Ο Mario Isola, μετά τις κατατακτήριες του Σαββάτου, μίλησε ως αφεντικό της Pirelli για τις πιθανές στρατηγικές που θα δούμε την Κυριακή, καθώς και για την απόδοση των ελαστικών στις κατατακτήριες.
“Ως συνήθως, οι οδηγοί έπρεπε να “βγάλουν” ό,τι περισσότερο μπορούσαν από μια πίστα που συνεχώς άλλαζε, με τις θερμοκρασίες να πέφτουν στην διάρκεια των κατατακτήριων. Οπότε η χρονική στιγμή που θα γινόταν η προσπάθεια μετρούσε.
Είδαμε μόνο τη μαλακή γόμα να χρησιμοποιείται στις 3 περιόδους, κάτι που σημαίνει πως οι 10 πρώτοι θα εκκινήσουν με αυτό το ελαστικό! Ωστόσο, υπάρχουν διάφορες στρατηγικές εφικτές για τον αγώνα, που περιλαμβάνουν και τις 3 γόμες.
Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να ανυπομονούμε για μεγάλη δράση αύριο! Συγχαρητήρια στον Charles Leclerc για την πρώτη του pole position, έχοντας υπάρξει ο γρηγορότερος σε κάθε περίοδο των κατατακτήριων,” ανέφερε ο Ιsola μετά το πέρας των κατατακτήριων.
Αργότερα η Pirelli, όντας επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, ανέφερε τις πιθανές στρατηγικές για τον αγώνα της Κυριακής. Η Pirelli έφερε στην πίστα αυτή τις 3 σκληρότερες γόμες, από τις 5 διαθέσιμες, με την C1 να είναι η σκληρή, την C2 να είναι η μεσαία και την C3 ως μαλακή.
Ο περσινός αγώνας είχε στο τέλος νικητή τον Sebastian Vettel, ο οποίος έκανε ένα μόλις pit stop. Η αλήθεια είναι πως η προγραμματισμένη στρατηγική των 2 αλλαγών του καταστράφηκε, λόγω του ατυχήματος που έγινε στην αλλαγή ελαστικών του Kimi, που είχε ως αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό του μηχανικού της Ferrari!
Εκτός των πρώτων 10 οδηγών, που θα εκκινήσουν με την μαλακή γόμα, οι υπόλοιποι έχουν ελεύθερη επιλογή ελαστικού για έναν αγώνα 57 γύρων.
Η γρηγορότερη στρατηγική στα χαρτιά είναι: ξεκινάς με τη μέση γόμα για 20 γύρους και τελειώνεις τον αγώνα με σκληρή,” ανέφερε η Pirelli.
“Όμως αφού κανένας στην πρώτη δεκάδα δεν θα εκκινήσει με τη μέση, η δεύτερη πιο γρήγορη στρατηγική μοιάζει πολλά υποσχόμενη: ξεκινάς με την μαλακή για 15 γύρους, μετά με την σκληρή ως το τέλος.”
“Υπάρχουν κάποιες επιλογές με 2 αλλαγές, που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν. Η καλύτερη τέτοια επιλογή είναι να εκκινήσεις με την μαλακή για 15 γύρους, μετά με την μεσαία για 21 γύρους και μετά ξανά μέση γόμα για άλλους 21 γύρους! Μπορεί να δούμε και άλλες εκδοχές της στρατηγικής αυτής…”
“Βέβαια, υπάρχει και άλλη μια στρατηγική που θα μπορούσαν να ακολουθήσουν οι ομάδες όσον αφορά το ένα pit stop. Εκκίνηση με τη μαλακή γόμα για 22 γύρους και μετά μέση μέχρι το τέλος. Αλλά αυτή είναι σίγουρα πιο αργή επιλογή, τουλάχιστον στα χαρτιά…”
Εδώ αξίζει να επισημάνουμε πως η φθορά των πίσω ελαστικών στο Sakhir είναι συνήθως ένα θέμα, λόγω των μεγάλων θερμοκρασιών και της έντασης της πρόσφυσης στις εξόδους των ευθειών!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!