Στην Alpine παραδέχονται ότι πρέπει να κάνουν καλύτερη δουλειά πάνω στην επικοινωνία προς και μεταξύ των οδηγών, ύστερα και από τις διαφωνίες που προκάλεσαν οι εντολές στο Grand Prix Ιαπωνίας.
Ο Pierre Gasly εξέφρασε τον εκνευρισμό του όταν του ζητήθηκε στον τελευταίο γύρο να δώσει την ένατη θέση στον Esteban Ocon, τον οποίο είχε νωρίτερα προσπεράσει μετά από προηγούμενη εντολή.
Σκοπός της αρχικής ανταλλαγής θέσεων από την Alpine ήταν να προσπαθήσει ο Gasly να απειλήσει τον Fernando Alonso πιο μπροστά, κάτι που ο Γάλλος εν τέλει δεν κατάφερε να κάνει. Ο Gasly ωστόσο υποστήριξε ότι δεν είχε ενημερωθεί για τη δεύτερη ανταλλαγή, την οποία επιπλέον θεώρησε αχρείαστη.
Από πλευράς ομάδας, ο προσωρινός επικεφαλής Bruno Famin δήλωσε ότι διερεύνησε το ζήτημα και ότι το pit wall θα μπορούσε να το είχε διαχειριστεί καλύτερα όσον αφορά την ενημέρωση του οδηγού, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι συμφωνεί με την απόφαση κατά τα άλλα.
«Προτεραιότητά μας, πριν από οτιδήποτε άλλο, είναι να πάρουμε όσο περισσότερους βαθμούς μπορούμε κάθε σαββατοκύριακο. Είδαμε την ευκαιρία με τον Pierre, με πιο φρέσκα ελαστικά, να προσπαθήσουμε για την όγδοη θέση. Έπρεπε να προσπαθήσουμε,» ήταν τα λόγια του Famin.
«Η επικοινωνία μας μαζί του ίσως να μην ήταν ιδανική και στο μέλλον θα φροντίσουμε να είναι. Και οι δύο οδηγοί έχουν ξεκάθαρα κίνητρο για επιτυχία και μεγιστοποίηση του αποτελέσματος της ομάδας και χαίρομαι που τα πράγματα είναι έτσι.»
Ο Gasly εμφανίστηκε πιο… φιλοσοφημένος μετά από συζητήσεις εντός της ομάδας, υιοθετώντας αναμενόμενα μια λιγότερο σκληρή γραμμή.
«Μερικές φορές τα συναισθήματα είναι έντονα και φυσικά, ως οδηγός θέλω να πιέσω στο όριο και να πετύχω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα,» δήλωσε.
«Σίγουρα ήμουν εκνευρισμένος στον απόηχο των συμβάντων, αλλά ως ομάδα μπορέσαμε να συζητήσουμε τη στρατηγική και την εκτέλεσή της. Και το πιο σημαντικό είναι να μεγιστοποιήσουμε το αποτέλεσμα της ομάδας κάθε σαββατοκύριακο.»
Η όλη κατάσταση βέβαια προκλήθηκε από το γεγονός ότι Gasly και Ocon εκκινούσαν χαμηλά στο grid, με την άνοδό τους σε βαθμολογούμενες θέσεις να είναι επεισοδιακή και ενώ η Alpine έχει ξεκάθαρα υποχωρήσει σε ρόλο έκτης ομάδας, ύστερα και από τη δυνατή ανάκαμψη της McLaren νωρίτερα φέτος.
«Ανακάμψαμε από τον αποκλεισμό στο Q2 και των δύο μονοθεσίων μας το Σάββατο και πήγαμε από δύσκολες θέσεις εκκίνησης σε διπλή βαθμολόγηση. Ο Esteban ήταν θύμα επαφής στην εκκίνηση και αυτό είναι συνηθισμένο όταν ξεκινάς στη μέση του grid,» είπε ο Famin.
«Αν και κάναμε καλή δουλειά με την άνοδο στους βαθμούς, πρέπει να κάνουμε καλύτερη δουλειά και να προσπαθήσουμε να έχουμε και τα δύο μονοθέσια στο Q3 για καλύτερη τοποθέτηση στο grid και αποφυγή τέτοιου τύπου συμβάντων.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!