2018 με συμβιβαστικές προδιαγραφές για την επίτευξη αξιοπιστίας.
Έχοντας υπόψιν του το νέο όριο των τριών κινητήρων για φέτος, ο διευθύνων σύμβουλος της Renault F1, Cyril Abiteboul, δήλωσε ότι η εταιρεία θέλει να ακολουθήσει μία προσέγγιση μηδενικού κινδύνου για την αξιοπιστία.
Αλλά με τη Mercedes να δηλώνει στο Motorsport.com το περασμένο έτος ότι βρίσκεται κοντά στην παραγωγή ενός κινητήρα που μπορεί να αποδώσει ισχύ 1000 ίππων, ο Horner υποψιάζεται ότι η τέσσερις φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια θα μπορούσε να είναι “πανίσχυρή”.
«Είναι μία ανησυχία», σχολίασε όταν ρωτήθηκε από το Motorsport.com για τα σχόλια του Abiteboul.
«Εάν τα στοιχεία της Mercedes που έχουν κυκλοφορήσει είναι αληθινά τότε η διαφορά θα διευρυνθεί. Η Renault έχει τη δική της ομάδα τώρα, έχουν τις δικές τους απαιτήσεις που πρέπει να καλύψουν.
«Η αξιοπιστία αποτελεί μεγάλη προτεραιότητα για τη Renault το χειμώνα.
«Έχουν συμπληρώσει περισσότερα χιλιόμετρα σε αυτή την εποχή των κινητήρων V6, οπότε έρχονται περισσότερο προετοιμασμένοι και ελπίζουμε ότι αυτό θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί πλέον στην απόδοση.
«Ευχόμαστε να δούμε την απόδοση να συγκλίνει μεταξύ των κατασκευαστών κινητήρων.»
Ο Horner σχολίασε: «Δεν νομίζω πως θα ήταν ωραίο αν η Mercedes κυριαρχήσει στην F1 για μία ακόμη σεζόν.
«Απλώς δίνει έμφαση στο γιατί οι κανονισμοί για τους κινητήρες πρέπει να διευκρινιστούν φέτος για το 2021», συμπλήρωσε. «Το πρόβλημα είναι αν περάσουμε τα μέσα του έτους, τότε οι κατασκευαστές θα πούνε ότι δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για το 2021.
«Είναι κρίσιμο ο κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων και η FIA να βγουν με σαφή θέση και ρυθμίσεις, ειδικά για τον κινητήρα, μέχρι τα μέσα του τρέχοντος έτους.»
Πέρυσι, η Renault σκεφτόταν να τερματίσει τη συμφωνία της με την Red Bull στα τέλη του 2018 ως μέρος του διαζυγίου της με την Toro Rosso.
Όμως, ο Horner δήλωσε ότι το 2018 δεν θα είναι απαραίτητα ο τελευταίος χρόνος που θα τροφοδοτηθεί η ομάδα του με κινητήρες της Renault, με την οποία συνεργάζεται από τις αρχές του 2007.
«Όλα τα πράγματα είναι ανοιχτά για το 2019. Υπάρχει περίπτωση η Renault να μας προμηθεύσει και του χρόνου κινητήρες», υπογράμμισε. «Θα δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή στο πώς εξελίσσονται τα πράγματα στην Toro Rosso, αλλά δεν υπάρχουν προκαταλήψεις καθώς οδεύουμε στη νέα σεζόν.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!