Ο Magnussen ανταγωνιζόταν τον Hamilton στην εξωτερική της στροφής 4 στον 1ο γύρο του αγώνα όταν το ζευγάρι είχε επαφή, με την Haas να καταφεύγει στο χαλίκι καθώς ο Hamilton υπέστη κλατάρισμα. Έχοντας συρθεί πίσω στα pit, ο Hamilton φαινόταν έτοιμος για ένα μεγάλο απόγευμα μετά την επανένταξή του στην P19, φτάνοντας σε σημείο να προτίνει την ομάδα του να τον αποσύρει για να σώσει τον κινητήρα του.
Ωστόσο, ο γρήγορος ρυθμός του Hamilton σε όλη τη διάρκεια του αγώνα τον οδήγησε να σκαρφαλώσει στην P5 στο τέλος του αγώνα, με τον Βρετανό να εξυψώνει την ανανεωμένη απόδοση της Mercedes W13 του – η οποία έλαβε μια σειρά από αναβαθμίσεις αυτό το Σαββατοκύριακο, επιτρέποντας στον Hamilton και τον teammate του George Russell (ο οποίος τερμάτισε τον αγώνα τρίτος) να εκκινήσουν έκτος και τέταρτος αντιστοίχως.
«Το αυτοκίνητο ήταν υπέροχο στον αγώνα. Ο ρυθμός μας ήταν πιο κοντά στους υπόλοιπους, στους πρωτοπόρους του αγώνα, κάτι που ήταν εκπληκτικό», είπε ο Hamilton. «Πραγματικά άτυχοι στην αρχή που πήραμε με το κλατάρισμα που είχαμε [λόγω της επαφής με τον Magnussen]. Αλλά δεν τα παράτησα, γιατί αυτό κάνουμε.
«Αλλά, αν δεν είχα αυτό το πρόβλημα στην αρχή, ποιος ξέρει πού θα ήμασταν στο τέλος. Ωστόσο, είναι υπέροχο να γνωρίζουμε ότι είχαμε παρόμοιο ρυθμό με ορισμένους από τους πρωτοπόρους».
Κόντρα στις πιθανότητες, ο Hamilton έψαχνε το δρόμο για την τέταρτη θέση στα τελευταία στάδια του αγώνα, έχοντας κάνει όψιμες προσπεράσεις στον πρώην teammate του Valtteri Bottas και τη Ferrari του Carlos Sainz. Όμως, μια οδηγία για την αποφυγή ενός «κίνδυνου DNF» –αργότερα αποκαλύφθηκε ότι ήταν μια διαρροή νερού– η οποία του έλεγε να ρίξει ρυθμό οδήγησε τον Hamilton να παραχωρήσει θέση στον Sainz με δύο γύρους για την πτώση της καρό σημαίας, αφήνοντας τον οδηγό της Mercedes «απογοητευμένο».
«Είχε πολύ περισσότερη ζέστη από ό,τι είχε προβλεφθεί σήμερα, οπότε για όλους, ήταν αρκετά δύσκολα με αυτά τα αυτοκίνητα», είπε ο Hamilton. «Δεν ξέρω ακριβώς τι συνέβη με το μονοθέσιο, δεν έχω μιλήσει με την ομάδα… αλλά έπρεπε να το οδηγήσω με μισό γκάζι και να προσπαθήσω να κρυώσω το αυτοκίνητο, ρίχνοντας ρυθμό στην κύρια ευθεία και προσπαθώντας να πέσει καθαρός αέρας στον κινητήρα απλώς για να προσπαθήσω να τον κρυώσω.
«Ήμουν τόσο στεναχωρημένος που έχασα τη θέση από τον Sainz, ειδικά αφού ήρθα από όπου ήρθα, ξέρεις», γέλασε ο Hamilton. «Εννοώ, ήμουν 30 και παραπάνω δευτερόλεπτα πίσω [από το σύνολο των οδηγών]. Ήμουν μόνος τόσο πίσω, και σας λέω, είναι φρικτό συναίσθημα να είσαι τόσο πίσω. Αλλά πρέπει απλώς να κρατάς το κεφάλι σου ψηλά, απλώς να συνεχίζεις να πιέζεις, να συνεχίζεις και να ελπίζεις για καλύτερες στιγμές.
«Είπαν ότι θα μπορούσα να φτάσω στην όγδοη θέση, και η όγδοη θέση δεν φαίνεται σαν ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό αποτέλεσμα! Αλλά ήθελα, τουλάχιστον να μπω στις βαθμολογούμενες θέσεις. Έτσι το να αγωνίζομαι για την τέταρτη θέση, ήμουν τόσο χαρούμενος με αυτό.
«Ελπίζω ότι αυτό θα συνεχιστεί και στους επόμενους αγώνες», πρόσθεσε ο Hamilton. “Θα δούμε.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!